Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
H0MER007

Spelletjes wanneer je stoned bent: GEVAARLIJK?

Recommended Posts

oke, ik heb dit al eens eerder verteld:

ik was op de camping van graspop mee aan het roken met een paar nederlanders.

Ze leerden ons een spel

dat ging zo:

op je hurken zitten, hoofd naar beneden, en Hyperventileren (hijgen);

Vervolgens snel opstaan en Druk op je hoofd zetten!

op de camping had ik een draaierig gevoel, het was wel leuk

 

MAAR!!!

 

een paar dagen geleden was ik bij een vriend, we waren met 3 en we waren lekker aan het smoren

ik stelde voor om het spel te spelen; 1 vriend deed niet mee en keek toe

 

dus, toen ik met de andere maat het spel aan het doen was... ;

ik zag wazig, het duurde Lang, ik zag schuin de grond, maar ik was niet zeker of ik op de grond lag, mijn beeld begon te schudden en naar alle kanten op te slaan, ik merkte dat ik werkelijk op de grond lag, en probeerde op te staan.

ik stond op (weet niet meer hoe ik dat heb gedaan maar het was Moeilijk)

 

Mijn beeld verschuifd en schokt nogaltijd naar links, rechts, boven, onder...

Dit terwijl ik mijn maat op de grond zie liggen naast de zetel!!!

Mijn beeld werd terug normaal...

mijn vriend lag ôp de grond en bewoog niet...

 

Mijn andere maat schudde aan hem, Hij werd wakken

werd in de zetel geholpen...

 

we wisten alletwee niet wat er gebeurd was...

maar de 3de vriend die toekeek, zei dat we alletwee begonnen te wankelen, en daarna op de grond vielen... mijn maat is recht op zijn hoofd op de grond gevallen, zonder eerst zijn armen uit te steken ofzo... achteraf had hij gewoon hoofdpijn en pijn aan z'n nek... ik denk dat alles wel Okay met hem is

 

----------------------------------

 

na mijn verhaal, graag een paar antwoorden aub!!!

- kan iemand me uitleggen wat er precies in ons lichaam gebeurde?!

- is dit gevaarlijk; zouden we het niet meer mogen doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke, ik heb dit al eens eerder verteld:

ik was op de camping van graspop mee aan het roken met een paar nederlanders.

Ze leerden ons een spel

dat ging zo:

op je hurken zitten, hoofd naar beneden, en Hyperventileren (hijgen);

Vervolgens snel opstaan en Druk op je hoofd zetten!

op de camping had ik een draaierig gevoel, het was wel leuk

 

MAAR!!!

 

een paar dagen geleden was ik bij een vriend, we waren met 3 en we waren lekker aan het smoren

ik stelde voor om het spel te spelen; 1 vriend deed niet mee en keek toe

 

dus, toen ik met de andere maat het spel aan het doen was... ;

ik zag wazig, het duurde Lang, ik zag schuin de grond, maar ik was niet zeker of ik op de grond lag, mijn beeld begon te schudden en naar alle kanten op te slaan, ik merkte dat ik werkelijk op de grond lag, en probeerde op te staan.

ik stond op (weet niet meer  hoe ik dat heb gedaan maar het was Moeilijk)

 

Mijn beeld verschuifd en schokt nogaltijd naar links, rechts, boven, onder...

Dit terwijl ik mijn maat op de grond zie liggen naast de zetel!!!

Mijn beeld werd terug normaal...

mijn vriend lag ôp de grond en bewoog niet...

 

Mijn andere maat schudde aan hem, Hij werd wakken

werd in de zetel geholpen...

 

we wisten alletwee niet wat er gebeurd was...

maar de 3de vriend die toekeek, zei dat we alletwee begonnen te wankelen, en daarna op de grond vielen... mijn maat is recht op zijn hoofd op de grond gevallen, zonder eerst zijn armen uit te steken ofzo... achteraf had hij gewoon hoofdpijn en pijn aan z'n nek... ik denk dat alles wel Okay met hem is

 

----------------------------------

 

na mijn verhaal, graag een paar antwoorden aub!!!

- kan iemand me uitleggen wat er precies in ons lichaam gebeurde?!

- is dit gevaarlijk; zouden we het niet meer mogen doen?

k'vind het maar een raar verhaal, :whistling

ook, wat een idee om op je hoofd te staan terwijl je op je gemak aan het smoren bent ....

 

Leg misschien beter een goed trance cdtje op, :whistling en geef elkaar nen goeie blow, de effecten zijn minder pijnlijk,

 

zeker voor uwe maat ... :)

 

t'is niet dat ik u de les wil spellen maar ik ben ook jong geweest, heb vanalles uitgestoken en geprobeert ......

Edited by nova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke spelletjes lijken me niet echt gezond, sommige mensen kunnen daardoor buiten westen geraken.

 

1) door te hyperventileren breng je de CO2 - spiegel uit balans, als je high bent zou je wel eens te ver kunnen gaan met het inhouden van je adem of zo.

 

2) door daarna zo snel op te staan krijg je allicht een schommeling in je bloeddruk, er zijn al wel meer mensen op die manier tegen de grond gegaan, daarvoor hoef je nog niet high te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ken deze spelletjes en heb ze zelf ook wel eens gedaan.

Je valt een soort flauw en ik ga welles dromen.

Maar als je het wilt doen zorg dan dat er zeker 2 mensen zijn die klaar staan om je op te vangen!

Greetz Blowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ja het was wel fun, je bent dan echt helemaal van de wereld weg; puur trippen :whistling

moet iedere stoner wel eens proberen

alleen wat veiligheidsmaatregelen stellen :whistling

Kent iemand nog andere leuke spellen? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op graspop een spelletje kaartblazen gedaan in de tent.

is gewoon een stom spelletje maar als je met een paar stoned bent is dat de max.

dan Gier je van et lachen.

 

-je legt een pakje kaarten bovenop de fles dan blaas je elk op z'n beurt 1 kaart of eventueel meerdere van de pak. als dat je lukt zonder heel de pak van de dopsel te blazen dan is het de beurt aan de andere maar als je heel de pak van de fles blaast dan moet je een glaasje sterke drank drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coolradijsje: totaal off-topic

 

enne, homer007: jij vertelt wat jou en je maat is overkomen, en je vraagt of het gevaarlijk is. Heb je echt zo veel geblowd dat je dat zelf niet kan begrijpen?

 

Tuurlijk is dit gevaarlijk. Hyperventileren en shit is gevaarlijk. De meeste mensen doen dit niet voor hun lol, imo doen alleen rare freaks (meant in a negative way) dat. Mensen die het willen doen moeten het zelf weten, maakt mij geen fuck uit. Maar het is zeker gevaarlijk en erg dom om te doen.

 

Als je dan echt zo lijp wilt zijn, kan je nog beter paddo's nemen. Minder slecht voor je dan zoiets denk ik. (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen :whistling)

 

ik raad je dit soort dingen niet aan... echt niet... :whistling

 

maar veel plezier als je het toch doet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hyperventileren staat ook wel bekend als ''spacen''. Ik heb het zelf meerdere malen gedaan, hard out gegaan, bij het wakkerworden niets meer weten(dat komt na een minuut wel weer), en natuurlijk een dikke lachkick. Maar nu heb ik het ongeveer een half jaar niet gedaan, ik vind het toch leuker om een joint te draaien :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

spelletjes kunnen best als je stoned ben, als je maar niet achterlijk gaat doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is zeer zeker een gevaarlijk spelletje je kan er van bewusteloos raken en in de ergste gevallen doodgaan (wel heel extreem maar het kan als je bijv. zwak hart heb) als je dit doet gaat je bloed sneller stromen door het ademen en je krijgt een zuurstoftekort omdat je longen niet genoeg tijd hebben om de zuurstof uit de lucht die je in ademt te halen. Als je dan snel opstaat schiet opeens heel veel bloed naar je hersens en worden deze even uitgeschakeld. En dan kan je bewusteloos raken.. Als je het doet moet je niet te lang 'hyperventileren' dan kan het niet veel kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis juist andersom.. Als je stoned bent en zit, is je bloeddruk verhoogd.. Wanneer je staat, is je bloeddruk verlaagd. Als je dus in 1 beweging opstaat na ff hurken, stroomt er te weinig bloed naar je hoofd waardoor je nogal een aardig grote "headrush" krijgt.

 

Ja je kan "out gaan", maar dodelijk.. Nee, niet echt. Misschien als je op je plaat flikkert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ''headrush'' komt me wel bekend voor. Heb ik wel een paar keer per dag, iets te snel opstaan en bam.. lichte black-out. Duurt meestal een seconde of 5 maar kan behoorlijk vervelend zijn :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van mij deed dat ook eens.. hij noemt het spacen :verrygood

Hij deed dat hele proces want er in het eerste verhaal stond ook en hij begon te wankelen en ging keihard knock-out..1 min later stond hij weer op alsof er niets was :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan veel beter een paar dikke joints draaien en dan met een paar mensen gaan Darten ofzo (lijkt me veel gezonder)en het is een stuk leuker :)

Heb ook eens een verhaal gelezen van mensen die in een tent gingen zitten,en daarna de hele tent gingen dicht plakken,en vervolgens met een paar mensen dikke joints gaan roken in de tent,ook tot hyper ventileren aan toe....DOM DOM DOM waar ben je dan mee bezig. :verrygood

Greetz Rutt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahha takes me back to the good old days héhé, wij deden da ook toen we nog 15 jaar waren :verrygood

 

 

 

op zich nix gevaarlijk aan, wel ni gezond voor de hersentjes idd, ge zorgt zo da die geen zuurstofmeer krijgen, het enige wa gevaarlijk is is het flauwvallen, je weet nooit hoe je valt héhé, heb toen ook zo eens een rib gekneusd

Share this post


Link to post
Share on other sites

en je doet het nog verkeerd ook

als je rechtstaat moet je vragen aan iemand om te drukken op je longen (neem hem vast zoals je de heimich zou doen maar ietsje hoger)

en dan zo lang mogelijk tegendrukken.

dan ga je echt out op kamp nog gedaan voor de eerste keer

als je dan wakker word wist ek total van niks meer maar iedereen stond rond me en te lachen.

best eens tof om te doen wel niet teveel doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij waren ghisteren met zen 10en ... ieder1 draaide een dikke joint :D gingen we met zen 3en mexen , het bekende spreekwoord was `` SHOTEN 4 LEVEN`` :P

dit moeten julie ook probeeren , het is wel fokin vaag :verrygood allemaal verschillende weedsoorten etc. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij waren ghisteren met zen 10en ... ieder1 draaide een dikke joint :D gingen we met zen 3en mexen , het bekende spreekwoord was `` SHOTEN 4 LEVEN`` :P

dit moeten julie ook probeeren , het is wel fokin vaag :verrygood allemaal verschillende weedsoorten etc. :verrygood

ik snap er helemaal niks van

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij waren ghisteren met zen 10en ... ieder1 draaide een dikke joint  :P  gingen we met zen 3en mexen , het bekende spreekwoord was `` SHOTEN 4 LEVEN`` :verrygood

dit moeten julie ook probeeren , het is wel fokin vaag  :D allemaal verschillende weedsoorten etc.  :verrygood

ik snap er helemaal niks van

Logisch het is omg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke , sorry voor de onduidelijke uitleg ... wij waren gisteren met zen 10 man , en 9 man heben een dikke joint gedraait (ik ook ...) . Daarna heben we ze tegelijkertijd aangestoken en in een rondje heben we alles doorgegeven , sommige wietjes wasren van andere dealers dus oko een andere soort . Ik vond dit zo leuk dat ik dit aan julie moet vertelen :verrygood . Zeker voor herhaling vatbar !!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat iig niet voor niks OUt. Dat heeft wel te maken met dat je hersentjes een stukje minder zuurstof krijgen en als ingebouwde veiligheid ff op stand by gaan ofzo":verrygood.

Ik heb hier ooit voor geleerd.. maar kzou t je zo niet meer kunnen uitleggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

stand by :verrygood klinkt niet echt gevaarlijk :P

hmm nu ga ik voor de rest van het schooljaar geen stuff meer roken voor men studies.. daarna een jonko opknallen.. gaat vies trippen worden na een paar maanden geen wiet :D en dan ga ik weer eens het SpaceSpelletje doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topo kennen de meeste denk wel, erg aangenaam :verrygood

 

ook leuk is als bijna iedereen een joint heeft gedraaid, en als er dan 1 iemand begint door te geven zie je ineens 5-6 joints door de kamer gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...