Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Toch een beetje laat om nu nog maar pas te starten met de bloei tenzij je ze later binnen kan afbloeien onder de hps.

Ik zou meehopen voor jou maar het lijkt me sterk dat jij iets anders oogst dan heldere trichomes dit jaar.

Edited by Badu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol Badu dat slaat nergens op natuurlijk. Als ze met dit tempo doorbloeien (ze zitten al in week 3/4 van bloei he ;) ) heb ik halverwege september oogst... en 1 october kan altijd ook goed (mits het weer een beetje meewerkt maar ik zal zeker niet de eerste zijn, zelf ooit jack gehad die buiten rond 15 october naar beneden kwam). Kortom het hangt allemaal van het weer af... overigens doe ik niet aan verduisteren dus "start" ik niet met de bloei maar wordt die voor me gestart :D Volgende keer ff het hele topic lezen voordat je een comment maakt.

 

Grtz D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

Het is al weer iets meer dan een maand geleden dat ik hier poste en er is sindsdien erg veel gebeurd.

Allereerst heb ook ik natuurlijk last gehad van die koude 1.5/2 week in Augustus, bij mij was het resultaat dat de planten paarse verkleuringen kregen en dat ze in groei shock kwamen. Of dit nou een week extra bloei geeft of een kleinere oogst weet ik niet, we zullen het zien. Verder heb ik helaas wat rot moeten halen uit een van de Candy Kush toppen, de afgelopen dagen hangt hier snachts en in de ochtend een koude mist, denk dat het daarmee te maken heeft. Verder kan ik zeggen dat ik nog maximaal een week heb tot ik mijn eerste candy Kush kan oogsten. Ik denk dat ik zo tussen de 100 tot 150 gram kan oogsten van deze plant, maar dat is natuurlijk enkel hopen en het gaat waarschijnlijk tegenvallen haha (note to self, blijf pessimistisch kan het alleen maar beter worden). Hier de fotos, en plaats is een gokje op de oogst, degene die er tot en met 10 gram vanaf zit krijgt een topje thuisgestuurd, anders degene die er het dichtst bij zit.

 

De Cheese (bonzai!!!), ik denk dat de volledige oogst hiervan tot BHO gaat worden verwerkt, sind ik gek ben op dabbing.

gallery_40840_16931_1932285.jpg

gallery_40840_16931_2258100.jpg

De grote Candy Kush.... jullie mogen raden hoeveel eraf gaat komen...

gallery_40840_16931_2020849.jpg

gallery_40840_16931_1887599.jpg

De kleine Royal Caramel

gallery_40840_16931_2359328.jpg

gallery_40840_16931_909220.jpg

De andere Candy Kush waar ik rot uit moest halen :(

gallery_40840_16931_1583096.jpg

gallery_40840_16931_1404850.jpg

en de grote Royal Caramel, die uit eindelijk ook nog wel wat gaat oogsten

gallery_40840_16931_1863631.jpg

gallery_40840_16931_985052.jpg

 

En vervolgens nog wat close up van de buds ( let niet op de kwaliteit aub)

De Kush

gallery_40840_16931_1720099.jpg

gallery_40840_16931_737058.jpg

En de Royal Caramel

gallery_40840_16931_1085116.jpg

gallery_40840_16931_1576065.jpg

en eentje op zn kant... verkeerd geuload

gallery_40840_16931_1515399.jpg

 

 

Ik hoop dat jullie veel gaan raden, een entry per persoon

Hier nog een wat overzichtelijker beeld van de Candy Kush met boekje voor vergelijking

gallery_40840_16931_1889908.jpg

 

dat was em weer

 

Greetz

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonzai style maar dan de mega versie !

Wat ziet het er goed uit zeg ! Wat een stammen !

Je treft het , het blijft nog lang zat knap buiten.

 

M.v.g !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zien er mooi uit man !

En leuk idee dat raden van de opbrengst :D gaat alleen om die candy kush of alles in totaal ?

Ik gok op een opbrengst van 95 gr. voor de Candy Kush :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank allen voor de reacties

De gewedde aantallen staan genoteerd

Ja nes88 dat geld enkel voor de kush

 

Vandaag gaat dan de Candy Kush om... ik had vanochtend e eerste inieminie rotplekjes verwijderd... dit is e indicatie dat het einde oefening is, ik had nog wat langer willen gaan voor iets meer amber (en meer haartjes ie bruin worden,,, nu is veel nog wit) maar alle trichs zijn melkachtig met zo een 6% amber erin... ik vind het best en ga niet mn buds riskeren aan de rot... deze middag post ik nog wel wat fotos.

 

 

Grtz

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post eens een paar fotootjes als je wil straks...

Zit in zelfde schuitje, paar dagen geleden eerste rot verwijderd. 1 plant maar wel een grote :)

Trichs milky maar bijna geen bruine haren dus weet niet goed wat doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal prachtig uit! Lekker aan het binden geweest en dat mag zn vruchten afwerpen! Dit was je eerste jaar toch??

 

Die candy kush? Laten we hopen op 70 gram of meer, verdient heb je ze zeker!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Oldschool , ik heb ze maar gewoon neergehaald, trichs waren ok voor oogst dus heb maar geoogst ook al waren er nog veel haartjes wit of slechts half bruin, heb al een inieminie topje van de kush gerookt nu en is echt prima wietje.

 

@ Ozzoes

Soort van, dit jaar is mijn eertste jaar dat ik helemaal solo kweek en de eerste keer met binden en scrog enzo, gigantisch leerjaar voor mij geweest, nog steeds veel fouten gemaakt maar de toppen zijn wel stuk voor stuk van de bovenste plank en heel weinig fluffy ertussen zoals ik het nu zie ik het drooghok

 

 

Overigens

De smaak van de Candy Kush, op de inhale is ie niet zo aanwezig beetje zoetig, de exhale is echt puur OG kush, worden we blij van zeg maar de high is een lekkere mix tussen body en head.

 

 

Grtz

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lui

 

Toen ik vandaag ging kijken in het drooghok bleek dat de Kush al echt droog genoeg was. Ik weet dat dit absurd klinkt... maar de steeltjes knakten allemaal perfect. Alle topjes mooi dr afgehaald.

 

Dan nu natuurlijk de uitslag.

Een mooie 43 gram voor de plant droog. Dit is minder dan gehoopt natuulijk... maar het zijn wel allemaal top kwaliteit topjes die druipen van de THC... en ze ruiken echt geweldig. T zit nu in een weck pot voor een paar weekjes curen, maar er zal zeker af en toe van gesnoept worden hihi :D

 

 

Kushtastic, ik ga je een personal message sturen, ik stuur je daarna een lekker topje, met voorwaarde dat je een review hier in de topic schrijft.

 

Dat was em voor nu

Cheers

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeaaah top ! Review krijg je zekers te weten 👍 en de rest uiteraard fijn weekend allemaal keep on smoking 😌

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man beter iets in het potje dan ...... in de kliko

 

Genietse van je eige rokertje

 

Greetzzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindstand kleine Royal Caramel, 16 gram. Ik begin echt te denken dat de groeishock in die koude dagen van Augustus ervroor heeft gezorgd dat de buds niet tot hun volle recht hebben kunnen komen. Mijn conclusie is als volgt, Ja vroegbloeiers (Semi-Auto) zijn super maar een vroege periode van kou kan je vies nekken.

 

dat was et weer

Grtz D

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes ouwe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes man, hoe staan ze nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KoeKoe

Ze zitten nu in potjes en in het kopje van mn bong :P

 

Nog 3 maandjes en dan gaat de volgende buitenronde beginnen. Ik weet overigens nog niet wat ik wil gaan zetten. Zit te denken aan een Deen ofzo... ik wil sowieso een kush erbij, maar welke weet ik nog niet. Anyhow als ik me niet vergis heeft een kameraad van mij een Danish Passion gekruisd met Jack Herer. Als dat klopt dan wil ik zeker daar een van neer zetten. Hopen dan op een pheno met de geur en potentie van jack met de bloei van de Danish Passion.

Uiteraard als iemand aanbevelingen heeft voor welke plant het beste is voor mijn opstelling (nogmaals 76 Liter smartpots coco/earth/wormenmest/perliet) dan zijn deze welkom.

 

 

Cheers

D

 

p.s.

Ook zit ik te denken aan wellicht 4 grote Jack Herers neer te zetten en die te gaan verduisteren... maar ik weet niet zo goed hoe ik daarvoor een hokje moet bouwen (moet per plant een hok zijn.. groot hok bouwen is geen optie hier.. en het moet makkelijk opbergbaar zijn... tent???) dus nogmaal... help is welcome!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frame maken van hout, met een veiverzeil of ander niet licht doorlatend zeil

er op

Hier je planten onder. Heb ik ook gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier het rook verslag van d ze wiet de candy kush is een heerlijk wietje om te roken en kwa effect ook top lekker rustig werd ik er van goed high en de Royal Caramel daar zou ik wel een pot vol van willen hebben :-) smaakt bijna net zo lekker als de candy kush echt heerlijk en super stoned vond ik hem d heb ze best goed gedaan ben benieuwd wat die van mijn soortjes vind groetjes kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak van de Royal Caramel vindt ik idd ook lekkerder kwa smaak, effect is meer een eindedags roker waar de Candy Kush een lekkere door de dags roker is.

Thnx voor de review en hopelijk krijg ik je pakket vandaag...

 

D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier maar gelijk het eindverslag van dit jaar zn kweek.

 

Ik kan niet vaak genoeg vertellen hoe veel ik geleerd heb dit jaar en en ook niet hoe veel zin ik heb in volgend jaar :D

Het uiteindelijke oogstgewicht is uitgelopen tot een 110 gram van de 4 grote planten. Dit is veel minder dan gehoopt of dan mogelijk dit doortat ik mede door het te vroeg buitenzetten en een koude augustus twee keer een groei shock heb gehad in mn plantjes.

Ik heb de knip en de volledige cheeseplant(zal een maximale 5 gram aan wiet zijn geweest dat eraan zat) verwerkt tot fijne BHO

 

 

gallery_40840_16931_168962.jpg

gallery_40840_16931_1270040.jpg

 

Lekker aan het dabben dus... en zoals je ziet prachtig mooie wax achtige olie... heerlijke smaak ook.

 

tot volgend jaar iedereen

 

D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar 5 gram aan de cheeseplant..? hoe kan dat nu!

 

Voor alle moeite met lst-en enzo had je vind ik persoonlijk toch wel wat rijkelijker beloond mogen worden! T waren wel allemaal autoflowers he..? Die kun je zover ik weet beter gewoon hun eigen gang laten gaan. LST-en wat ik er van weet motiveer je zijwaartse vertakkingen maar rem je de algemene groei, en autos worden al nie zo heel groot.

 

Volgend jaar lekker wat auto jack of wat auto northern light weg zetten en je zult van 2 planten zo ie zo je totaal halen, wie weet van 1 plant als het mee zit!

 

Wel een mooie prestatie, en blij dat het smaken mag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...