Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo mede kwekers,

 

Sinds kort heb ik vijf autoflowers staan. Ze zijn nu ongeveer 11 dagen oud. Sinds vanochtend merkte ik bij twee auto's (Blue Diesel & Amnesia Haze) een probleempje op. Momenteel staan ze nog in de zaai- en stekgrond van de Intratuin tot dat ze groot genoeg zijn om ze te verpotten.

 

Hierbij de foto's:

 

2lsk849.jpg

 

 

 

33w1wdw.jpg

 

 

 

Groene groeten,

 

LibertyHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sproei je de jonge spruitjes?

Lamp iets te dichtbij!

Temperatuur te hoog?

 

Als het zaai en stekgrond is lijkt overvoeding me sterk maar zou zomaar kunnen dat er in jou grond wel al mest zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Het zou zomaar kunnen dat de zaai- en stekgrond bemest is (komt van de intratuin). Ik kweek buiten, dus ze staan nog in een soort propogator tot ze overgepot worden. Water geef ik ze niet veel, s'ochtends en s'avonds nevel ik de grond wel vochtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er voor mij uit als overbemest moet je mee uitkijken zo heb ik ook een keer paar haze plantjes van die groote omzeepgeholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propagator kap erop en grotendeels dicht, bespoten zaailingetjes waar aan randen van blad waterdrup blijft hangen, vorige week her en der 23C + nog.

 

Beetje als met licht aan onder HPS lekker gaan nevelen van de plantjes of je gras op een hete zomerdag, dat fenomeen.

 

Zaai&stekgrond is afgestemd op zaailingen en mits je niet zelf voeding toe voegt is het onmogelijk om overbemesting te krijgen, op een light mix is het ook zga ondenkbaar.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verpot nooit autoflowers

 

Kan helemaal geen kwaad als je ze op tijd overpot. Als de worteltjes nog niet uit de aarde zijn. Ik ontkiem m'n autoflowers altijd in spongepots en nog nooit problemen mee ondervonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...