Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dh070

amnees bladeren hangen

Recommended Posts

Beste mede growm

 

Eerst de setup

Ds 120

Digi 600w+awing

800m3 gtools buis :(+filter

Schakelkastje

Etc

 

Temp 15/28

Lv aan 30 40 uit 50 60

ec 1.6

Ph water rond de 6.3 zuur niet af

Voeding ferro

Bio roots

Bio crop

Pk boost

Enzymen

A+b

 

Ik geef de aanbevolen hoeveelheid roots crop pk enzym En vul dit aan met a b

Nu beginnen de bladeren te hangen hoe kan het?

Ook begint er vergeeling

Heb foto's in me album lukt me niet te plaatsen net me telefoon

Album bladprobleem

Hoop genoeg info tekenen gegeven

 

Gr dh070

 

gallery_34872_16868_2792597.jpg

 

 

gallery_34872_16868_844260.jpg

 

 

gallery_34872_16868_954607.jpg

 

 

 

Oh het Is dag 40 12/12

Edited by djbroertje
foto's toegevoegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even je foto's toegevoegd

 

op het eerste gezicht zeg ik ze hebben dorst, maar ze zien er helemaal niet top uit. Hoeveel en hoe vaak geef je water?

 

Spint ook zo te zien op de laatste foto. Maak eens wat foto's zonder licht.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten voelden nog redelijk zwaar zijn 11l en geef om de dag 4tot500ml om de dag als de potten ligt aanvoelen

En de spint heb ik redelijk onder controle

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das lang geleden dat ik Amnees er zo slecht bij zag staan. Tips heb ik niet, dit gaat vanaf het begin al verkeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog een foto toegevoegd van een week geleden. Om een idee tekrijgen hoe ze er bij stonden

 

Gr

 

gallery_34872_16868_2758907.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zijn niet goed ontwikkeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

om de dag 400 of 500 mL water is veel te weinig, gooi er maar overal eens 1 liter in.

Ik denk dat ze elke dag wel 0,75 of 1 liter lusten.

 

Als de aarde erg droog is gebruik dan wat uitvloeier, yucca of een drupje dreft, anders loopt alles er zo weer aan de onderkant uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow das wel heel weinig blad,waar is de rest van die planten gebleven ...

 

Je temp ligt ook wel ver uit elkaar vooral je 15 graden donker is nogal wat fris

 

Kan er btw zeker naast zitten maar ik denk niet dat die planten 500ml per dag zullen drinken momenteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees de kweekverslagen van ph donner maar even. Die draait jip en janneke amnees manier met top opbrengst.

Dit wordt niks zo.

 

je hebt nu

 

teveel water gegeven in de groei (strek)

te weinig water nu. Planten staan compleet stil.

te weinig voorgroei en niet getopt.

geen tensio meters. Deze MOET je hebben als beginner om inzicht te krijgen in je planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ds 120

Digi 600w+awing

800m3 gtools buis :(+filter

Schakelkastje

Etc

 

Temp 15/28

 

Voeding ferro

Bio roots

Bio crop

Pk boost

Enzymen

A+b

 

Ik geef de aanbevolen hoeveelheid roots crop pk enzym En vul dit aan met a b

 

 

Hoe voer je verse lucht aan in die DS?

etc.....??

 

Daarnaast vindt ik je manier van voeding aanmaken nogal een rare: hoezo 1st alle supplementen en dan aanvullen met de basisvoeding A&B waar dit andersom dient te zijn:

Je stelt met A&B de EC af en gooit daar dan de supplementen overheen, als je andersom gaat doen geef je alle boosters ed maar hebben ze geen basis om op te boosten.

Ook dien je echt wel op de ph te letten als je Ferro gebruikt om het goed opneembaar te laten zijn check ook Ferro site eens.

 

Je temperaturen liggen ook veel te ver uit elkaar, allemaal stress en bij elkaar opgeteld genoeg om ze stil te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het ook met lucht te maken heb idd.... Zowel aanvoer als toevoer!

Komt me bekend voor namelijk :rolleyes:

 

Blaas je af in dezelfde ruimte dh070?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiger staat op minimaal en heb een actieve inblaas gamma buisje 185m3

En de vlap half open buisje staat uit want wordt tekoud als tie aan staat. Blaas in dezelfde ruimte af als de lamp uit gaat anders gewoon naar buiten

 

Gr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zit daar ook je probleem... Blaas alleen af naar buiten, nu ga je de gefilterde lucht nog een keer aanzuigen en o.a. daardoor

ontwikkelt je plant niet verder. Probeer het eens zou ik zeggen, heeft bij mij ook geholpen en het zag er bij mij erger uit ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die regel van 3x aanvoer tov afvoer.. ze hadden bij de SJ club bij ontwerp vd DS lijn denk ik net een heftige UG BBQ achter de rug :|

 

Wat een miskleun is dat met dat ene gat passief zeg die DS serie, van Mammoth met de budget line volgens mij eender :thumbsdown:

Goedkoop wordt duurkoop en ben jij blij met je iets van € 30 bespaard tov een DR serie :mobile:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schuurtje Is 190hoog had graag de dr gehad

Maar past niet. Heb er ook een nydiesel zaadje tussen staan die heeft nergens last van. Blijft mooi groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@critical

Zal het Is proberen hopen dat het helpt.

@lost gaat hier niet om €s egt om ruimte zit er aan tedenken om een dr tehalen en um iets intekorte

 

 

Gr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar doelde ik ook niet perse op dat jet het om de € hebt gedaan maar waarom geen DS als die DR .. duurder is wat is het verschil dan dus een DS.. je bent NL of niet :innocent:

 

Er zijn nog wat meer merken dan SJ die tenten in de aanbieding hebben, ook inmiddels voor mensen die geen 2mtr hoog tot de beschikking hebben en een bestaande tent in de hoogte in gaan korten kan wel maar wat ga je doen met het erg ruim in jasje zitten qua canvas en gedoe allemaal en een instabielere tent die nadien alleen maar naar grofvuil kan?

 

KLIK

 

Maar wat let je om niet zelf wat extra gaten:

plastic flenzen, 1 aan beide zijde vh canvas en plakken of met boutje aan elkaar vast, rondje eruit snijden, stukje slang eraan en klaar, te maken voor weinig? Laatste kan ik je aanbevelen, altijd demonteerbaar en je kunt rondje er weer in maken.

 

Die tent voldoet toch al niet en met een paar goed geplaatste aanvoergaten plotseling wel, als je flenzen gaat maken wel altijd zo dicht moglijk in hoeken, krijg je geen rare dingen met tentdoek nadien (flens in midden gaat nl lekker doorhangen).

 

Succes met welke oplossing je ook kiest, alles beter dan wat het nu is qua luchtaanvoer (behalve dan alles potdicht natuurlijk).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEb de actieve Inlaat aan gezet en de flap helemaal open gezet maar kom nu op een temperatuur van 25gr Lamp op 40cm

En met deze koude nachten wordt dit waarschijnlijk nog kouder :(

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wist toch al dat het koud werd met de actieve inblaas erbij aan?

Actieve inblaas uit, flap helemaal open laten en ipv die actieve inblaas een stuk slang in s-vorm.

 

28/25 graden met lamp aan is heel mooi hoor :innocent:

Koude nachten? Je hebt je lamp toch wel s'nachts draaien of draai je overdag en s'nachts uit (wat meteen je min temp verklaard).

 

Mocht dit niet zo zijn dan tijden omdraaien, profiteer van van koelere nachtlucht als aanvoer en overdag is het opwarming door buitenlucht en misschien beetje bijverwarmen waar meerdere opties voor te bedenken zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oplossing ... zet je schakeltijden zodat je het raam kan open en dichtdoen totdat de zomer er is en je raam niet meer dicht moet

temp in de nacht raam op een kiertje lamp aan 22-24 graden temp licht uit raam dicht 20-22

 

Als je actieve inblaas van koude lucht regelbaar is kan je nog wat spelen met de temps

Maar af en toe ga je even checken of je lamp wel brand door de lage temp ineens

 

Duurdere oplossing koop een dr tent en trek dat canvas over je huidige frame ,zodra je dan wel de hoogte hebt ben je meteen gereed :) en tot dan genoeg aan zuig plaatsen ter beschikking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een goedkope oplossing voor deze ellende....

 

De stekker eruit ...

 

En snel opnieuw beginnen dit stevent af op een grote teleurstelling .

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai van 8tot8 lamp snachts aan Maar het schuurje Is niet super geïsoleerd

Gister was de Temp max 25.4gr afzuiger op minimaal flap open actieve Inlaat uit komt wel lucht doorheen Lamp uit 13.6gr

 

Heb een paar foto's in me album van hoe ze er net bij stonden toen het licht aan sprong

En een fototje van een kwazulu die er bij staat mooie foxtail(plant niet super mooi foxtail wel mooi om tezien)

 

Gr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

HALLO WORD EENS WAKKER!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel je je aangesproken door de topictitel? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahhahahahahahahahh volgens mij hebben johnny en anita dit forum ook gevonden.

 

 

even lezen beste ts. Je gaat er bijna niks vanaf halen op deze manier maar je lijkt wel oost indisch doof want je gaat nu een soort kweek verslag tentoon stellen! Kijk eens kritisch naar wat je doet. jongens rook toch eens wat minder wiet. Is echt niet goed voor je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...