Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BlueMoon

Voorbereiding eerste guerilla kweek

Recommended Posts

Hallo Guerillastrijders!

 

Ik zou graag dit jaar beginnen aan m'n eigen guerilla kweekje aangezien mijn ouders niet willen dat ik thuis kweek..

Ik ben een totale beginneling dus heb ik naar soortjes gevonden die voor beginners zijn:

 

3x 'Northern Light x Big Bud Auto'

3x 'Low Diesel'

Allebei feminized, autoflower en van AC Genetics.

 

Ook krijg ik nog 3 gratis 'Super silver haze' feminized zaadjes :verrygood

 

Ik heb op dit moment zo'n 3 spots in gedachten, later zullen hier nog foto's van komen.

 

Ik zou de zaadjes willen ontkiemen rond 1 mei, ik weet dat dit wat vroeg is maar anders kan ik niet oogsten. Kan ik nadat de zaadjes zijn ontkiemt ze gewoon in de grond steken? Of moet ik ze eerst nog in een klein potje met zand steken en dan overplanten na een tijdje?

 

Ook vraag ik mij af of het nodig is om de grond op te waarderen, ik heb hierover al een paar topics gelezen en vroeg me dit af. Ik kan wel geen supergrote investeringen doen, ik zou het graag low-budget houden.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

BlueMoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey blue moon,

 

allereerst veel succes dit jaar!

Ten tweede, je zal je plantjes moeten voorgroeien in een potje dat is zeker, anders heb je maar een heel kleine kans dat ze ooit groot worden.

Dit moet niet in een potje zand maar echt wel potgrond/aarde, ik weet niet of je echt letterlijk zand bedoelde :P

Normaal gezien moet je je grond niet per se opwaarderen, maar op het forum staan toch een aantal topics voor low-budget opwaarderen.

 

Hoe bedoel je je kan niet oogsten tenzij je op 1 mei ontkiemt?

 

Je hebt autoflowers gekocht, wat wil zeggen dat ze dus zo'n 2 weken groeien en dan al direct in bloei gaan, dus de hele cyclus zal maximum 12 weken duren, misschien 10 of 9 weken. Daarom maakt het niet veel uit wanneer je ze ontkiemt, zolang je tijdens die 3 maanden goed weer hebt zal je mooie plantjes krijgen.

Als laatste, denk eraan dat autoflowers niet groot worden en je spots dus niet vol met bomen enzo kunnen staan, anders gaan je plantjes niet genoeg licht hebben.

 

 

groetjes, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje voor je reactie!

Ik bedoelde wel degelijk potgrond, kon even niet op de naam komen toen ik dit schreef :D .

Ik kan niet ontkiemen na 1 mei omdat ik niet op m'n spots kan komen als ik ze tussen 11 en 15 mei laat ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc 6 maar op silverhaze zou ik niet gokken, dat is leuk voor in je tuin

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...