Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

komando

30x amnees kiloknaller 1000W

Recommended Posts

Ik had toen wel iets van 800watt per m2 komando inclusief OC en co2 maar ook nog heel veel toprot en niet topkwaliteit wiet. Maar dat was wel mijn eerste monster score. Daarna is de kwaliteit alleen maar beter geworden maar het record van 830gr/m2 komt daar vandaan en dat was nog in een tent ook!

 

 

http://www.wietforum...e-opti-climate/

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo is Johuny dan denk ik dat er een paar dingen in de basis verkeerd gaan, ik dacht eerst altijd dat je alles perfect moest doen om die magische grens van 1 op 1 te halen. Maar ik heb sinds mijn eerste kweekje op WF daar niet meer onder gescoord. Misschien komt het door de apparatuur, misschien door de voeding, misschien doordat ik er 24/7 mee bezig was in mijn hoofd. Maar ik weet nu wel dat je niet hele gekke dingen hoeft te doen om een beetje een fatsoenlijk resultaat te halen. Eerst dacht is dat het geluk was, 1kg per 1000DE lamp was echt een droom voor mij, nu zie ik dat minimum. Natuurlijk wel met de voorwaarde dat je je geen compromissen hoeft te sluiten in investering geld/tijd/energie. Mijn mening is nu dan ook dat als je structureel onder 1 op 1 draait dat er dan gewoon echt iets niet in orde is.

 

Is geen offence btw, gewoon mijn ervaring...

Ik denk dat het bij jou ook aan jezelf ligt en bij mij ook. Uit je berichten hier blijkt wel dat je een super perfectionist bent, dat uit zich ook in betere scores. Ik probeer het wel goed te doen maar laat hier en daar ook wel steken vallen of speel te laat of niet op dingen in. Tja dat zie je dan ook terug in de score. Kan ik wel omheen draaien maar dat is zeker een factor. Zeker iets wat ik aan mezelf zou willen verbeteren.

 

Ik heb net een kut ronde gedraaid wat zeker weten beter had gekund als ik zelf dingen anders had gedaan. Heb net een ronde klaar met 4 x 600 watt met al score 1,6 kg terwijl ik vorige ronde daar 2kg draaide. Verschil? Niet getopt, veel te lang voorgroeid, van onder water geven op 18ltrs, te vroeg met voeding gestopt daardoor veel te snel herfst met als gevolg rot, trips plaag, en nog meer van dat.

 

Volgende ronde helemaal anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja..

 

Ik ben ook nog lang niet zover hoor, dat ik "gewoon" 1 op 1 draai.

En net wat je zegt Johnny, vaak zijn het die kleine dingetjes, waarvan je op dat moment denkt,, "ach zal wel los lopen" en waar je achteraf van zegt.... KXT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom moet je ook geen kleine dingetjes laten lopen. Zero tolerance!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb nog nooit 1/1 op gedraaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja altijd lastig in mijn ogen die 1 op 1 Kheb dat 1 keer mogen mee maken... Haha maar ik kom altijd wel in de buurt...

Ik denk dat het afhankelijk is van ruimte en lampen... Ik zweer dat ik met 1 lamp op 1,5 m2 het ook zou halen... Maar bij mij is het meer andersom..:-)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal dezelfde setup als ik, lees je goed in en probeer te begrijpen wat de plant doet en 1 op 1 is niet heel moeilijk...

 

grotere/kleinere setups geen ervaring mee

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal dezelfde setup als ik, lees je goed in en probeer te begrijpen wat de plant doet en 1 op 1 is niet heel moeilijk...

 

grotere/kleinere setups geen ervaring mee

 

He ik weet niet of je het tegen mij hebt komando

Maar heb juist ervaring met het grotere spul en geloof me 1 op 1 is dan best lastig...

 

Maar d'r zijn d'r meer die het bewezen hebben en die ik geloof...

 

En jij hebt het ook lekker gedaan... Al vind ik dat zonde van het risico..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Just,

 

Nee mijn reactie was een beetje een algemene reactie voor de mensen die 1 op 1 willen halen. Denk dat dit setup wel bewijst dat het zeker mogelijk is, zelfs voor iemand die geen ervaring heeft. Wel heb ik me goed ingelezen.

 

Hoe bedoel je dat je het zonde van het risico vindt?

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 op 1 is met elke setup mogelijk... het is maar net hoeveel tijd je eraan wilt/kunt besteden :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom moet je ook geen kleine dingetjes laten lopen. Zero tolerance!

Ik weet het, die kleine dingen maken het grote verschil.

 

Deze ronde was wel extreem bagger, heb in dit hok ook wel eens 2,1 gedraaid dus dat is al aardig in de richting.

 

Ik weet ook dat 1 op 1 nou niet een goede maatstaf is omdat ruimte en bloeitijd natuurlijk ook belangrijke factoren zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Just,

 

Nee mijn reactie was een beetje een algemene reactie voor de mensen die 1 op 1 willen halen. Denk dat dit setup wel bewijst dat het zeker mogelijk is, zelfs voor iemand die geen ervaring heeft. Wel heb ik me goed ingelezen.

 

Hoe bedoel je dat je het zonde van het risico vindt?

 

Ik zet iets meer plantjes onder iets meer lampjes ;-)

 

Fout bezig ben je toch al.. Volgens ons mooie rechtssysteem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Just,

 

Nee mijn reactie was een beetje een algemene reactie voor de mensen die 1 op 1 willen halen. Denk dat dit setup wel bewijst dat het zeker mogelijk is, zelfs voor iemand die geen ervaring heeft. Wel heb ik me goed ingelezen.

 

Hoe bedoel je dat je het zonde van het risico vindt?

 

Ik zet iets meer plantjes onder iets meer lampjes ;-)

 

Fout bezig ben je toch al.. Volgens ons mooie rechtssysteem..

 

Dat klopt, maar kans op gepakt worden met 1 lamp vs. Meerdere lampen is aanzienlijk kleiner, denk alleen al aan het energieverbruik dat het teweegbrengt. Zelfs als je aftapt/terugdraait heb je eerder het risico dat het wordt opgemerkt door je energieleverancier.

 

Hier heb ik het over woonhuizen/appartementen. Geen idee hoe dit werkt in bedrijfsruimtes/loodsen etc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope... het hoeft alleen maar snel en veel te zijn... en daar gaat het fout.. :)

 

Okay, nu snap ik wat je bedoeld.

Niet de tijd die je ze per dag geeft, maar de tijd om eerst voldoende te groeien en vervolgens mooi af te bloeien.

Daarin heb je denk ik 100% een punt..

 

heb in dit hok ook wel eens 2,1 gedraaid dus dat is al aardig in de richting.

 

Echt waar???

Ik zou er voor tekenen, als ik nooit minder dan 1 op 1 zou draaien...

 

Fout bezig ben je toch al.. Volgens ons mooie rechtssysteem..

 

Dat betwijfel ik.

Heb op dit moment maar 3, om dat er 1 is uitgevallen.

Normaal dus 4.

Of ik ben verschrikkelijk naïef, maar ik denk/hoop er mee weg te komen als dan..

 

5 per lamp he. Dus je zit goed. :whistle:

 

En per persoon op het adres het.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...