Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RollingStoned

Onno Hoes krijgt wietboemerang in smoel

Recommended Posts

hoesje-140x110.png

 

Haha, het leven kent mooie verrassingen. Zo dacht Onno Hoes, VVD-burgemeester van Maastricht, coffeeshops en hun personeel de mond te snoeren met zijn idiote beleid. Nu is een ontslagen coffeeshop medewerker echter in de gemeenteraad gekozen!

 

Jo Smeets heet het nieuwbakken Maastrichtse raadslid. Hij was eigenlijk redelijk kansloos met zijn zevende plek op de lijst van de Partij Veilig Maastricht, maar werd dankzij 454 voorkeurstemmen hupsakee zo de raad in gekozen. Boeien, denk je wellicht, maar er zit een lekker sadistisch tintje aan dit lokale Limburgse nieuwtje…

 

 

jdtv-onno-hoes-maastricht.jpg

Briljante weergave van Onno Hoes inzake zijn wietbeleid in Maastricht van JDTV

 

Anti-coffeeshop kruistocht Onno Hoes

In 2012, toen burgemeester Onno Hoes op aandringen van partijgenoot en Justitieminister Ivo Opstelten zijn plaatselijke kruistocht tegen de Maastrichtse coffeeshops begon (met o.a. als gevolg een flink toegenomen straathandel, maar dat terzijde), hoorden cannabisliefhebbers de naam van Jo Smeets voor het eerst. Hij wierp zich namelijk op als voorzitter van de Stichting Belangenbehartiging Coffeeshoppersoneel Nederland (SBCN). Met als voornaamste agendapunt uiteraard die vermaledijde wietpas, die ze in de zuidelijke provincies wel en in de rest van het land niet invoerden.

 

Onno Hoes, ook wel bekend als de ontrouwe echtgenoot van roddelkoning Albert ‘RTL Boulevard’ Verlinde, weigerde toen ook maar een woord te wisselen met de ontslagen coffeeshopmedewerker Jo Smeets en de honderden andere slachtoffers van het wietpasbeleid. En die misplaatste arrogantie van de VVD’er slaat hem nu als een knetterharde boemerang terug in zijn schijnheilige smoelwerk. Immers, als gemeenteraadslid controleert en stuurt Jo Smeets voortaan (onder meer) het beleid van B&W van Maastricht!

PVM wil een… liberaler drugsbeleid!

Jo Smeets, die in een eerste reactie aangeeft ‘dolblij’ te zijn, heeft naar eigen zeggen de afgelopen jaren steeds geprobeerd om met de Maastrichtse burgemeester in gesprek te komen, maar deze zou hem steeds hebben laten weten daar geen behoefte aan te hebben. “Ik ben helemaal overdonderd. Ik ben ook maar een normale jongen en dan betekent zo’n raadszetel in één keer heel veel”, zegt Smeets. En het leed(vermaak) gaat nog verder: de Partij Veilig Maastricht – die met 3 zetels in de nieuwe raad zit – is namelijk voor een liberaal drugsbeleid en het keihard aanpakken van de drugsrunners…

vlaai.jpg

Zo, RollingStoned zal nu een lekker stukje kersenvlaai gaan oppeuzelen bij dit prachtige nieuws icon_smile.gif

 

© RollingStoned.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die zijn partner bedriegt, vind ik een onbetrouwbaar mens. Deed Samson dat ook niet en liet hij zijn vrouw niet achter met een gehandicapt kind om een relatie aan te gaan met zijn persvoorlichtster? Terwijl hij dat zelfde kind, Benthe is haar naam, had gebruikt/misbruikt, om sympathie te verkrijgen in zijn verkiezingscampagne.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja extreme dat zeg jij goed.

Btw je hebt je eigen goed aan gepast aan dit forum aan je antwoorden te lezen.

Ga zo door :P

Eerder verviel je namelijk in een hele hoop tekst niet geschikt voor de meeste blower.

De boodschap was voor de meeste niet duidelijk of kwam elitair over.

Topper !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mens is nooit te oud om te leren. Maar elk onderwerp vraagt zijn eigen benadering. In een discussie over een welles nietes kwestie zal ik altijd mijn standpunt met argumenten en feiten "dichttimmeren" zodat mijn opponent geen kant meer op kan. Dat zet soms kwaad bloed, waarbij sommigen onhebbelijk worden. Maar bedankt voor je compliment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grootste probleem is terugval naar oude gewoontes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...