Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

casto is vader geworden

Recommended Posts

gefeliciteerd pappa!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROFICIAT KEREL !!!!!!!!!!!!!

(papa van 3)

 

:bier:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met jullie dochtertje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een nieuwe wereldburger: ik hoop dat ze in geluk en gezondheid mag opgroeien. Gefeliciteerd Casto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Casto & miss,

 

Gefeliciteerd met je dochter, en geniet ervan.

Want ik kan je nu al vertellen dat alles heel snel gaat nu.

En voor je het weet zit je met zo'n puber opgezadeld, ha ,ha........

Succes en gezondheid toegewenst met je "kleine meid".

 

mzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn nachtrust heeft er echt nog nooit onder geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen het allemaal wel zien ;)

 

Vandaag was de kraamzorg er voor het eerst en natuurlijk ging die een wasje draaien op zolder :o

 

Helaas was de ronde nog niet klaar deze week ( staan er nog 5) dus de vraag over me tentje was onvermijdelijk.

Dus ik maar gezegd dat er plantjes stonden, en toen begon ze een heel verhaal over haar man die medicinaal wiet gebruikt.

Na het hele verhaal aan te hebben gehoord, heb ik 2 zakjes gevuld, 1 met WW en 1 met Critical kush.

Net belde haar man op en hij was dolblij want zijn pijn was nog nooit zo veel weg geweest als met mijn critical :D

Hij gebruikte pas 4 maanden dus is nog in de experimentele fase welk soortje er bij hem past.

 

Een geluk bij een ongeluk want ik kneep hem als een malle ;)

 

Hier gaat alles helemaal goed we genieten met volle teugen!

 

Grtss en bedankt voor de mooie woorden allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas nou maar op, veel mensen en instanties vinden wietplanten en kinderen in het zelfde huis niet zo goed.

 

Als je pech had gehad had je nu politie voor de deur staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know johnny maar ik kon niet anders dan gewoon een verhaaltje er aan koppellen.

Straks gaan de laatste plantjes om en drogen doet een maatje aangezien ik zoiezo die zooi allemaal niet in huis wil hebben met al die bezoek nu.

Onze kleine meid had nog een weekje moeten wachten ( uitgerekende datum) dan was alles al weg.

Nu komt mijn maatje vannacht alles ophalen en voor me bewaren totdat de rust hier is teruggekeerd.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zou ik het ook gezegd hebben Casto, het laatste wat je wil is dat je afgunst bij iemand opwekt. zeulen met bloeiende planten, daar ben ik dan weer geen voorstander van maarja, je hebt vaak toch familie en vrienden over de vloer enzo.. van de andere kant.. die zullen toch wel blijven komen.. werk het mooi weg op zolder.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms he ...................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zou ik het ook gezegd hebben Casto, het laatste wat je wil is dat je afgunst bij iemand opwekt. zeulen met bloeiende planten, daar ben ik dan weer geen voorstander van maarja, je hebt vaak toch familie en vrienden over de vloer enzo.. van de andere kant.. die zullen toch wel blijven komen.. werk het mooi weg op zolder.

 

Jup amnees daarom is gister alles omgegaan, kleingeknip en meegenomen naar die maat.

Daar droogt alles en gaat het in de weckpotten.

De tenten zijn nu even afgebroken en achter de knieschotten opgeruimd.

Niks meer van te zien en heb niks meer in huis wat mij met een kweekje kan linken.

 

Mischien ben ik niet zo goed in plannen ofzo dat kunnen mensen dom vinden, of de manier hoe ik dit gedaan heb enzo maar soms denk je even nergens meer aan tot het moment dat ze ging wassen.

Ik was alleen maar bezig met de kleune meid en mijn vrouwtje dat ik alles op zolder langs me heen liet gaan anders was het natuurlijk een dag eerder al weg

 

Ik ben erg voorzichtig maar soms zijn er zaken belangrijker dan een paar plantjes.

 

Grtss

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zult zeker een goede papa worden Casto!

 

Plannen.... ideale situaties zie je maar weinig en jouw intenties laten zien dat je een zorgzaam type bent die zijn best doet... dat komt helemaal goed... geniet van deze goddelijke momenten!

 

Dat moet wel wat doen vader worden.... kan het me nu nog niet voorstellen, maar het moet een heftig iets zijn.

 

Nog een fijne dag verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vader worden... het mooiste wat er is.

Ben zelf ruim een half jaar geleden vader geworden van ook een kleine dame. De tijd vliegt voorbij en veel mensen uit me omgeving hadden het niet verwacht van mij. Want ik was een junkie en blaa blaa blaa blaa. En casto wat jij zegt had ik ook. Je vrouw gaat voor. Ik heb ook maandrn lang geen moer gedaan aan me planten. Me moeder in leven houden meer niet. Succes met je vrouw en je kleine meid.

 

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weet niet of je WiFi thuis hebt, maar zou deze wel uitzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege de straling?

 

Hier is alles bekabeld geen wifi lekker oldschool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto! Gefeliciteerd met jullie nieuwe kindje.

Ben wat laat zie ik maar wens jullie natuurlijk het allerbeste.

 

Gelijk ff een topic geopend, das wel weer stoer.

 

Als ik wat kan doen laat maar weten. Maakt niet uit wat jonghu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Casto, Gefeliciteerd met je dochter man, alles gezond, en er op en er aan ook! :tu

 

Wanneer gaat ze op 12/12? :D

 

Nee hoor gekkigheid, geniet er van! :wub:

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd weer een dame om te vertroetelen :hug:

Veel geluk en geniet ervan

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Casto. Dit zijn natuurlijk wel de nachtmerries waar je niet aan moet denken! Je had op de geboortedag van je kindje niet op het bureau willen zitten! Ben blij dat het goed is afgelopen, goed opgelost, slecht gepland :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...