Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kc33wwaf

bladeren worden geel

Recommended Posts

ik snap nix van die pics plaatsen op een forum.

Hey,

 

in het kort: plaats een foto ergens op een website, liefst geen msn.groups maar een of andere gratis webhost(brinkster.com?). Het enige wat je nu hoeft te doen is op het knopje IMG te klikken hier in het Wietforum-knoppenbalkje en wijzen naar de foto op desbetreffende site. Bv:

http://www.gratisplek.nl/jouplekkie/plant.jpg

De foto upload je dus niet naar dit forum zelf maar elders. Omdat er nu een html-koppeling gaat zeggen-->geef foto weer, kijkt ie op het adres waar de foto werkelijk staat, en hopla......jou plant kan je hier zien, de foto is nu doorgelinkt.

 

makkelijk: Kopieer de hele riedel(http://www.gratisplek.nl/jouplekkie/plant.jpg) en plak die in het schermpje als je op die IMG-knop geklikt hebt. (gebruik evt ff je kladblok om het adres met bestandsnaam in te zetten

 

Als je er niet uitkomt kan je het nog eens nalezen binnen het forum zelf.

 

Oftewel: upload de foto naar een adres en wijs er naar in dit forum door IMG-knop te gebruiken. http://www.gratisplek.nl/jouplekkie/plant.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afbeelding%20008.jpg

 

volgens mij istie een heel eind weg....

hahaha mooie plant! Daar doe je dus niks meer aan, die kunt je wegdoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er in hemelsnaam mee gebeurd?

 

Hebben de buren hem misschien geprobeerd te vergiftigen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt op de schimmel die ik dit jaar ook heb gehad maar ik heb het er gelijk uitgeknipt maar aan die schimmel of wat het ook was was neit veel te doen dat zag ik zo al dus heb t gelijk weggeknipt, denk als de schimmel onderaan bij het begin van de stam zat die het toch niet had kunnen overleven. bij mij ging de tak met de schimmel alle bladeren ook helemaal slap hangen, konden ze niet lang overleven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam terug van vakantie en er was een of twee bladeren geel dus ik dacht nix aan de hand. en egt in binne twee dagen.zag het er dus zo uit. helaas. maar wat is eiglijk percies de oorzaak denken jullie. want ik wil nie dat zo iets bij mijn andere planten gebeurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmm uitdroging misschien? Je zit op een heuvel van pakweg 5 breed en 4 hog dan zakt al het water keihard naar onder? verder heb ik ook geen idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afbeelding%20008.jpg

 

volgens mij istie een heel eind weg....

WHahahahaa :whistling

 

Sorry ik kan me de teleurstelling voorstellen als dit je gebeurd, maar ik moest er toch wel even om lachen. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
mmmm uitdroging misschien? Je zit op een heuvel van pakweg 5 breed en 4 hog dan zakt al het water keihard naar onder? verder heb ik ook geen idee

Dat denk ik dus ook . Het is namelijk zo snel gegaan dat ik niet denk dat het schimmels zijn , de hoofdsteel ziet er ook nog gewoon normaal uit .

 

Graaf gewoon een diep gat op de plaats waar de plant stond , om te kijken of er wel vocht genoeg was op de plaatsen waar de wortels zitten. Dan weet je misschein alsnog precies waar het aan lag.

 

Het grondwater heeft de plant nooit bereikt op die hoogte . De ander 'normale' planten hebben waarschijnlijk veel langere wortels en staan misschien ook lager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet lachen!!!!! het is nooit leuk als een dame sterft.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja natuurlijk het is duidelijk dat zij is gestorven door uitdroging omdat hetm water zo snel naar benedenzakt het is toch logisch dat dat ook zal geburen met de plant die ook daarop staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bladeren van da stekje zijn ook een beetje geel. komt da vanzelf wel weer goed in een 10 liter pot en gewoon om de dag BN GROND SUPERMIX geef.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...