Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kushper

Plantjes in mijn kast. Kan dit?

Recommended Posts

Ik heb op het moment 2 supersilver haze zaadjes in de grond zitten en 1 klein Jack Herer plantje. Ik zet ze 'smiddags elke dag buiten als het weer het toelaat en anders op de vensterbank. Maar ik heb het idee dat ze niet genoeg licht krijgen en ik wil ze binnen als de zon onder is nog een paar uurtjes langer laten genieten. Ik heb een kast waar ik ze in kan zetten en een lamp van 28W en 50-60 Hz. Zal dit werken of moet is speciale spullen hiervoor kopen? DSC_0015_zpsc4eafc42.jpg

DSC_0017_zps87b5ec91.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee

wordt absoluut gegarandeerd huilen met de pet op

 

lees het forum goed door

je onderschat de materie

 

het is alsof je met een afgezaagde tak en een stuk veter bij de hengelsportvereniging aanklopt voor advies

 

ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen uit te leggen wat je niet snapt

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit geweldige forum zitten en dan met zo'n vraag komen ..

 

Ga lezen man ! En laat t denken gewoon voor wat t is ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is duidelijk, bedankt. hoe verwijder je een topic? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat de openingspost weg is...nou lijkt het net alsof ik alleen maar een zure zak ben :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan je edit zonder dat er komt te staan ge-edit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat de openingspost weg is...nou lijkt het net alsof ik alleen maar een zure zak ben :P

Neehoor, ik heb het antwoord op mijn vraag ;) Bedankt

 

hoe kan je edit zonder dat er komt te staan ge-edit?

Dat kun je aanvinken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een moderator een PMetje sturen Kushper, alleen de opperhoofden kunnen dit verwijderen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou , kushper, ik ben blij voor je dat jij je antwoord hebt , maar dit is een forum ;wat inhoudt dat anderen proberen te leren van andermans vergissingen ( en van andermans goede adviezen...)

 

waar zouden we zijn als alle foutjes weg zouden worden gepoetst door mensen die zich schamen voor hun beginners-onervarenheid??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan je edit zonder dat er komt te staan ge-edit?

Dat kun je aanvinken

 

snap er geen reet van, als ik nu full editor gebruik kan ik 3 dingen vinken maar ze hebben er niks mee te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou , kushper, ik ben blij voor je dat jij je antwoord hebt , maar dit is een forum ;wat inhoudt dat anderen proberen te leren van andermans vergissingen ( en van andermans goede adviezen...)

 

waar zouden we zijn als alle foutjes weg zouden worden gepoetst door mensen die zich schamen voor hun beginners-onervarenheid??

 

Nou bij deze heb ik hem gewoon weer lekker teruggezet

 

hoe kan je edit zonder dat er komt te staan ge-edit?

Dat kun je aanvinken

 

snap er geen reet van, als ik nu full editor gebruik kan ik 3 dingen vinken maar ze hebben er niks mee te maken

Het kan volgens mij ook alleen bij je eerste topic post. Maar zo belangrijk is het ook niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan ook verder in het topic, haha nee hoor vraag me dat gewoon al een tijdje af

Share this post


Link to post
Share on other sites

micro fluo ad absurdum.

Volgens mij ben je 13 jaar :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej gozer ik zou even een andere manier zoeken om je fotos te plaatsen. Als ik op je fotos klik kom ik op je foto bucket en zie ik je volledige naam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa jahaa kijk daar mee uit kaspert jonguh . want mischien ben je wel minder geschikt voor de anonieme msidaad dan dat je zelf denkt . het leven van een crimineel lijkt romantischer dan het is en gaat niet over rozen . want die zijn niet te roken . en je plantjes doe dan een 23 watter spaarlampje er in . gallery_7335_4881_29843.jpg doe ik zelf ook altiojd en knalt as ne mallert gwoogniete mac

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe 23 watt mac serieus?

whaha :) zie toch echt geweldig rookbare toppen in die schoenendoos...

titatovenaar dat je me daar bent

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...