Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
franksinatra

Anonieme tip leidt naar hennepkwekerij in woning Enschede Read more at http://112twente.nl/19784#dccgc4ad2cDD6Xip.99

Recommended Posts

Enschede - Dinsdag 1 april is een hennepkwekerij aangetroffen in een woning aan de Hanenberglanden in Enschede.

Naar aanleiding van een anonieme melding, onderzocht de politie dinsdagmiddag een woning aan de Hanenberglanden in Enschede. Op de zolder werd een in werking zijnde hennepkwekerij aangetroffen waarin 169 oogstrijpe hennepplanten stonden. De stroom werd illegaal afgetapt. In opdracht van de officier van Justitie is de hennepkwekerij ontruimd. Een 36-jarige bewoner is aangehouden. Hij is voor verder onderzoek in verzekering gesteld.

Bron: Politie Oost-Nederland, Foto: Raymond Waal

 

:kill: Volgens mij is 99% genaaid d.m.v. een anonieme tip. Ik snap die mensen niet, voor dat beetje strafvermindering of nog erger, sommige doen het vanwege afgunst (van die vieze gluurbuurtjes) Zielige personen :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

hennepteam-medewerker die met zakdoek voor de prepaidfoon zgn melding doet

 

meeste anonieme meldingen zijn dat denk ik niet pur sang

Share this post


Link to post
Share on other sites

zakdoek of niet, je algoritme blijft hetzelfde !

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je met een accent van de New Kids opbelt ..is je algoritme dan hetzelfde als je normale stem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het niet eens zo gek wat MeneerJansen zegt, op een vermoeden kan de politie niet veel doen, als er dan ook nog is een magische "tip" binnenkomt, heeft de politie veel meer grond om eens langs te gaan (met bevel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vertrouw onze hermandad heus wel een paar nazi praktijken toe.

 

heb ooit enkele huisgenoten gehad die politieacademie deden destijds.

het was toch ergens een beetje raar volk , die politie kadetten...gewillig zich laten brainwashen , en graag binnen beperkende regels leven,

Share this post


Link to post
Share on other sites

topictitel met een link erin, het kan allemaal hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...