Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

komando

30x amnees kiloknaller 1000W

Recommended Posts

.... Maandje later..... Mooi topic, veel van geleerd, nette opbrengst! Suc6 met de volgende ronde, weer n verslag dan ga ik je weer volgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avondvullend verslag! ;-)

 

Schitterend verslag!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik me wel nog afvraag.....

 

Hoe is nu uiteindelijk je afzuigcapaciteit bevallen en je filter?

Wat zou jij bij een volgende aanschaf anders pakken of verbeteren?

 

De Gavita 1000W bevalt goed dus, maar waarom heb je niet voor de Dimlux 1000W gekozen die je hoger in je tent kunt hangen? (15cm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic: Wat is volgens jullie de hoogste (geloofwaardige) monsterscore? in Gr/2 en gr/m2?

780 gr per 400watt jaren geleden 1x gehaald met californian skunk van toendertijd the homegrow (zonder co2 toevoegen)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik me wel nog afvraag.....

 

Hoe is nu uiteindelijk je afzuigcapaciteit bevallen en je filter?

Wat zou jij bij een volgende aanschaf anders pakken of verbeteren?

 

De Gavita 1000W bevalt goed dus, maar waarom heb je niet voor de Dimlux 1000W gekozen die je hoger in je tent kunt hangen? (15cm)

 

ik heb geluk dat ik in een souterrain zit, maar met 1150W is het misschien wenselijker om een iets grotere afzuiger te nemen. Ik had aan 1000m3 opsich wel genoeg, anders had ik hem inderdaad vervangen. Filter van me had ik misschien wel beter kunnen vervangen, maar geen klachten gehad dus hij blijft nu nog hangen. 1500 afzuiger en 1500 filter zou mooi zijn (als je het buiten de tent kwijt kunt, anders worden ze wel te groot mijns inziens)

 

mijn lamp doet het prima, ik vind het zonde om een lamp van 450 euro aan de kant te zetten die het nog prima doet voor 15cm extra. er zijn genoeg goede manieren om de planten in bedwang te houden. In mijn huidige kweek heb ik minder planten gezet, grotere potten gebruikt en ze nu ook getopt. Mocht ze weer te groot worden dan spray ik ze in met een celremmer.

 

mocht ik straks groter gaan, dan ga ik wel voor de nieuwe dimlux lampen

 

link naar mn huidige verslag:

http://www.wietforum.nl/topic/112184-20x-s5-kiloknaller-deel-2/page__fromsearch__1

Edited by komando
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat je die niet zomaar aan de kant zet nee. Heeft geen zin en kost je alleen maar centen.

 

Maar ben je voor de Gavita 1000 gegaan omdat die in de tent van PUK zat of heb je wel overwogen om de Dimlux1000 ipv de Gavita erbij te nemen? Ik heb nog niet veel gehoord over het verschil tussen die 2 lampen, buiten het feit dat je met de Dimlux 15 cm wint in hoogte.

 

Ik vind zo'n verslagen als deze reuze interessant omdat ik aan het overwegen ben om medicinaal voor mezelf een paar plantjes te gaan kweken in deze opstelling. Door er veel te lezen zie je veel verschillende reacties en tips en dat maakt het makkelijker wanneer ik zelf wat aan wil gaan schaffen.

 

Ik zit ook te denken aan die tent van puk, maar dan inderdaad met een grotere afzuigers en grotere filter, wellicht inline filter om meer plaats in de tent te houden.

 

Succes met je nieuwe kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de dimlux was toen nog niet leverbaar, vandaar..

 

de gavita 1000 is een hele goede lamp, dus als je het iets goedkoper wil houden dan zou ik voor de gavita gaan. wil je toch die 15cm extra en een nieuwe en goede lamp dan zou ik voor de dimlux gaan. technische specificaties weet ik niet precies, maar beiden zijn erg goed.

 

bedankt en jij ook succes met je keuze

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dimlux echt net zo goed is als de nieuwe lijn van gavita DE dan hebben die 15 cm echt wel een doorslaggevende factor bij mij.

 

kom nu ook echt weer 15 tot 20 cm te kort.

 

ik pleur btw ook mijn gloed nieuwe intense 150 aa de kant als ze bij wijze van morgen een intenst 235 of 240cm hoog uitrengen. ik kom toch altijd wat hoogte te kort.

 

krijg vaak me dames op 1,20 daar 1 meter de lamp vandaan plus lompe evsa van gavita van zeker 20 cm ( niet gemeten ??? )

 

maakt 240 een perfecte hoogte. meer kuub in de tent is beter controleerbaar hok

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom ga je niet voor de 6x3x2,4 van puk hemp... hint :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat je daar alle tijd voor moet hebben en daarbij komt

 

ik vind stoeien tot 4kw al een klus op zich. :jump: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic: Wat is volgens jullie de hoogste (geloofwaardige) monsterscore? in Gr/2 en gr/m2?

780 gr per 400watt jaren geleden 1x gehaald met californian skunk van toendertijd the homegrow (zonder co2 toevoegen)

De buurman zijn oom en daar het neefje van haalde dat ook......

 

 

Ik geloof er geen reet van, sorry. Wij hebben ervaring jongen en kijken door die lul verhalen heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb totaal geen materiaal, vandaar dat ik uitging van wat me hier verteld werd en ging ik van 15 cm hoogte van de evsa uit!

 

Qua hoogte lijkt de Dimlux geschikter inderdaad, maar wat zijn de ervaringen van deze lamp in vergelijking met de Gavita 1000?

 

Wat ik wel hoorde is dat ze bij Gavita nooit moeilijk doen mbt garantie enzovoorts, dat is wel mooi natuurlijk.

 

Dus kun je meer vertellen over ervaringen met de Dimlux 1000 lamp ten opzichte van de Gavita 1000 zouden we die graag hier terug zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

780 gram van een 400 onmogelijk????

 

johny dat kan wel zeker en JUIST zeker met zon strain. ik zie het enkel alleen met verticaal gebeuren.

 

hier op dit forum lees je er nauwelijks iets over terug. alleen1 topic over vertical GELUKKIG WEL VAN EEN GROOT VERTICAL MEEESTER!!! heath robinson

 

2 gram de wat is mogelijk. ik zal niet zeggen GEWOON maar zeker haalbaar. logisch natuurlijk je hebt ook ruim 2 x zoveel oppervlak.

 

vert growen vraagt oefening. 1 op 1 kweken is zeer makkelijk maar goed ook want met minimaal 30 tot wel 40 planten per lamp mag dat ook wel. oefenen oefenen oefenen en je moet technisch zijn aangelegd om goed draaiende vert te maken.

 

iets wat menig kweker niet is die gewoon met een tentje werk ( a la me )

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wel leuk dat vertical grow zou dr ook graag meer van zien , leuk om te volgen maar ik denk als dan weer gram/m2 gaat kijken je net zo goed normale opstelling kan gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

780 gram van een 400 onmogelijk????

 

johny dat kan wel zeker en JUIST zeker met zon strain. ik zie het enkel alleen met verticaal gebeuren.

 

hier op dit forum lees je er nauwelijks iets over terug. alleen1 topic over vertical GELUKKIG WEL VAN EEN GROOT VERTICAL MEEESTER!!! heath robinson

 

2 gram de wat is mogelijk. ik zal niet zeggen GEWOON maar zeker haalbaar. logisch natuurlijk je hebt ook ruim 2 x zoveel oppervlak.

 

vert growen vraagt oefening. 1 op 1 kweken is zeer makkelijk maar goed ook want met minimaal 30 tot wel 40 planten per lamp mag dat ook wel. oefenen oefenen oefenen en je moet technisch zijn aangelegd om goed draaiende vert te maken.

 

iets wat menig kweker niet is die gewoon met een tentje werk ( a la me )

 

peace hempy

Wat is het verschil tussen de zijkant belichten of van boven. 400 watt blijft 400 watt of je nou de zijkant of de bovenkant gaat beschijnen. In de Amerika wordt het toegepast omdat je daar maar zoveel planten mag hebben maar het licht er boven (en aan de zijkant) maakt niet uit. De hun belichten ook de zijkant om maar van 1 plant zoveel mogelijk af te halen.

 

Heeft echt niets met het 2 gram per watt verhaal te maken en ik geloof dat ook echt niet.

 

Ik heb wat verslagen doorgenomen van heath robinson, goede kweker water kweker maar ook over rated. In dit veslag https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=181239 Lijkt het leuk maar ik zie geen 3 kilo (hij gebruikt 5x600Watt) eerder 1,5 en al helemaal geen 6 kilo.

 

Ik krijg bij dat verhaal het idee dat meneer ook wat met zaden doet en met waterkweek spulletjes. Gewoon promotie dus en mensen dikken daarbij nogal eens aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van boven of van de zij kant??

En en maakt misschien wel wat uit.

Daarom heb ik spiegels ipv een folie.

 

Maar de snelste weg naar meer grammen is nog altijd meer licht en meer plantjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic: Wat is volgens jullie de hoogste (geloofwaardige) monsterscore? in Gr/2 en gr/m2?

780 gr per 400watt jaren geleden 1x gehaald met californian skunk van toendertijd the homegrow (zonder co2 toevoegen)

De buurman zijn oom en daar het neefje van haalde dat ook......

 

 

Ik geloof er geen reet van, sorry. Wij hebben ervaring jongen en kijken door die lul verhalen heen.

geloof je het niet dat maakt mij niet uit ik heb dat ook maar 1x gehaald en weet dus dat het aan de californian skunk van the HOMEGROW (rotterdam ) ligt en niet aan mij

er zullen vast nog wel meer mensen op dit forum zijn die dit herkennen?overigens de katsuh van vroeger de bloeituin (beverwijk)was ook erg hoog tegen de 580 per 400Watt

nou heb ik het dus niet over kwaliteit maar kwantiteit

Share this post


Link to post
Share on other sites

#cityboxer lul verhalen zijn er genoeg : omdat jij het nooit gehaald hebt is het niet waar?

er is een duidelijk verschil in opbrengst met commerciele soorten en kwaliteitswiet dit bracht ook een enorme prijswijziging met zich mee

net zoals toendertijd er ineens volop top 44 en victory op de markt was toen kreeg je ineens geen reet meer voor je wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

#cityboxer lul verhalen zijn er genoeg

 

:jump: :jump: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh is dat het, vond het al een eigenaardige opmerking... Mijn hoogste score was 1,4gr/w en 830gr/m2 en ik speel dit spelletje nog niet zo lang dat ik niet geloof dat hoger kan. Had alleen die score niet verwacht in dit topic maar als het wel zo is dan :tu

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan ook niet kweken, hoogste score per vierkante meter van mij is volgens mij iets van 550 gr per mtr. Ik ben nog nooit boven de 1 op 1 uitgekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo is Johuny dan denk ik dat er een paar dingen in de basis verkeerd gaan, ik dacht eerst altijd dat je alles perfect moest doen om die magische grens van 1 op 1 te halen. Maar ik heb sinds mijn eerste kweekje op WF daar niet meer onder gescoord. Misschien komt het door de apparatuur, misschien door de voeding, misschien doordat ik er 24/7 mee bezig was in mijn hoofd. Maar ik weet nu wel dat je niet hele gekke dingen hoeft te doen om een beetje een fatsoenlijk resultaat te halen. Eerst dacht is dat het geluk was, 1kg per 1000DE lamp was echt een droom voor mij, nu zie ik dat minimum. Natuurlijk wel met de voorwaarde dat je je geen compromissen hoeft te sluiten in investering geld/tijd/energie. Mijn mening is nu dan ook dat als je structureel onder 1 op 1 draait dat er dan gewoon echt iets niet in orde is.

 

Is geen offence btw, gewoon mijn ervaring...

Edited by cityboxer
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een score van 830gr/m2 zou ik 1870gram moeten halen uit deze tent...sick!

haalbaar, of alleen met Co2, opti, meer lampen etc?

Edited by komando
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...