Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

benga

4xKOkushf5 2xchemistry

Recommended Posts

lijken mij vliegende mieren of niet?

 

mooie planten man!!

check mijn buitenverslagje ook eens! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er verdomd goed uit man, denk je wel om de luchtvochtigheid (toprot) in die kas (vooral als dat zwart wit folie er overheen ziet). Verder vooral zo doorgaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze leken inderdaad op van die vliegmieren heb ze 1 voor 1 of 2 eruit kunnen plukken

maar nu is ze weer mooi schoon kan ze lekker verder aan dikken

cannavis je planten staan er ook mooi bij dat het weer grote struiken of bomen moge worden

 

dankje vlrs denk elke ochtend aan de luchtvochtigheid die is veel te hoog 95/98%

als ik s.morgens het folie eraf haal en dan zet ik ze gelijk buiten in het zonnetje

en kijk ik alles goed na of ik iets zie

het verbaast mij zelf dat het nog steeds goed gaat

volgende kweek ga ik het tentje aan passen met afzuiger

 

inmiddels nu week5 van de bloei in gegaan

zal van de week weer een paar foto,s plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je niet alvast een afzuiger plaatsen?? Heb ook verduisterd zonder in een redelijk grote tent en had behoorlijk last van rot in de wat latere stadia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan nog geen afzuiger halen te druk met andere dingen

en als ik een afzuiger plaats moet ik ook op 1of andere manier droge lucht het tentje in blazen

ze zijn week 5 bloei ingegaan verduister elke dag zou ik daarmee kunnen stoppen?

of gaan ze dan zowiezo reveggen ik stel deze vraag omdat ik vanmorgen het zeil eraf haalde en de planten naar buiten deed dat er een kleine begin van toprot zag donkerkleurige blaadje en wat aangetaste delen weg gehaald met pinset eruit gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net een topje waarvan ik dood leuk dacht blaadje weghalen probleem opgelost :whistle:

ben ik net nog beter gaan kijken is het topje rot van binnenuit nu heb ik hem er maar helemaal afgeknipt

nu zit ik nog met de hoge luchtvochtigheid en verduisteren

denk dat ik ze binnen neer zet in de hal laat ze daar maar stressen en een beetje drogen lagere luchtvochigheid

gallery_40867_16932_1243485.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...