Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

komando

30x amnees kiloknaller 1000W

Recommended Posts

heb het 1x gedaan nu 2 maanden lang elke dag de pot een minuutje open. wereld van verschilt. amnees is super zoet gaan ruiken. of het beter smaakt weet ik niet want ik rook het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke hobby teler zou moeten weten hoe zij of hij haar wiet moet curen !!!!

 

 

wat krasi zegt heeft hij helemaal gelijk in. zelf stop ik de wiet niet in zakken maar in weckpotten. je zult een 20 tal weckpotten nodig hebben voor een kilo. de maat van de pot is hier ook afhankelijk.

 

ik heb een tijdje bij de action week in week uit hun 'voorraadje' weg gekocht ( er stond dry herbs op en ik was meteen verkocht hahaha).

 

wiet in je weck pot 2 weken lang nog een keer of 2 x per dag een minuutje o.i.d laten luchten. daarna lekker de potten dicht houden.

 

donkere plek is een must!!!!! na het drogen van je wiet kan thc niet meer tegen licht het ontbind.... dat wil je niet. snel merken doe je het niet. vaak heb ik de luxe dat ik een 4 tot 8 tal verschillende soorten kweek. nadeel hiervan is dat je de hele dag door van alles en nog wat rookt en je potten overal IN HET LICHT laat staan. dit gaat ten kosten van je kwaliteit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weck potten hoeft niet perse. Zolang de bakken maar luchtdicht zijn. Ik gebruik namelijk oxo bakken om voedselware in te bewaren.

 

gallery_14238_17260_2338347.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil ze straks ook in dat soort bakken gaan doen, maar met deze hoeveelheid werkt een grote zak misschien beter dan 10 van die bakjes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordeel van een pot Komando, is dat de toppen er lekker luchtig in liggen.

Je kan het, wat ik vaak doe, even een keer opschudden.

 

Ow en de opmerking over de 2 week zou ik vergeten.

Hoe langer hoe lekkerder.

Zeker 6 week dagelijks openen en even laten luchten.

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil ze straks ook in dat soort bakken gaan doen, maar met deze hoeveelheid werkt een grote zak misschien beter dan 10 van die bakjes

 

Ik heb lage bakken welke mensen normaal onder hun bed schuiven.

 

Hier passen hele takken in en deksel erop en ik kan ze stapelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en tog ruikt wiet 'gecured' in bakken plastic never nooit zo lekker als wiet gecured in glas.

 

daar merk je ECHT nog verschil in!!!! ik wil nooit meer anders dan me wietje in glas curen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet inderdaad uitkijken voor de weekmakers, zet de bakken een weekje in de zon en tis geregeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadeel hiervan is dat je de hele dag door van alles en nog wat rookt en je potten overal IN HET LICHT laat staan. dit gaat ten kosten van je kwaliteit

Dit voorkom ik door mijn dagelijkse stash in een klein weckpotje met getint glas te doen, dat is toch al op voordat de thc kan afbreken.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 6 dagen drogen in de tent zijn ze helemaal droog. Takjes breken direct af als je ze knakt.

Heb ze nu in de grote zakken gedaan om te curen. Voor eigen gebruik ga ik een deel in weckpotjes doen.

 

Gewicht: 1005 gram! Mooie toppen, rookt lekker en geeft een heerlijke high,

Kortom ben erg tevreden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zak effe 2 dagen dicht en dan effe kijken komando,,, ik weet vrijwel zeker dat er nog vocht in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou een hele mooie oogst zijn! Wat preda zegt; drogen is ook een kunst. Ik heb het altijd te langzaam of te snel gedaan. Inderdaad even lekker in die zakken en even luchten zo nu en dan! Gefeliciteerd! :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog even over dat curen. Ik zie hier toch een stuk of wat mensen die hier voordeel in zien dus! Dat is interessant! Ik zie voorbij komen dat plastic beter is dan glas. Maar als je een goede kwaliteit strijkzak hebt en die gebruikt (zonder te sealen) dan zitten daar ook geen weekmakers in en bovendien zijn ze lichtdicht dus dan kun je dat ook gebruiken lijkt mij. Of zijn er mensen die dat willen tegenspreken?

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje city!

 

volgens mij bedoelden ze dat glas juist beter is om in te curen. Als het maar luchtdicht is en je het donker en koel kan opslaan.

ik heb de tent leeg en afzuiger staat nog aan dus dat lijkt me een goede ruimte om het in te curen.

 

ook al zal er nog wat vocht vrijkomen.. zal geen honderden grammen zijn denk ik zo

wiet is nu zo goed als shop ready, deze week maar even ergens langsgaan kijken wat ze ervan vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon zelf op roken hoef je voorlopig niet naar de shop toe :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat Komando, maar zoals Preda al zegt zal er nog wel wat vocht in zitten, 6 dagen is erg snel.

 

Glas is beter, glas geeft geen enkele geur af aan je wiet, plastic kan dat wel doen.

Die strijkzakken zit toch ook plastic aan de binnenkant, dat is toch juist het gene wat smelt en je zak luchtdicht afsluit nadat je er met een strijkbout overheen gegaan bent?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 dagen is helemaal niet zo snel hoor. ik droog mn amnees altijd 7 dagen op 20 graden, en krijgt niets dan lof. deze toppen waren niet zo dik dus kan prima. mooie score. mag ook wel van 1.5 x 1.5

 

En nog even over dat curen. Ik zie hier toch een stuk of wat mensen die hier voordeel in zien dus! Dat is interessant! Ik zie voorbij komen dat plastic beter is dan glas. Maar als je een goede kwaliteit strijkzak hebt en die gebruikt (zonder te sealen) dan zitten daar ook geen weekmakers in en bovendien zijn ze lichtdicht dus dan kun je dat ook gebruiken lijkt mij. Of zijn er mensen die dat willen tegenspreken?

 

 

strijkzak is toch niet luchtdicht zonder sealen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele mooi score, voorlopig heb je genoeg te roken. Ik zou het mooi zelf houden en eventueel een volgende ronde wat verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhhh een kilo voor eigen rook wtf mensen kom op....

 

wat gaat ie dan zetten ???? een neville haze van 20 weken hahahah.

 

genoeg voor jezelf overhouden en voor je directe omgeving ook wat bewaren. kijk na je dagelijks gebruik iets er dus bij just incase. de rest lekker verkopen.

 

zelf hou ik me hoofdtoppen en het kleinere spul. het gemiddelde tot mooie verkoop ik. niet zo zeer alleen voor het geld tis natuurlijk ook altijd leuk om te horen dat je wietje zo weg was.... althans dat heb ik wel als hobbist.

 

@ supernoob: mag ook wel van 1,5 m2???? why??? zo ontzettend goed zag de ronde er tog ook niet uit. tjah op de manier zoals komando kweekt is kweken met een 1000DE gewoon optimaal.

 

als een lamp 1,50m2 beschijnt heb je kans van dat je natuurlijk heel veel grammen laat liggen als je kweek op bjv maar 1,20 ( tog bijv 7 x 18 liters ). begrijp zelf ook niet zo goed waarom mensen met maar 1LAMP niet voor de optimale tent maat gaan terwijl er ruimte zat voor is.

 

@ city boxer: probeer het curen maar is met alleen een pptje of amnees wat voor wereld van verschil dat al kan zijn kutjenagaan bij het echte lekkere spul

 

@komando: congrats der zullen idd geen onsjes meer afvallen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen1.5m2 maar 1.5 x 1.5 = 2.25 m2 . ik bedoel op dat oppervlak met een 1000/1150 watt lamp is een kilo normaal en geen wonder,

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de eerste keer is het goed. Inderdaad 2.25m2 maar er zit maar 1150watt boven. Bovendien betaalt hij zijn stroom dus dan is gr/w wel een eerlijke maatstaf.

 

Maar inderdaad, als de strijkzak niet gestreken is dan is hij niet geseald. Maar ik kan er gewoon een vouw in maken en dan blijft dat prima zitten. Hoeft niet 100% luchtdicht toch voor dat curen? Anders moet ik misschien even zo'n grote plastic bij bij de Xenos halen die je af kunt sluiten...

 

Ps. Moeten al die 'verkoop' verhalen niet weg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echter growers roken alles zelf!

 

Zodra ik de topjes schoon heb doen ik het ook in een strijkzak hoor city, gewoon een klein beetje open laten staan af en toe is voldoende.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

......das toch voor veel wf aanhangers de uitkering van een heel jaar .....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...