Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lousdy

Zwakke wiet word sterker

Recommended Posts

Verleden jaar 2 Kosher Kush planten op het balkon gekweekt in november moesten ze eigenlijk nog een weekje of wat, maar toen ik een toprot ontdekte in 1 top gelijk de boel omgehakt.

 

Ik heb de toppen netjes gedroogd en daar echt de tijd voor genomen en ze in een weckpot gedaan. Natuurlijk heb ik tijdens het cure af en toe wel wat geprobeerd of het wietje een effect had, nou het smaakte perfect maar voelde er helemaal niets van. Heb ook goede bekende het laten proeven, de smaak was heerlijk maar hun voelde ook geen effect.

 

Gisteren dacht ik laat ik eens wat roken voor de lekkere smaak en ineens word je er vreselijk stoned van, uiteraard heb ik een bekende vandaag dit ook laten testen, en ja hoor Knetterende stoned,

 

Nu is mijn vraag hoe ken dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig lekker int zonnetje zitten paffen?

Had ik deze week ook met men herma zaadwiet van vorig jaar. Is verre van fantastische wiet maar deze week zat ik er eentje van te roken in de tuin int zonnetje en plotseling had ik ook zo van: hee nou voel ik hem lekker door me lijf kruipen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens het curen word Cannabigerol naar Tetrahydrocannabinol omgewandeld, deze proces maakt het wiet sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amnees idd je zult ongetwijfeld hierin gelijk hebben, zit wel wat in. Maar niet elke wijn word er beter op met ouder worden. :lol:

 

@ Sniper78 Was niet in de zon aan het roken, ik weet zeker dat een maand geleden er geen effect van uit ging, smaakte alleen maar lekker maar had totaal geen effect.

 

@ BigbangTheory dat er wat veranderd is met de wiet ben ik heilig van overtuigd, denk zelf dat de CBD kapot zou is gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd van 2 oogsten geleden, mot je wel wat voorraad hebben, maar verse wiet is wat scherper en als ie langer ligt krijgt het een fijnere smaak. je word er allebei stoned van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd waar Amnees het is veel zachter, normaal hoest ik me longen eruit deze smaak is echt fantastisch te noemen de geur ook, maar hoelang ken je de wiet bewaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, ik bewaar m'n eigen rookwaar en wat ik weg geef in weckpotten, donker en op kamertemperatuur, minimaal een jaar, langer heb ik nooit bewaard, veel te lekker om te laten liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik alleen maar in de avond om kalm te worden en wat slaap te pakken. Dus doe er best heel lang mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merkte het aan mn durban poison

eerst smookte ik nauwelijks, daarna elke week

op een gegeven moment had ik wel een paar pafjes nodig

en laatst had ik wat van mn stuff die gecured was en in 1 hit gelijk merkte ik het

het word wel wat sterker dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er word gezegd dat je hem naar het drogen best een halve jaar bij 18 graden in een donkere glas kunt bewaren. Over tijd word weer ook THC afgewerkt en deze proces staat de gewenste processen tegen. Veel langer dan een jaar wil je hem dus niet laten liggen vape.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bewaar altijd de hoofdtopjes van mijn kweekjes en die bewaar ik langer als een jaar.

Bij een jaar is de smaak super en het effect ook, een streling op de tong en in je keel, een heerlijk gecured wietje.

Laatst heb ik de soortjes opgemaakt die ik langer als een jaar heb bewaard, de smaak is dan wel iets afgenomen, maar is nog zachter en het effect nog zeer goed.

 

gallery_6979_201_65612.jpg

 

gallery_6979_201_129663.jpg

 

gallery_6979_201_251540.jpg

 

gallery_6979_201_27217.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit :D

na hoeveel maanden curen worden de toppen wat minder groen bij jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afhankelijk van het soortje maar duurt minimaal 6 maanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat gewoon zo'n pijpje om wiet puur te roken blowsterke?

 

heb je misschien een linkje?

 

edit: is dat small of large?

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

miami: op de site van Zamnesia staan der een hoop, kijk bij glazen pijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, thanks man :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooie foto's weer Blowsterke :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haastige spoed is zelden goed. Ik houd meestal voor buiten wiet aan dat hij rond kerst goed is (de eerste week / 2 weken laat ik hem normaal drogen en daarna curen)

 

Toch is mijn wiet meestal al voor de kerst op :D

 

Blesseth Love Selassie I Jah Rastafari

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet wel, hoe ouder... hoe meer bruinig/paars het word.. en ik vertel je je gaat knetters worden als never before. been there done that.

 

Praises i and i selassie, Jah Rastafar i

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb m'n wiet nog nooit paars zien worden als ie groen was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat mr g gefermenteerde wiet bedoeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...