Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GrowingP

Volkert van der Graaf komt 2 mei vrij

Recommended Posts

Starter zegt eenduidig en niet voor meerderlei uitleg vatbaar: elke dag komen er moordenaars vrij. In meervoud dus. Ik gaf slechts aan dat er zelfs niet een enkele moordenaar per dag vrijkomt, om de doodeenvoudige reden dat er niet zo veel moordenaars gevangen zitten. Cijfermatig is dat toch niet moeilijk te bevatten? Als er bijvoorbeeld 100 moordenaars in het gevang zitten, kunnen er onmogelijk 200 moordenaars worden vrijgelaten. Dat is net zo onmogelijk als uit een volledig gevulde maatkan van 1 liter in een keer 2 liter water uit te schenken. Als iemand dat beweert dan beseft een ieder dat dit onmogelijk is. Waarom ligt dat bij gedetineerde moordenaars in eens anders?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er worden te vaak ongenuanceerde berichten de wereld in geslingerd, zonder het geringste bewijs. Opstelten zou bijvoorbeeld corrupt zijn of door corporaties -wat met corporaties in dit kader bedoeld wordt, vermag ik overigens niet in te zien- worden gedoneerd. Ik vind Opstelten geen goede minister en een slechte jurist, maar zijn integriteit is bij mij boven alle twijfel verheven, tot het tegendeel bewezen is. In een rechtstaat is onschuld presumptie een groot goed.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weledele heer Xtreme, ik neem dat u niet zo naïef bent dat u niet weet welke corporaties ermee bedoeld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou bij God niet weten welke corporaties ermee worden bedoeld. Maar ik behoor niet tot de bevoorrechte intimi van de "inner circle" omdat ik daartoe onvoldoende maatschappelijke statuur heb: jij dus kennelijk wel. Dus ik stel je in de gelegenheid om deze lacune in mijn kennis ongedaan te maken en een opsomming te geven van de corporaties die je op het oog hebt. Wellicht heb jij inzage gehad in boeken en bescheiden, zodat je het wettig bewijs kunt aanleveren van omkoping of welk ander ambtsmisdrijf dan ook. Jij hebt kennelijk de tools om Opstelten aan het kruis te nagelen: wat weerhoud je? Ga je gang en ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je commentaar is veelzeggend: om 16.52 stond er niks in. Ben je soms bezig niet bestaande gedetineerden in vrijheid te stellen? Maak er een lijstje van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja Opstelten aan het kruis nagelen is die zelf al aan het doen zo langzamerhand klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er worden te vaak ongenuanceerde berichten de wereld in geslingerd, zonder het geringste bewijs. Opstelten zou bijvoorbeeld corrupt zijn of door corporaties -wat met corporaties in dit kader bedoeld wordt, vermag ik overigens niet in te zien- worden gedoneerd. Ik vind Opstelten geen goede minister en een slechte jurist, maar zijn integriteit is bij mij boven alle twijfel verheven, tot het tegendeel bewezen is. In een rechtstaat is onschuld presumptie een groot goed.

 

Minister Opstelten over arrestatie in zaak-Vaatstra. Hoe zou je z'n optreden bij de NOS willen kwalificeren dan ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, je bent gewoon een mierenneukertje.

 

Maar kennelijk is de boodschap achter iets snappen, teveel gevraagd.....

 

Maar volgens mij doe je het er gewoon om, trollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke xtreme ik zal het nog even in groepje 8 niveau uitleggen want zoals murdoch terecht zegt jij snapt de boodschap achter een verhaal helaas niet.

 

er komen dagelijks moordenaars ( als in gevangen die soms vreselijke delicten hebben gepleegd vrij) en er gaan ook dagelijks tbsers op begeleid verlof. Tbsers in het einde van hun behandeling gaan ook op onbegeleid verlof. ( tijd mee gewerkt) het gaat er niet zozeer om of het dagelijks is. De frequentie is totaal niet belangrijk in het bericht. Maar lowbrainers als jij moeten hun ego dan strelen en dit uitvergroten. Zo de laatste woorden die ik vuil gemaakt heb aan je. Raad je aan om op een vrouwenforum als de "prive" of de " story" te gaan. Kom jij denk ik beter tot je recht.

 

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don`t feed the hammers after 0:00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja Opstelten aan het kruis nagelen is die zelf al aan het doen zo langzamerhand klik

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of Pim nou voor of tegen legalisering was lekker boeiend! Die teringhond Volkert van der Gay had een nekschot motten krijgen wat is dit nou?

 

@t your sevice zou die zeggen!

 

Pff heel dit kutland is naar de cholera en niets of niemand interesseert het nog!

Ik woon in een focking ghettto, daar wil je nog niet dood gevonden worden geloof me... Maar ik woon er al 35 jaar en zal never nooit verhuizen voor deze wannabee gangsters. Als ik om me heen hoor, moet ik overal maar respect voor hebben... :wtf: Nadat mensen hier een week gewoond te hebben waar ik woon, zullen ze wel anders piepen. Ik heb geen problemen met deze jongeren hiero omdat ik al hun respect al heb verdiend. Maar ik ken dit respect tenminste nog afdwingen... maar die oma die eergisteren werd beroofd niet!

 

Pff ik heb niet gestemd dit jaar want je wordt toch keihard in je poepertje gepakt, maakt niet uit op wie je stemt!

Maar om nou Wilders gelijk af te blaffen omdat hij zegt wat hij denk? Nou hij had het gewoon politiek correct moeten formuleren dan had hij nog sympathie kenne krijgen!

En let wel... ik heb marrokaanse en antilliaanse homeys zat, maar dat neem niet weg dat ik mijn eigen fucking mening heb.. en die deel ik dan ook van harte! :tu

Ik zie, observeer en haal uit... wie het ook is!

 

Xtreme.... :shutup: daartussen past nog ( the fuck ) .... gebruik nou eens jip en janneke taal jonguh! Ookal zit je in de 50 i don't focking care!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het altijd nog wel opmerkelijk, zo'n kerel schiet een politici neer, wordt gearresteerd en zegt NUL.

 

Als je echt extremist of idioot bent doe je dat wel. En vaak normale mensen ook wel.

 

Volgens psychiaters is hij trouwens ook geheel goed bij verstand en mag hij gewoon na 2/3 van zn straf de deur uit.

 

FF zonder gekheid, maar volgens mij is volkertje gewoon betaald. Met het mom van hier heb je een zakie centen en wij regelen de rest wel. En wordt je gepakt, dan kun je na een paar jaartjes kun jij renteniere in en landje ver weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat hij betaald is om dat te doen is ook al vanaf het begin door mijn hoofd gegaan, en met jou en mij nog een hele hoop hoor geloof me ;)

De LPF werd te groot hé met een hele goede leider die dood moest. Die is gewoon door "links" vermoord, en de waarheid zal helaas denk ik nooit boven tafel komen.

Niemand zal dan ook ooit in zijn voetsporen kunnen treden.... en Wilders al helemaal niet, die zou Pim zn schoenen nog niet eens mogen poetsen ;)

Maar ja ..... Nederland is naar de klote en wij gaan er in mee :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verdenk ook een vooropgezet zaakje, een soort van Kennedy-Lee Harvey Oswald constructie.

Pim werd te gevaarlijk, is in mijn vermoeden gewoon betaald door onze eigen belastingcenten, zegt niets, is straks vrij, verdwijnt naar het buitenland, en heeft waarschijnlijk een prachtig en onbezorgd leven.

 

Mij verbaast helemaal niets meer in deze vieze corrupte wereld, en zeker niet hier in Nederland, want dat is me toch een stelletje gajes wat er daar in Den Haag aan het roer zit.

 

Een team vol list en bedrog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extreme: +1

 

Ik hou er wel van als iemand gewoon de waarheid verteld. Met beide voeten op de grond blijft.

Je kunt natuurlijk niet van iedereen verlangen dat ze je begrijpen hoe simpel je het ook uitlegt.

 

Ik ben benieuwd wanneer en waar meneer van der Graaf gespot wordt. -_-

Edited by soca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer Van der Graaf, zal zijn tijd van voorwaardelijke in vrijheidstelling in Nederland moeten doorbrengen, onder bewaking voor zijn eigen veiligheid. Het mag een paar cent kosten. Nadien mag hij, al dan niet voorzien van een nieuwe identiteit, gaan en staan waar hij wil. Wat mij betreft had hij levenslang mogen krijgen. Echter de wet biedt twee mogelijkheden bij moord: levenslang of een gevangenisstraf van ten hoogste dertig jaren. Volkert kreeg er dus achttien aan zijn broek en mag conform het wettelijk systeem na twaalf jaar naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkert werd toch gezien als extreem links.

Het zal mij niks verbazen als het door rechts gefinancieerd werd dit zaakje stinkt.

Verdeel en heers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof daar niks van. Welke zaak stinkt wel? Volgens mij de moord op J.F. Kennedy. De moordenaar Oswald werd -terwijl hij streng bewaakt werd- door Jack Ruby gedood en Jack Ruby ging kort daarna dood aan kanker. Delen van het onderzoek tot de toedracht van de moord en de vervolgmoord moesten in eerste aanleg 75 jaar geheim blijven.

Daarbij is bij Van der Graaf niet gebleken. Zou de "linkse" Van der Graaf gefinancierd zijn door "rechts". Pim Fortuijn was rechts. Zou een "linkse" Van der Graaf gevoelig zijn voor geld? Wie wil 12 jaar van zijn leven opofferen voor een paar miljoen per jaar?

Waarom is Van der Graaf het zwijgen niet opgelegd? Kans genoeg daartoe in een gesloten inrichting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...