Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Plantformer

Killing Fields en So-G Kush

Recommended Posts

Mooie post weer Mr P. Plantvormer, en weer die kleurenpracht.

 

Je bent met een mooi experiment bezig, ik hoop dat het voorspoedig blijft gaan, ik hou je goed in de gaten! ;)

 

 

Keep up the good work!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te zien dat je niet bang bent om te experimenteren. En een goede stap naar meer zelfvoorzienigheid. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

Week 8,dag 4 12/12. 52 dagen bloei.

 

Lamp aan: 28.7 graden

Lamp uit: 18.5

Bodemtemp: 20-22 graden

LV lamp aan 52-58%

LV lamp uit........bijna 78%...

 

Ik zit momenteel op de piek qua waterbehoefte van de planten, direct gevolg is een hoge LV doordat de planten veel verdampen. Helaas heeft mijn kweekruimte een beperking, nl dat ik niet te hard kan afzuigen/uitblazen door geluidproductie van verplaatsende lucht. Maar ja, dit gaat al 3 rondes o.k. De ventilatoren in de tent staan redelijk hard te blazen.

 

De planten lopen tegen hun einde aan, nog een paar weken en dan moet de boel wel klaar zijn denk ik, de toppen zijn dik, hard en gevuld met zaad.... veel zaad.

 

Foto's!

 

Boem!

 

 

 

gallery_40917_16946_3002885.jpg

 

 

gallery_40917_16946_1485508.jpg

 

gallery_40917_16946_2314597.jpg

 

 

gallery_40917_16946_717196.jpg

 

 

gallery_40917_16946_1064781.jpg

 

 

Groet Plantformer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf kwijlen op die roze en paarse... Kan er niks aan doen, zaad of geen zaad :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou me zelf aanbevolen als test grower :P

lijkt me een heerlijke strain te worden!

 

nice job dude!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Venasnar: Thanx man

 

@Botsautobob:euh... snap ik man, heb er ook "last" van! purplepink junkie! :dribble:. 1 ding kan ik al wel verklappen in ieder geval, de volgende ronde zal mijn F1 Killing Kush gaan worden :tu

 

@Skunkmonstah: :D Dat vind ik een groot compliment Skunkmonstah. De gekruisde strains zijn met zorg uitgekozen, van de Killing Fields heb ik de paarse en de roze/paarse pheno geselecteerd dus de kans is zeker aanwezig dat Killing Kush een gekleurde inslag gaat krijgen :tu. De So-G kush is gekozen omdat ik dat een mooie plant vind, heeft overwegend indica invloeden en is een 10 weken bloeier, dat is de roze/paarse pheno van de KF ook. En toen was de beslissing gemaakt en rest is geschiedenis...hahaha :D Mijn volgende ronde zal weer een selectie worden, en dan afbloeien en hopen dat er iets moois vanaf komt!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola!...post 34, die mag zeker niet ontbreken, wat een kleuren, hars, zaden, alles zit er in, wat je er in wilt hebben. :wOOt

 

Ik hou me ook aanbevolen om een rondje te testen Plantformer, leuk verslagje er bij, maar dat zal ergens in september zijn.

 

Ik zal je een PMetje sturen.

 

 

Je hebt het weer goed voor elkaar Mister! :tu

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

 

Week 10, dag 1, 63 dagen bloei.

 

 

De planten zijn nu bijna klaar, als het planten waren geweest om te roken dan had ik ze nu omgehakt. 1 plant heb ik gisteren op zijn kop gehangen, deze heb ik waarschijnlijk net te iets te weinig gewaterd tijdens de warme dagen vorige week, ze hield er in 1 keer mee op. De bladeren gingen omkrullen en verdorren en vielen af.... einde oefening dus. Nadere bestudering van deze plant liet ook nog eens de beginverschijnselen van toprot zien. Van 1 andere plant heb ik preventief een top verwijderd. Gelukkig hadden alleen deze planten er last van. Op zich ook niet zo raar, de LV werd te hoog de afgelopen weken en tikte af en toe de 80% aan, veeeeel te hoog in dit stadium van de bloei, maar ja dat is nu eenmaal een beperkende factor van mijn kweeklocatie.... niet ideaal, maar tot nu toe functioneel genoeg om lekker te tuinieren. Nog beter ventileren de volgende ronde...

 

 

De planten die nog staan laat ik zo lang mogelijk staan om het zaad de kans te geven om goed te rijpen. Voeden doe ik al een week niet meer, enkel kraanwater krijgen ze nog. Vorige week heb ik de 600 watter vervangen voor de 400 watt Lumatek EVSA, geboost op 440watt, scheelde gelijk een paar graden in de tent. Aangezien de planten nu aanzienlijk minder drinken dan vorige week en dus ook minder verdampen is de LV nu weer onder controle.

 

 

Okay nu nog ff wat foto’s

 

 

 

 

gallery_40917_16946_3200702.jpg

 

 

gallery_40917_16946_1058014.jpg

 

 

gallery_40917_16946_1231518.jpg

 

Mag ik u allen voorstellen.....F1 Killing Kush!

 

gallery_40917_16946_3247466.jpg

 

 

Tot de volgende update

 

Groet Plantformer

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh......dat antwoord moet ik je helaas verschuldigd blijven.....ik gok een paar duizend. Maar het zullen er ruim voldoende zijn om voorlopig mee verder te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Plantformer, ben nu al benieuwd naar de kiemkracht, potentie en gezondheid van je Killing-Kush mix, en ik zal vast niet de enige zijn. ;)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...