Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nighthaunter

Wat word de nieuwe hype clone only strain?

Recommended Posts

Ik nomineer R.I.P Afghaan clone only uit den haag! Hupla heeft er ooit mee gekruist, maar de echte stek is moeilijk te krijgen en erg speciaal.

 

greets Tita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.greenbrid...ound-the-world/

 

“CHARLOTTES WEB” = ACDC IN CALIFORNIA = OTHER 24:1 CBD RICH STRAINS AROUND THE WORLD

 

Posted on September 13, 2013 by Allan Frankel, MD

 

Just a note to any interested.

Charlotte’s web is the same 24:1 CBD:THC ratio as many such strains, including Avidekel in Israel.

These are NOT developed. They all represent the same genetics and occur randomly in nature. All these strains, to the best of my knowledge, originated from Resin Seeds in Amsterdam and have been called CANNATONIC STRAINS.

In my opinion, all of them should be named Cannatonic 1:1, 2:1, 24:1, etc

So, Charlotte is already here in California folks. Check with ProjectCBD.org or patientinformationcenter.com

- See more at: http://www.greenbridgemed.com/2013/09/13/charlottes-web-acdc-in-california-other-241-cbd-rich-strains-around-the-world/#sthash.9Im3XcG8.dpuf

 

gallery_3645_2134_58106.jpg

 

AC/DC is dus bekend van Charlotte s web.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk daar hebben we het al.

Als je dus bv een pheno heb met hoge cbd hoeft dat niet zo te zijn dat de rest dat ook heeft.

Als iemand dus een pheno vind met een hoge cbd waarde zou dat dus de cut worden.

 

Het is dus erg belangrijk dat er in nederland en de rest van de wereld voor medicinale waarde druk word gezocht naar allerlei combinaties.

Iets waarin de huidige wetgeving niet op inspeelt.

Des te meer mensen dit zouden doen des te meer we vinden.

Als de overheid of andere grote bedrijven zouden gaan kweken kiezen ze voor geld.

Ik denk dat zoals de amerikanen het doen met caretakers er een hoop mogelijk is.

 

Titatovenaar een hele mooie.

Ik weet niet wat er met hupla en useless is ik zie ook geen zaden meer bij sannie.

Wel enorm zonde zo een mooi landras :(

Er kwamen nog zaden dacht ik maar zo te zien niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de favoriet 1, Albert Walker 2, Clockwork Orange 3, HP-13 4, Girl Scout Cookies.

Maar bestaat er nog wel clone only nu met dat fem gedoe (Reversed (s1?)).

In de State zijn er wel meerde nu in hype maar de Girl Scout Cookies is wel bekend denk.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s5 is voor mij beter namelijk meer euphorisch en vooral stimulerend wat dan vervalt in een droom staar waaruit je weer ontwaakt en dan denkt he wat ben ik aan het doen hier op de gang.

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een g13 hashplant x thai 2 verschillende phenos. Voor mij beide een clone only strain :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Die heb ik vergeleken met de s5 en die wint ;P

Misschien niet in opbrengst ze liggen dicht bij elkaar maar in smaak en reuk wel.

En uiteraard de uitwerking van de s5 is voor mij beter namelijk meer euphorisch en vooral stimulerend wat dan vervalt in een droom staar waaruit je weer ontwaakt en dan denkt he wat ben ik aan het doen hier op de gang.

 

Ziet eruit als sativa, maar uitwerking van een indica zoals veel NL soortjes :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 is het voor mij.

 

In het noorden nergens te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 is het voor mij.

 

In het noorden nergens te krijgen.

 

Inderdaad. Tijdje geleden gekregen en een topproduct eraf gehaald. Ben ik blij dat ik zo slim was om moeders ervan te maken. Ik kweek voorlopig niets anders meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...