Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
franksinatra

Enorme hoeveelheid wietafval gedumpt in buitengebied Enschede

Recommended Posts

gallery_40250_16795_550581.png

 

 

 

Gepubliceerd: 16/03/2014 16:34 - © 112Twente - Heeft u informatie of beelden? Mail: nieuws@112twente.nl

 

 

Enschede - In het buitengebied van Enschede zijn tientallen afvalzakken met wietafval gedumpt. Onbekenden hebben aan de Groenelaan over een lengte van tientallen meters in de sloot wietafval gedumpt. Bent u hiervan getuige geweest of weet u meer? Neem dan contact op met de politie in Enschede op 0900-8844.

Foto: Mark Spoelstra - FotoTeamTwente

 

Read more at http://112twente.nl/...54tLXJ0ZkPew.99

 

 

BRON: http://112twente.nl/19336

 

Mijn eerste gedachte: Wat een paupers. Mijn tweede gedachte: Had ik dat maar gevonden om er vervolgens hasj van te maken :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien vergeten aanhangerklep dicht te doen da kan ook he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn volgens mij gewoon zakken met aarde aan de vorm te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een vermoeden dat het bijde is jonny zowel aarde als knip . aleen had ik zelf die zakken ( als ik er de tijd voor gehad) 10 meter veder gedumpt maar dan zonder zak dromheen ;)

 

maarja ik gooi mijn kleine beetje knip inde compost bak en het komt vanzelf als aarde weer naar buiten

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat krijg je als je de GS gaat verbieden om nog langer afval in te laten nemen,stelletje ezels.Hebben de blauwe petten weer iets om mee van zichaf te slaan en als er nou ook nog een brandje binnenkort komt dan is het feest helemaal compleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of de growshop het nou inneemt of niet dit slaat natuurlijk nergens op om het zo te dumpen in een bos..gooi het dan op de stoep bij de gemeente reiniging of een verdwaalde container ergens.

of neem gewoon even de moeite om de zakken idd netjes leeg te kiepen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen het beter aan de kant van de weg dumpen als ergens in het bos, dan weet je zeker dat het word opgehaald door de vuildienst en goed word verwerkt. Of natuurlijk in de containers langs de weg.

 

Maar ik snap het wel. Risico kun je niet lopen dus dan maar dumpen die handel.

 

En lijkt mij ook aarde, lijkt me niet dat zo zoveel knipafval in de sloot gooien, daar kan nog wel wat mee gedaan worden en dat weten hun ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis gewoon triest om dit te doen! Wat voor eikel ben je dan. Nog meer redene voor ivo om te bashen met zn geblaat... Loop snachts de bossen in en kiep het gewoon om.. Natuur doet de rest.

 

Typisch van die lui die alleen maar geld willen harken en lak hebben aan de rest..

 

Van mij mogen ze gepakt worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze moeten gewoon containers op onverlaten plekken zetten waar je dit soort dingen in kan dumpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wesleyy ze zullen er snel mee zijn

 

Of het nu aarde is of knip afval ,even de moeite nemen om die zakken eraf te trekken lijkt mij toch een normale zaak

Lijkt mij ook een stuk minder opvallend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn volgens mij gewoon zakken met aarde aan de vorm te zien.

 

je wil niet weten hoeveel zakken aarde ik al "gevonden" heb...perfect voor g-grow !!... :jump:

 

je moet wel snel zijn....1 keer was het binnen 12 uur al geruimd... :whistle: ...

 

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

of de growshop het nou inneemt of niet dit slaat natuurlijk nergens op om het zo te dumpen in een bos..gooi het dan op de stoep bij de gemeente reiniging of een verdwaalde container ergens.

of neem gewoon even de moeite om de zakken idd netjes leeg te kiepen

Natuurlijk slaat dit helemaal nergens op,maar dit is een oorzaak van weer een achterlijk beleid wat hier in dit achterlijke land word gevoerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wesleyy is de enige die met een oplossing komt jongens, beetje opletten.

 

Had zelf het idee om een garagebox te huren, helemaal vol te douwen met afval, en dan gewoon de huur op te zeggen. Maar wat Wesleyy zegt kan ook.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht kan de politie er een controlespoor aan ontlenen. Gewoon de zakken controleren op de aanwezigheid van vingerafdrukken en die door de database halen. Tenzij er handschoenen zijn gebruikt, dan houdt het hele verhaal op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een container om dat soort dingen in te dumpen ..... daar is het bos voor ,moet je alleen wel die zakken eraf trekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luister is goed beste mensen,

 

Containers,garages etc?

 

Dit is niet de manier op hoe het moet!

 

Je hebt tig hectare bos om medium en overige natuurlijke afval te lozen. Natuur verwerkt dit vanzelf wel. Neem je plastic mee en brand dat maar af of gooi het af bij de stort.

 

Ik zie sommige hier dingen opnoemen wat niet past bij een hobby kweker.

 

Een hobbyist is net zo netjes met het uitvoeren van tot aan het betalen van stroom tot het opruimen van afval.

 

Hou het schoon en netjes. Hierdoor laat je ook geen sporen achter.

 

Hulk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hobbykweker heeft een vuilniszak of 4 afval en dat is wel kwijt te spelen op een nette manier. De manier waarop het op de foto's plaatsvond, vind ik crimineel. Maar ook niet elke guerrilla hobbykweker ruimt alle troep, zoals paaltjes en gaas op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je geen respect voor de natuur en je medemens. Ook niet voor je de hobby zelf.

 

Hierin hoop ik dat zulke mensen hard gepakt worden en nooit meer gaan kweken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordeel van klein tentje weinig afval ,buiten om de zoveel tijd paar zakken verse medium

 

Jammerlijk genoeg de buurvrouw was vanmiddag in hare bloembak aan het spitten :whistle:

 

Ik vermoed dit zal om de zoveel maanden gebeuren daar in de buurt eenmaal lui...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakken opensnijden, stekken erin en knallen met die hap. Zit waarschijnlijk nog zat voeding in. Toch mooi van die groene knotsen langs de weg. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang geleden Hadt een moeder van een vriend dat gezegd ze zag heele planten er zelfs tussen liggen wij er snel heen gefietst maar iemand was ons denk ik voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kun je je aarde gewoon bij de shop brengen voor 1 euro per zak. Beter ga je op rfx draaien dan heb je dat gezeik niet.

knipafval moet wel maarja plekken zat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...