Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Worm

Gavita 750w DE en EL master controller

Recommended Posts

Wat houd je tegen?

 

Ik zeg doen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk houdt het praktisch nut hem tegen. Twee verschillende lijnen vergt een hoop meer huiswerk... @Amnees. Toch zou het WF je eeuwig dankbaar zijn denk ik. Ik weet nog een jaar of 3/4 terug toen ik mijn eerste kweekje voorbereidde dat ik een hoop informatie haalde uit jouw toenmalige 1000DE test topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kost me in ieder geval geen extra geld, kwa kosten ontloopt het mekaar niet, ik zou het eerder voor me eigen testen, zodat ik weet wat beter bij mij past. Zo'n test is , belangrijk voor mij, want het zegt wat over de hokken in de toekomst, Dimlux is in opkomst, bewijst zichzelf, Gavita heeft een naam hoog te houden, en maakt kwaliteitsproducten, en ik geloof nooit dat ze met troep op de markt komen. Dat Dimlux steeds grootser word, wil niet zeggen dat Gavita niet mee gaat met de tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk inderdaad dat deze generatie licht en koelsystemen minimaal de komende 5 jaar in dit werkveld de toon voeren. Vernieuwing duurt lang in deze branche dus inderdaad, een kennis-investering nu zal minimaal 5 jaar zichzelf uitbetalen.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg ook "DOEN"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen relais meer nodig? Die snap ik even niet.

 

Omdat er geen piek meer is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen bij het de eerste keer aansluiten en aangaan op de controller pieken ze, daarna gaan ze alleen nog maar op stand-by en heb je dus ook geen piek meer..

de controller ''is'' het relais.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker veilig. Zag deze controller overigens (volgens mij) vandaag in de growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hoort het. Airsupplies geeft maandenlange speculaties en stelt inmiddels de releasedatum al 4 maanden uit... Gavita hoor je niks van tot het in de GS ligt. Merk naar mijn hart :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ik heb 'm :)

Hij is mooi 400 tot 825 watt en een dotje van een controllertje. Mooi bescheiden. Van 't weekeind maar eens installeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cityboxer, jij kunt niet overweg met inside informatie, wat airsupplies in mijn ogen juist doet, is pas overgaan tot adverteren met het product, zodra ze zeker weten, dat er voldoende voorraad is, om aan de vraag te voldoen. als je nu naar de growshop gaat, kun je wel het spul bestellen, en dan word het gewoon geleverd.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe gavita 750watt is er dus....

 

Is deze 400 volt?

 

Wat zijn de standen, is er ook een boost naar 825?

 

Lijkt me erg mooi om in een 1.20 bij 1.20 tent te gebruiken met 2.15 hoogte.

 

:icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 tot 825 watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owjee... totaal overheen gelezen... krijg je met al dat gelulvaneendronkenaardbei in zo een topic.

 

Maar lijkt me dus perfect voor een de 120Q

 

Denk dat je de meeste tijd toch niet boven de 825 komt in die tent en dan is de 750w versie denk ik het meest efficient?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke bedoel je?

De 750DE de Master Controller en de 120Q zijn allen al in NL te koop, vraag Robbie van Puk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, word tijd dat ze even op de site worden gezet dan!

 

Weet je toevallig al de prijs krasi?

 

Ben nu 1 plantje aan het voorgroeien, die wil ik in een 120 q zetten met 750 watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de site van Greensell staan ze ook. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greensell zegt 399,95 E.

 

Vandaag heb ik m`n 6x1000watt DE E-series opgehaald samen met een EL2 cotroller, ik was even herenigd met een oude vriend wat zeker gezellig was, goeie chilli gegeten.

Morgen gaan we de lampen ophangen, de planten in de ruimte gaan verderop deze week week 5 bloei in, ze staan echter nog onder 12x600watt magnetische vsa`s waar we zo snel mogelijk vanaf willen.

 

De controller is iets groter als een pakje sigaretten maar dan weer platter.

Zeer eenvoudige bediening.

 

Als alles mee zit zal ik morgen een topic openen zodat we allemaal het proces kunnen volgen en natuurlijk de mooie nieuwe spullen in actie kunnen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag dat 'the force' weer back online is.

 

Zou jij wat meer info over de producten kunnen geven?

 

 

Gr,

 

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wie je precies aanspreekt met deze vraag, maar Whazzup kan je iig het allerbeste van info voorzien, hij is echter net weer actief op WF dus geef hem de tijd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het over yoda, star wars weetje niet ... 1 van de oude school krachten van WF. :lol:

 

We wachten rustig af krassemans.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...