Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik weet niet zo goed waar ik het probleem dat ik nu heb het beste kan zetten dus ik zet het maar hier haha!

 

Ik heb dus een zaadje tussen 2 watjes gelegd tussen schoteltjes, je weet het verhaal wel. En nu is er wat heel raars gebeurd, er was een worteltje aan het komen en het zaadje was al iets open gebarsten, en er zat een worteltje van ik denk 2mm. Maar nu keek ik net, en het worteltje zat wat terug en plat in het zaadje. En het zaadje is ook wat meer gaan sluiten. Iemand die mij kan vertellen wat dit is?

 

Greetz!

 

Waterpijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je al je tanden gepoetst toen je ging kijken bij het worteltje ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je al je tanden gepoetst toen je ging kijken bij het worteltje ??

Ah nee, dat is het!

Haha nee maar even serieus, heb jij misschien een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijk updateje:

 

't is al einde met het feest, het zaadje is nu gewoon dicht gegaan, maar het was ook een zaadje uit kanarievoer om wat mee te testen qua ontkiemen etc.

Maar ik stop er maar mee helemaal nu, mijn ouders zijn ineens moeilijk gaan doen en de Royal Dwarf zaadjes mogen er niet meer komen en ik heb het niet in me om stiekem te gaan kweken. Dat gaan m'n ouders merken aangezien ik erg slecht kan liegen haha.

Dus dat word toch geen Outdoor verslagje van mij op dit forum. :( :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je ouders enthousiaste verhalen vertellen over wiet, zodat ze begrijpen dat het niet alleen maar slecht is. Vertel ze de waarheid over ons plantje, wat de (medicinale) toepassingen zijn. Er is genoeg info te vinden hier en op het internet. Van het woord drugs gaan de meeste ouders flippen, maar vaak is het een vooroordeel en weten ze er eigenlijk niks vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al gedaan.

Alleen ze willen niet hebben dat ik zaadjes ga kopen, want ze zijn bang dat m'n naam dan later alsnog daarmee terug gevonden kan worden dat ik wiet heb gehad.

En ze denken dat dat dan weer gaat botsen met eventuele screening tests voor een baan later.

Oftewel: BULLSHIT.

Maar er valt weinig tegen te doen. ;s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent meerderjarig en naar ik aanneem handelingsbekwaam. Dus waarom zou jij geen wietzaad kunnen kopen? Daar hebben je ouders toch niets over te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het inderdaad kunnen kopen.

Maar ik woon nog bij m'n ouders, en ik laat het dan dus groeien achter het huis.

En ze willen dus niet dat dat op hun erf gebeurd..

En zoals ik zei ik kan het wel buiten ergens doen, maar voor een eerste keer lijkt me dat niet slim en ik kan zoiets toch niet verzwijgen.

 

Nouja, het mag wel op hun erf, maar het kopen van zaden etc. willen ze niet hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan houdt het inderdaad op. Jammer voor je. Sommige ouders maken meer kapot dan je lief is. Toen ik bij onze 14 jarige dochter constateerde dat ze wiet kocht, kon ze dat in het vervolg van me krijgen, op voorwaarde dat ze niet meer naar de shop ging en dat haar schoolprestaties er niet onder mochten lijden. Zo kan het dus ook.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is inderdaad een betere oplossing haha.

 

Maarja, dan maar een paar jaartjes wachten ofzo, en als ik heel erg geluk heb vind een vriend van me in z'n wiet een zaadje die ik kan gebruiken.

Hoef ik er geen te kopen haha.

Edited by Waterpijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet je maar hopen dat het meer dan een zaadje is, want als dat ene zaadje mannelijk is, heb je nog niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ook dat nog inderdaad.

Zal wel een hopeloze zoektocht worden haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xtreme: Persoonlijk vind ik 14 jaar te jong voor een blowtje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat erg situationeel is. Onze dochter zat op die leeftijd in klas 4 VWO, omdat ze wat sneller was doorgestroomd dan haar klasgenoten, die een jaar of drie vier ouder waren. Zelf begon ik ook op die leeftijd en heb er -naar mijn oordeel- geen schade door opgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He man, die zaadjes van die dwarf, zijn toch gewoon vogelvoer dude ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

net of je ouders weten of het vogelzaad is of echt wietzaad. maar volgens mij kan je inderdaad beter nog eerst n paar jaar tomaatjes kweken.. als ik het zo mag bekijken.

 

BLeSsUP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh haha op die manier!

Maar dat is dus het hele probleem, als ik zoiets doe kan ik mijn mond totaal niet houden. Dan praat ik hem veels te snel voorbij haha.

Maar ja, ik ga nog maar wat jaartjes wachten en maar dromen over een eigen kweekje haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betwijfel dat je zo erg gescreend wordt als je een baan gaat zoeken. Maar als je op zo'n niveau zit dat je bankgegevens worden gescreend tot jaren terug dan denk ik niet dat ze je daarom niet aan zullen nemen. Op dat niveau (Doctor of PhD denk ik dan aan) gaat het meer om wat je in kan brengen en dat weegt zwaarder dan die paar zaadjes. Ligt er overigens wel aan welke richting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de zaadjes ook gewoon cash aankopen in de growshop , hebben ze niks om te screenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat erg situationeel is. Onze dochter zat op die leeftijd in klas 4 VWO, omdat ze wat sneller was doorgestroomd dan haar klasgenoten, die een jaar of drie vier ouder waren. Zelf begon ik ook op die leeftijd en heb er -naar mijn oordeel- geen schade door opgelopen.

Ik wil je niet aanvallen en dit is ook zeker niet zo bedoeld, maar feit blijft dat op je 14e je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dus een zaadje tussen 2 watjes gelegd tussen schoteltjes, je weet het verhaal wel.

 

Cannabis heeft minstens 50.000 generaties gegroeid na in aarde te ontkiemen.

Waarom moet dat nu ineens tussen watten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Ik denk dat dat erg situationeel is. Onze dochter zat op die leeftijd in klas 4 VWO, omdat ze wat sneller was doorgestroomd dan haar klasgenoten, die een jaar of drie vier ouder waren. Zelf begon ik ook op die leeftijd en heb er -naar mijn oordeel- geen schade door opgelopen.

Ik wil je niet aanvallen en dit is ook zeker niet zo bedoeld, maar feit blijft dat op je 14e je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn.

Dat klopt helemaal: de (pre)frontale cortex is pas omstreeks het 20e levensjaar uitontwikkeld. Maar het absolute bewijs, dat cannabis deze ontwikkeling stagneert, heb ik nergens kunnen terugvinden. Cannabis is na gebruik tijdelijk van invloed op de reflectieve en motorische impulsiviteit en psychomotorische functies. Zowel aan mijn hersens en die van onze dochter, mankeert -voor zover ik het zelf kan beoordelen- niets. Ik heb niet de indruk dat ik significant minder intelligent ben dan het gemiddelde forumlid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die indruk heb ik ook niet. :)

De vraag is natuurlijk wel; is iemand (in het algemeen) in staat zichzelf te beoordelen? Maar dat is wel een beetje een filosofische vraag. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...