Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Doede,

 

Heb je wel een goede advocaat?

En heb je een beetje vertrouwen in je verdediging en deze zaak?

Want hoe hypocriet ook, een rechter kan niet zomaar deze hypocriete wet naast zich neerleggen.

Hoe meer aandacht deze zaak landelijk krijgt hoe meer dat in je voordeel werkt, want het gelijk is aan jou zijde!

Dit zou grootschalig in de media terecht moeten komen, oa met een bekende advocaat zodat er eens echt ophef bestaat over deze idioterie.

 

Verder wens ik je heel veel succes met deze zware strijd en heb ik diep respect, want het is niet niks als burger tegen de hele overheid te knokken..

De aanhouder wint!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens u vanmiddag veel sterkte Doede!

 

Waarom ....... dat beetje bewolking over het land zal hem toch niet in de put helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om nog even nader in te haken op mijn post nr 21. Schuldig zonder strafoplegging -ook wel rechterlijk pardon genoemd- kan plaats vinden onder de volgende omstandigheden:

-de geringe ernst van het strafbaar feit;

-de persoonlijkheid van de dader;

-de omstandigheden waaronder dit feit is begaan;

-de omstandigheden die zich na die tijd hebben voorgedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je moet wel lezen....

Er komt niet 50 erbij.

80 wordt 50

 

Niet lucratief zo kweken ipv hogere opbrengst krijg je een lagere opbrengst,Zou een tuinder absoluut niet willen.Trouwens heb je wel eens in de kas gekweekt?? Denk het niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om nog even nader in te haken op mijn post nr 21. Schuldig zonder strafoplegging -ook wel rechterlijk pardon genoemd- kan plaats vinden onder de volgende omstandigheden:

-de geringe ernst van het strafbaar feit;

-de persoonlijkheid van de dader;

-de omstandigheden waaronder dit feit is begaan;

-de omstandigheden die zich na die tijd hebben voorgedaan.

 

Ik zou het ook logisch vinden als het OM niet ontvankelijk word geklaard omdat het gewoon loopt te verzinnen hoeveel omzet Doede gedraaid zou hebben.

En op deze manier Doede zoveel mogelijk te laten betalen.

Daaruit kan je namelijk afleiden dat het de intentie van het OM is Doede te pakken/financieel kapot te maken ipv de waarheid boven tafel te krijgen.

Zo'n OM is onmogelijk objectief te noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmanito

Je denkt bijdehand te zijn, gezien het type smiley, dat helpt Doede lekker.....

 

Je moet wel lezen.....! Ik schreef 'een ieder'

En ik reken dus even voor, voor de simpele kweker

Ik reken wat milder.

 

Ik kan het sommetje ook anders maken. lukt jou ook wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel onderscheid maken tussen het strafbaar feit en het wederrechtelijk voordeel daaruit verkregen, GrowingP.

Een ontnemingsvordering krachtens art. 36, lid 1 juncto lid 4 is een accessoire vordering. Als de accessoire vordering onredelijk is kan de rechter die mitigeren, maar zeker niet overgaan tot "niet ontvankelijk verklaring" van de hoofdvordering.

Overigens geldt sinds een aantal jaren "detournement de pouvoir" bij ontnemingsvorderingen. De verdachte moet aannemelijk maken dan wel aantonen dat de vordering onjuist is, maar dit terzijde.

Overigens weet ik nauwelijks ene mallemoer van niet ontvankelijkheid in het strafrecht. Voor zover het me voor de geest staat, moet de rechter eerst de dagvaarding nietig verklaren en vervolgens beslissen tot niet ontvankelijkheid.

In de praktijk besluiten strafrechtscolleges in voorkomende gevallen meestentijds tot bewijsuitsluiting en of strafvermindering.

In het administratieve recht is het zo -dat is mijn vakgebied-, dat bij niet ontvankelijkheid, geen beroep mogelijk is bij de hogere bestuursrechter. Maar bij niet ontvankelijkheid moet het lagere bestuursorgaan nog wel kijken naar de inhoud van de zaak.

Wordt de zaak niet "ambtshalve" op de inhoud getoetst, dan kan dat een onrechtmatige overheidsdaad inhouden.

Recht is nu eenmaal geen exacte wetenschap zoals wiskunde: wetten zijn onvolkomen en rechters maken soms inschattings- of beoordelingsfouten.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Elmanito

Je denkt bijdehand te zijn, gezien het type smiley, dat helpt Doede lekker.....

 

Ga je nu ineens sentimenteel lopen doen.Net als bij de heren politici draait bij jou de wind ook uit alle richtingen. :rolleyes2:

Wie denkt hier nu bijdehand te zijn met zo avatar?? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal wel weer een hoop mensen voor de schenen schoppen....Heel erg jammer dan.

 

Doede begrijp me niet verkeert ik vind het een goede zaak waar je mee bezig bent maar ik denk niet dat jij de persoon bent om te strijden voor legalisatie,puur en alleen omdat jij gezien word als broodkweker wat je in mijn ogen ook bent.hoe naief kan je zijn om te denken dat je de dans kunt ontspringen als je gepakt bent met 400 planten terwijl het gedoog beleid gebaseerd is op 4 planten voor eigengebruik.

 

Maar we zullen zien welke aanhouder er deze keer wint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmanito

 

oh oh, Elmanito, nee ik laat mij niet aanzetten tot..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Denk om je hart, voor je het weet......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je zit te wachten op mijn reactie.. heb je er zo'n zin in jongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green maak eens een facebook account aan :innocent:

 

Of ga lekker wat op nieuws forums rond hangen .... daar zal je de bevlogen reacties vinden die jij nodig hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zonde van je tijd om reacties af te gaan zitten wachten, zeker van sommige jandoedels.

 

@achtelijkharrie

 

Met zo kas als Doede is het moeilijk inhouden om er bij 5 te laten.Het kweken van de plant is stukken verslavender dan het roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@achterlijke

 

Niet om lullig te doen .... Maar doede is de ENIGE in heeeeeel Nederland die er poep aan heeft .

 

De rest zit met een joint naar z'n scherm te staren en te wachten tot we legaal wiet mogen verbouwen..

Deze mensen zitten ook met de hand op iedere maand .

 

Daarom ga ik wel naar Leeuwarden .

 

En als jij nog met je kop in t gedoog beleid hangt .... Zucht ....

GEDOOGBELEID IS ALLANG OM ZEEP KEREL !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is de enige broodkweker in heel nederland die loopt te piepen omdat zijn 400 plantjes zijn afgepakt.

En probeert zicht te verschuilen achter de media om zo zijn straf te ontlopen

400 planten worden gewoonweg niet gezien als hobby en zal ook nooit worden gezien als hobby punt.

Als hij was gepakt met 4 planten en hij had er zo voor gevochten had hij van mij alle respect en steun gekregen.

 

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten,dat geld ook voor de heer Doede.

 

Hij weet/wist dat er niet meer dan 4 planten door de vingers worden gezien door de justitie familie.

Zet je er dan 400 neer,moet je niet gaan lopen piepen als ze je oppakken.

 

Doede probeert nu om via de media en weet ik het wat niet onder zijn straf uit te komen terwijl hij zelf ook heel goed weet dat je geen 400 planten mag hebben.En dus gewoon de lul bent.

 

Het gedoog beleid bestaat nog steeds hoor,hier zijn ze 2mnd geleden ook langs geweest,4 plantjes vrijwillig afstand doen en klaar is klara.

 

En waarom moet in godsnaam het kweken van 4 plantjes voor eigen gebruik legaal worden? legaal of niet we doen het toch.

Voor de medi gebruikers vind ik het dan weer een ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Steun_Doede_11-4-2014-web-1024x723.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is de enige broodkweker in heel nederland die loopt te piepen omdat zijn 400 plantjes zijn afgepakt.

En probeert zicht te verschuilen achter de media om zo zijn straf te ontlopen

400 planten worden gewoonweg niet gezien als hobby en zal ook nooit worden gezien als hobby punt.

Als hij was gepakt met 4 planten en hij had er zo voor gevochten had hij van mij alle respect en steun gekregen.

 

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten,dat geld ook voor de heer Doede.

 

Hij weet/wist dat er niet meer dan 4 planten door de vingers worden gezien door de justitie familie.

Zet je er dan 400 neer,moet je niet gaan lopen piepen als ze je oppakken.

 

Doede probeert nu om via de media en weet ik het wat niet onder zijn straf uit te komen terwijl hij zelf ook heel goed weet dat je geen 400 planten mag hebben.En dus gewoon de lul bent.

 

Het gedoog beleid bestaat nog steeds hoor,hier zijn ze 2mnd geleden ook langs geweest,4 plantjes vrijwillig afstand doen en klaar is klara.

 

En waarom moet in godsnaam het kweken van 4 plantjes voor eigen gebruik legaal worden? legaal of niet we doen het toch.

Voor de medi gebruikers vind ik het dan weer een ander verhaal.

 

+1

 

Maar laat ik er maar niks over zeggen, anders krijg ik weer een ban zoals laatst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gedoogbeleid is allang naar de filistijnen dankzij onze bejaarde brabbelaar & waar het bij Doede omgaat is dat de achterdeur op een eerlijke manier voorzien wordt.Hij moet wel met de billen bloot, want een groot geldbedrag hangt er boven zijn hoofd & het afpakken van zijn huis waar die al jaaaaren in woont.

 

Tis wel goed bevonden door justitie of beter gezegd door bepaalde bewindslieden dat anderen 5 miljoen belastingvrij mogen houden verdiend met criminele activiteiten, terwijl anderen weer keihard aangepakt moeten worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al komen er een miljoen mensen Doede gaat echt wel een fikse straf krijgen. 400 planten blijven 400 planten, ik had liever een goede advocaat meegenomen om die ontnemingsvordering flink omlaag te krijgen ipv mensen om me te steunen.

 

 

Ik wens je iniedergeval sterkte en hopen dat het allemaal meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedoogbeleid is allang naar de filistijnen dankzij onze bejaarde brabbelaar & waar het bij Doede omgaat is dat de achterdeur op een eerlijke manier voorzien wordt.Hij moet wel met de billen bloot, want een groot geldbedrag hangt er boven zijn hoofd & het afpakken van zijn huis waar die al jaaaaren in woont.

 

Tis wel goed bevonden door justitie of beter gezegd door bepaalde bewindslieden dat anderen 5 miljoen belastingvrij mogen houden verdiend met criminele activiteiten, terwijl anderen weer keihard aangepakt moeten worden.

 

Om te vechten voor een vrije achterdeur en nog wat bereiken ook lijkt het mij een meer haalbare zaak als iemand die van alle smetten vrij is daar voor vecht,

en niet iemand die is gepakt met 400 planten en waarschijnlijk zelf ook aan de achterdeur leverde.

dat er nu een grote geld boete en de inbeslagname van zijn huis boven zijn hoofd hangt,dat had hij van tevoren ook al kunnen bedenken want Doede is goed op de hoogte van de Nederlandse wetgeving.

 

Dat tegenwoordig alles zo krom is dat het bijna in de knoop zit,ben ik helemaal met je eens.

Wat er nu met Doede gebeurt is toch wel een klein beetje zijn eigen schuld,al hoop ik toch voor hem dat het allemaal meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo vraagje..

 

zit sterk te overwegen om volgende week naar de rechtzaak van Doede te gaan. maar is het verstandig om heen te gaan? Bij binnenkomst in het gebouw dien je je te legitimeren.. neem aan dat ze alle namen wel zullen gaan noteren? lijkt me dat de politie zulke lijstjes met namen erg interessant vindt..

 

hoe denken jij hierover?

 

Pachalolo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...