Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

matser

Heribei, Biddy Early, Casey Jones & meer

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

Ben dit jaar weer van de partij !

 

Ik ga kweken in m'n achtertuin, in vrienden hun achtertuin en iedereen's achtertuin ;)

 

Ik heb reeds 2 Heribei Feminized boven de grond staan alsook 2 reguliere Herijuana x Blueberry

Besteld zijn feminized Biddy Early en feminized Casey Jones. Ook ben ik nog hoopvol om een Danish Gold kruising binnen te halen via een member hier op WF.

 

Ik ga waarschijnlijk 2 planten in mijn veranda houden, 1 in volle grond in de tuin en de rest gaat guerilla of bij vrienden in de tuin.

 

Foto's komen snel ! ;)

 

groetjes, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes voor dit nieuw buiten seizoen dat er aan komt.

Ik kijk zeker mee..

 

Bio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn benieuwd naar de rest van dit verslag en uiteraard foto s.

 

Succes dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar had ik biddy early staan van serious seeds.... ik kan je enkele dingen vertellen over haar....

 

Er stond toen eentje bij mijn toenmalig lief in een aardepot van 20 a 25 L , deze waren bijna een maand vroeger klaar dan diegene die in volle grond zaten. Die in de volle grond hebben niet volledig kunnen afrijpen, ook is er een gesneuveld door rot.

Ik zou deze dame in een pot zetten.... de buitenplanten waren eind oktober bijna klaar, die in de pot was de derde week van september geoogst met mooie toppen.

Het effect beviel mij persoonlijk niet zo, vooral in het hoofd.... en eigenlijk was het een prima overdag roker en voor mij geen avond roker, waar ik graag dat knock out effect heb.

 

Veel succes met je kweek!

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog iets vergeten, diegene die in volle grond zaten heb ik nog goed in de gaten mogen houden bij regenweer, anders waren ze waarschijnlijk allemaal op de composthoop beland... naar mijn ervaring waren deze niet meer schimmelbestendig dan de blueberry*grapefruit, wat geen speciale buitenpant was maar eerder voor binnen.

Ik vind hun reclame op zijn minst misleidend, meteen ook de laatste keer serious voor mij. Want daarom had ik deze plant gekozen, ze zou zogezegd heel schimmelbestendig zijn.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal !

 

Hier is dan eindelijk de langbeloofde update :)

De plantjes zijn inmiddels al stevig gegroeid en enkele zijn opweg om echt bomen te worden.

 

Heribei's zijaanzicht

gallery_17879_17033_1220895.jpg

 

Heribei's bovenaanzicht

 

gallery_17879_17033_825505.jpg

 

Groeitop mooiste Heribei

gallery_17879_17033_1127940.jpg

 

Biddy early's

gallery_17879_17033_1538155.jpg

Bij deze is iets vreemd aan de hand : de middelste is bij het maken van de 2de internode gewoon gestopt met verder groeien. Er zit bovenaan geen groeitop meer of niks. De zijtakjes van de eerste internode zijn nu wel wat beginnen groeien maar dit is toch echt iets dat ik nog nooit gezien heb.

 

Casey jones jonkies

gallery_17879_17033_317215.jpg

 

En dan de smack herijuana x blueberry. Deze staan samen omdat ze regulier zijn en ik wacht tot ze kleur bekennen :P

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17033/gallery_17879_17033_302727.jpg

 

 

Over een paar dagen zal ik nieuwe foto's maken want ze gaan echt hard nu

 

Groetjes, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

zoals gezegd ben ik er snel terug met nieuwe foto's, de vorige waren trouwes van 6 mei, dus deze zijn een week later.

 

Er is 1 casey jones en 1 biddy early al weg, deze zijn voor een vriend die ze in de tuin in volle grond gaat zetten. Ben benieuwd !

 

@blowsterke, bio : Bedankt ! Ik heb ook al bij jullie mee gekeken stiekem .. :P

 

@ sex'n combi: Wel jammer dat je er enkel negatieve ervaring mee hebt. Ik heb dus nu ook een genetisch misbaksel van hen, ga hen een mailtje sturen met wat foto's. Ik hoop dat ze wel iets moois brengen, maar mss hou ik die Biddy dan toch maar thuis in een pot en zet ik een andere plant guerilla. We zien wel !

 

@supertramp: Vind ik ook ! Ze zijn nu allemaal mooi groen aan het worden ;) Het gaat snel !

 

 

Dan, foto's :

 

Heribei's : 1tje blijft smaller maar iets hoger, maar ze maken allebei dikke bladeren aan. Dit worden bomen... gallery_17879_17033_451859.jpg

 

Breedste

gallery_17879_17033_405336.jpg

 

Smalste gallery_17879_17033_452566.jpg

 

De fijne biddy early (deze blijft bij mij)

gallery_17879_17033_1037355.jpg`

---> kut afbeelding..?

 

Mismaakte biddy early

gallery_17879_17033_408366.jpg

 

Alles op een rij: Biddy early, 2 casey jones, biddy early en de 2 smack herijuana x blueberry achteraan

gallery_17879_17033_84202.jpg

 

Smack herijuana x Blueberry, grootste is bijna even groot als heribei's

 

gallery_17879_17033_631366.jpg

 

 

Dat was het voor vandaag !

Laat maar weten wat jullie ervan vinden totnogtoe ;)

 

groetjes, Matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey mensen ik ben terug met wat foto's

 

Ik heb het druk gehad de laatste tijd met examens daarom dat er zo lang geen update is geweest.

Er is enorm veel veranderd ; de heribei's zijn naar het bos, 2 biddy early's en 2 casey jones zijn naar vrienden en de overigen zijn allemaal in bloei.

 

De grootste van de 2 smack herijuana x blueberry was een mannetje en is een kopje kleiner gemaakt.

Deze foto's zijn van 12 juni, ik zal morgen terug foto's maken en dan kunnen we eens kijken hoe snel ze groeien.

 

 

Smack herijuana x blueberry voor de slachting :

gallery_17879_17033_1103862.jpg

 

erna :

gallery_17879_17033_1119257.jpg

(sorry vergeten te draaien)

 

mooie groeitop van de overgebleven, ietwat kleinere dame

gallery_17879_17033_290849.jpg

 

kleur bekennen doet ze ja

gallery_17879_17033_1089789.jpg

 

casey jones

gallery_17879_17033_604300.jpg

 

biddy early met wat haartjes

gallery_17879_17033_873403.jpg

gallery_17879_17033_542349.jpg

gallery_17879_17033_351551.jpg

 

wel een beetje skinny de grootste dames maarja, dat heb je als ze altijd binnen staan.. hou ik volgend jaar weer rekening mee. Casey jones bekent vandaag ook kleur, maar ik wist natuurlijk al dat het dames waren :)

 

Groetjes, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...