Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb de stellige indruk dat die ouderwetse bruine vetervoetbal, zeiknat en loodzwaar van de regen, bij het koppen me op 14 jarige leeftijd meer hersenschade heeft berokkend, dan mijn cannabisgebruik. :whistle:

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betwijfel dat je zo erg gescreend wordt als je een baan gaat zoeken. Maar als je op zo'n niveau zit dat je bankgegevens worden gescreend tot jaren terug dan denk ik niet dat ze je daarom niet aan zullen nemen. Op dat niveau (Doctor of PhD denk ik dan aan) gaat het meer om wat je in kan brengen en dat weegt zwaarder dan die paar zaadjes. Ligt er overigens wel aan welke richting.

 

Klopt helemaal, maarja ouders he.. haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de stellige indruk dat die ouderwetse bruine vetervoetbal, zeiknat en loodzwaar van de regen, bij het koppen me op 14 jarige leeftijd meer hersenschade heeft berokkend, dan mijn cannabisgebruik. :whistle:

Dat zou zomaar kunnen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dus een zaadje tussen 2 watjes gelegd tussen schoteltjes, je weet het verhaal wel.

 

Cannabis heeft minstens 50.000 generaties gegroeid na in aarde te ontkiemen.

Waarom moet dat nu ineens tussen watten?

 

Omdat als je ongeduldig bent je kan wachten tot het worteltje eruit is voordat je ze in de pot gooit

 

Weet je zeker dat ze ontkiemd is en kan je ze boven verwachten in de komende 4 dagen

Tussen watten moet niet in glas water kan ook ,alleen oppassen dat je ze niet wegspoeld met water wissel

 

zal ook aan de hoeveelheid zaad liggen dat je moet ontkiemen ,iemand die 100 zaadjes kiemt zie ik ze nog niet in de watjes steken :)

 

oftopic ik denk dat frontaal op een busje knallen met de fiets ook meer schade heeft gedaan dan de cannabis ....nu hou ik teminste men ogen open :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je was gewoon zo stoned dat je ogen dichtvielen en je daardoor tegen een busje reed, dus denk dat het wel door de cannabis komt. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope was het maar ....

 

Dat gebeurd er als je goed bent met losse handen rijden op een fiets met je ogen dicht ,en een neefje hebt die je niet waarschuwd wnr je on collision course zit ...

Blijkbaar zat waarschuwen niet in de weddenschap:)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope was het maar ....

 

Dat gebeurd er als je goed bent met losse handen rijden op een fiets met je ogen dicht ,en een neefje hebt die je niet waarschuwd wnr je on collision course zit ...

Blijkbaar zat waarschuwen niet in de weddenschap:)

gallery_38549_16594_436585.gif :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaden in aarde planten heeft ook het voordeel dat er voldoende voeding direct beschikbaar is tijdens het ontkiemen en het wortelstelsel zich optimaal kan ontwikkelen. Eenmaal je zaailing opkomt kan hij de nodige voedingstoffen uit de aarde halen voor een vlotte groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zowel aan mijn hersens en die van onze dochter, mankeert -voor zover ik het zelf kan beoordelen- niets.

 

Komt wel, niet door het roken van een jointje, maar je mobiele telefoon + zendmasten & Wi-Fi.Zonder dat je het door hebt worden je hersenen lekker geroosterd.

 

http://youtu.be/3r-ly_n8O7M

 

 

Americans' brains being fried by cell towers: New scientific evidence reveals shocking extent of electropollution damage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een voorbeeld van een Amerikaan met een hersenbeschadiging:

 

Charlie-Sheen-Smoking-Crazy-During-An-Interview.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) maar das niet enkel door de cannabis ,denk dat cannabis het enigste is wat charly nog laat wakker worden in de ochtend :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand een leuk alternatief om te 'kweken' buiten van de zomer omdat wiet niet kan haha.. ?

Wel beetje serieuze reacties aub haha.

En het liefst iets wat ook nog een beetje zorg nodig heeft, niet zoiets als 1x water geven in de 3 dagen en klaar is kees haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm Tomaten zijn inderdaad wel grappig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan je zeker kweken met pepers aanraden.

Erg leuk om te doen...

 

Veel soorten en kleuren en groeiwijzen.

 

Daarnaast is een aantal groentesoorten heel erg goed te doen.

 

o.a. aardbeien, radijsjes, wortel, sla etc...

gewoon in de volle grond of in bakken.

 

 

Kruiden zijn ook erg makkelijk, zoals bieslook, peterselie, koriander, basilicum etc...

 

Och , och, och, wat zal je moeder blij met je zijn !!

 

 

tomaten , komkommers en paprika zijn ook erg leuk, maar hebben beschutting nodig van de regen.

Dus in een tuinkas of elke plant in een aparte grote zak die over de hele plant kan.

Een simpele tomatenkas is nu in de aanbieding bij de Aldi voor 24, 95 en is minimaal goed genoeg voor 1 seizoen.

 

Trouwens de zaadjes zijn nu ook in de aanbieding, slechts 50 cent per pakje !!!!

 

En daarna kan je altijd nog zien of je deze hobby echt leuk gaat vinden en kan er altijd nog een kas komen.

Waarschijnlijk als je ouders dit zien worden ze zelf ook wel enthousiast !

 

Ik zou geen groente doen die veel oppervlakte nodig heeft.

 

Ik denk dan aan meloenen, pompoenen etc.....

(of je moet grond genoeg hebben natuurlijk)

 

daarnaast ben ik van mening dat deze grondbedekkers de tuin er wat ruig uit laten zien

 

Gewoon een hoekje van de tuin gebruiken die ook genoeg zonlicht krijgt en gaan met die banaan.

 

Je zal er echt geen spijt van krijgen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepers he, kun je die ook gewoon bij een winkel zoals de Groenrijk kopen, jawel toch?

Lijkt me inderdaad ook erg leuk.

 

Heb een paar 15 Liter potten, 3 als ik me niet vergis, dus dan zou ik op zich wel Pepers, Tomaten en nog iets kunnen doen.. (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepers he, kun je die ook gewoon bij een winkel zoals de Groenrijk kopen, jawel toch?

Lijkt me inderdaad ook erg leuk.

 

Heb een paar 15 Liter potten, 3 als ik me niet vergis, dus dan zou ik op zich wel Pepers, Tomaten en nog iets kunnen doen.. (:

 

pepers zijn vast wel te koop bij groenrijk.

waarschijnlijk alleen de spaanse peper, maar om te beginnen ook leuk....

 

zelf ben ik begonnen met die rode pepers, nu zijn het er 12 verschillnde soorten.

waarschijnlijk volgend jaar nog meer !!

 

 

 

heb je trouwens ook een beetje budget om wat leuks te doen ??

 

of moet het voor 10 euro klaar zijn ?

 

beide kan hoor, geen probleem !!

 

Je kan zelfs al pot een plastic zak gebruiken die je moeder in de kast heeft liggen.

flink wat grond er in en daar de plantjes in !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het liefst goedkoop, want dan is de kans nog wel aanwezig dat m'n ouders alles willen betalen haha.

En doe jij het gewoon in potgrond uit een zak, niets geen voeding gebruiken en al die dingen?

 

Kijk eens wat we hier vinden, dit gaat hem worden haha:

 

1. - http://webshop.groenrijk.nl/product/4006/buzzy-aardbeien-sarian-f1

2. - http://webshop.groenrijk.nl/product/4034/buzzy-tomaten-maja-balkontomaat

3. - Een peper waarschijnlijk de Spaanse, want die heeft me vader hier nog liggen hoor ik net.

 

Toch nog iets te doen van de zomer haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...