Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nighthaunter

Wat word de nieuwe hype clone only strain?

Recommended Posts

Ik ben benieuwd wat jullie de beste clone only strains vinden of wat word de nieuwe hype.

Mijn persoonlijke favoriet is nog steeds de S5

Kushes kunnen mij tot nu toe niet bekoren is ook heel wat van te zeggen met al die crossbreeds.

Dus brand los :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph donner Amnesia. Alleen heb ik die niet :lol:

Maar ik vind in het algemeen dat het een mooie clone is met een échte amnesia opbouw, vooral zoals ph haar kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heb ik vergeleken met de s5 en die wint ;P

Misschien niet in opbrengst ze liggen dicht bij elkaar maar in smaak en reuk wel.

En uiteraard de uitwerking van de s5 is voor mij beter namelijk meer euphorisch en vooral stimulerend wat dan vervalt in een droom staar waaruit je weer ontwaakt en dan denkt he wat ben ik aan het doen hier op de gang.

 

ps. Ik ben natuurlijk niet zo vaardig en heb ze niet zo gediald als donner zelf he :P

Edited by Nighthaunter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat Polletje z'n cut dit jaar populair gaat worden.

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia is zoooow 2010

 

Persoonlijk denk ik dat we weer terug gaan naar het begin, de oldskool soortjes.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat denk ik ook maar bv een ecsd of bedoel je nog verder terug naar de northern lights catpiss pheno.

De meningen over de oldskool soorten en de hybrides die meer brengen zijn nogal verdeeld.

Ook iets om bij stil te staan is dat de massa geen verschil ziet of proeft.

Dan nog eens alle loze claims van soorten en cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van deze?

 

gallery_3645_2134_121895.jpg

 

Niet in zaad verkrijgbaar, overgevlogen van heel ver weg? Met name goed tegen epilepsie!

 

Uit de cannalytics test die ik afgelopen zondag heb gedaan, is duidelijk dat hybrides nagenoeg dezelfde THC/CBD waardes hebben, het grootste verschil ligt in de terpenen, dus smaak en geur ook.

 

Maar op soortjes die gemaakt zijn voor medicinaal gebruik, waaronder ook de S5 met een THC waarde van 20%, is zeker aan te bevelen, ook vanwege de heerlijke terpenen.

Heb haar gebruikt in tincturen en is heel erg ontstekingremmend.

 

gallery_3645_2134_12429.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kalimist van vroeger en dan praat ik over ongeveer 10 jaar geleden toen ie nog voor 8 euro per gram werd verkocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een mooie appel :P

Een echte aphrodisiac dat doet de s5 ook :P

Mooie test Blowsterke zag hem ook al op opengrow voorbij komen!

Had je die s5 zelf gegroeid?

Als je weer een test gaat doen heb ik nog wel sample voor je.

Wat een mooie Plant die ac/dc ik ga gelijk googlen dat is een hele mooie voor de medicinale gebruikers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had graag gezien dat casey jones hier wat populairder (lees verkrijgbaar) werd in het zuiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacefrog2 welke cut of pheno?

je hebt die van polletje,joe schmoe, peri cut,true cannabliss.

Zijn verschillend in smaak ik vind degene van polletje lekker als dat dezelfde is.

Beetje trippy effect en heel aardse smaak.

De rest heb ik nog niet gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij is er na al die jaren nog steeds geen betere

dan de hypro amnesia cupwinner.

Hoor ik vorige week dat er een patent over is verkregen door mevr. Hypro......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een mooie appel :P

Een echte aphrodisiac dat doet de s5 ook :P

Mooie test Blowsterke zag hem ook al op opengrow voorbij komen!

Had je die s5 zelf gegroeid?

Als je weer een test gaat doen heb ik nog wel sample voor je.

Wat een mooie Plant die ac/dc ik ga gelijk googlen dat is een hele mooie voor de medicinale gebruikers.

 

Goeie kalimist vergelijken met een s5 ('JE) vind ik echt totale verkrachting van de kalimist.

 

Had graag gezien dat casey jones hier wat populairder (lees verkrijgbaar) werd in het zuiden

 

Casey jones is al verkacht door een sneller gemaakte variant van een stekkeboer.

 

De 12 tot 14 weeks casey is echt een genot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hype

Modegril, die bijna altijd overwaait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

predator weet jij welke genetica de s5 bezit dan?

Ik vergeleek niks ik zei alleen dat de s5 dat ook heeft in zijn uitwerking.

Probeer wat positiever over te komen in je antwoorden:P

 

Er zijn verschillende cuts van de casey jones die zowel verschillen in smaak reuk en structuur het is dus dezelfde strain maar verschillende pheno.

Chees is ook een skunk variant bv zelfde strain maar andere pheno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind t altijd zo apart dat er word gesproken over een enkele soort, uit een stek, maar met 12.000 phenos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorzover ik weet is de cj een clone only en is daarmee gerommeld om er zaden van te maken.

 

Er word zoveel gerommeld met die wietsoorten verdomme... kan er best kwaad om worden.

 

 

En nu naar de kroeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jullie dingen door elkaar halen bv een breeder maakt een soort : mannetje x vrouwtje dan krijg je daar verschillende zaden van.

Dan krijg je dus bepaalde combinaties waarin de genetica van de man of de vrouw domineren.

B.V jackberry is gemaakt door sannie ik koop daar zaden van en selecteer een moeder maar ik heb bv verschillende phenos en 1 daarvan kies je uit en maakt daar een cut van.

Dat kan ook een clone only zijn.

Van skunk zijn verschillende phenos ook van norther lights noem maar op.

Meestal kiest de breeder de cut maar soms vinden andere mooiere of iets anders erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

clone only wil zeggen dat er geen zaden meer van bestaan..

als je een stek selecteert van soortjes die nog bestaan in zaad dan is het gewoon een geselecteerde moeder maar niet stek only...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn wel mensen die beweren dat ze opeens een bepaalde cut hebben wat niet mogelijk is of zogenaamd uit bag seed allemaal reclame.

 

clone only wil zeggen dat alleen die clone die eigenschappen bezit dacht ik.

Ik kan het natuurlijk ook fout hebben.

 

ja maar die casey jones is er toch in zaad?

en er zijn verschillende cuts van.

Dat bedoelde ik dus te zeggen dat ze dingen door elkaar halen.

Clone only en cuts.

Edited by Nighthaunter

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe kan elke clone eigenschappen hebben die ook uit een zaadje komen.

Het is alleen een nihile kans dat dat zo is op de manier hoe cannabis zaden worden gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt die van polletje,joe schmoe, peri cut,true cannabliss.

 

Heb het over de schmoe cut, die van polletje (helaas) nog niet mogen proeven.

 

Wat predator zegt over CJ in zaadvorm is helemaal correct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joe schmoe cut komt uit zaad van H3adseeds als ik het goed heb en is dus zijn cut.

Dat is niet de clone only versie.

 

In amerika noemen ze cuts elite clone.

In engeland gewoon cuts

En dan heb je nog clone only komt meestal uit bag seed of onbekend origine zodat ze dus geen mannetje hebben.

Of het dan bevrucht is door regulier of herma etc niemand weet dat zeker.

 

Maar het maakt allemaal geen reet uit als je selecteerd en je vind een juweeltje is ie zowieso uniek.

en zo worden bepaalde cuts dus beroemd omdat ze net meer opbrengen of beter smaken of ander effect.

bv c99 grail cut of bubba katsu cut etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clone only is dus echt alleen maar als stek verkrijgbaar, heeft niks met wel of geen mannetje te maken.

Soms een doorkruizing (s5) en dan inderdaad geen backup gedaan, soms omdat door wat voor reden ook de zaadcollectie verdwenen is en sommigen nog wel een mamma hebben staan.

 

Dat er van bepaalde soorten een pheno rond gaat die dan vervolgens clone only genoemd wordt klopt niet veel van, ik heb nl. (nu nog 9 stuks) zaadjes van die AMG cut die PH heeft staan :likken:

 

Vd s5 (mijn favoriet) weet ik zeker dat het clone only is en ohboy wat zijn de mensen blij die deze eindelijk eens in huis krijgen, meesten gaan meteen moederen ^_^

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk jij snapt het Lostchild.

Maar sommige selecties zijn wel heel apart en noemen ze dan elite clone omdat het een lot uit de loterij is.

waar ze bv een prijs mee winnen en dan gehyped word en dan zaden worden verkocht door de breeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...