Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Worm

Jackberry x Blue Kronic #2 in RFX-1 / Mapito

Recommended Posts

Ben wel benieuwd hoe ze er nu bij staan. Ze zijn zeker bijna klaar?

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie wiet, de roze kleurinslag in sommige toppen vind ik echt vet, ik had dat bij enkele pheno`s van de Lilly ook, maar dan paarsig.

Ze is ook lekker wit, nog effies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sjaak

Helaas is mijn SD kaart overleden dus kon geen nieuwe pica´s maken. De planten zijn gister omgegaan het wordt niet echt een topscore maar ze ruiken echt subliem, een frisse zoet bloemachtige geur. Ze plakken wel een stuk minder dan JBxBK gekweekt in aarde. Ben erg benieuw naar het verschil in smaak van bio of mineraal gevoede JBxBK. Zal het eind gewicht en paar plaatjes van een aantal gedroogde buds posten.

 

@krasi

De ongetopte dames hebben een mooie roze tint de getopte/gefimde planten hebben dit helaas niet. Ze ruikt en smaakt super lekker, een frisse zoete bloemachtige geur/smaak. Een echte opbrenger is het niet maar is daarintegen wel snel klaar+-55 dagen. Ze blijft sowiezo nog wel een tijdje in mijn moedertentje staan.

 

De gekortwiekde planten liepen achter, ook de planten in de kraten deden het beter dan de planten in de kratjes. Ben toch meer een luie bio/organic grower, gewoon wat spulletjes in de grond duwen, zo nu en dan wat kraan water erbij, en gaan met die banaan. Hydro kweken heeft ook zo zijn charmes maar ben er veel meer mee bezig, vat vullen, waardes op peil brengen, ebb/vloeden niet echt iets voor een slome smokert :D .

 

Er zijn wat verbeterpuntjes voor volgende draai JBxBK op RFX.

 

-Tafel systeem vervangen voor vijver

-Alle planten op kraten

-Niet direct op 12/12

-Niet toppen/fimmen

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie ronde man!!

voor de kleine tentjes vind ik hydro ook teveel gekloot

Als je een iets groter oppervlak gebruikt is het echt een mooie en zeer efficiente manier van kweken.

 

succes met de laatste loodjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Howdy pietje,

 

Voor een groter oppervlak is hydro zeker veel fijner en beter om mee te kweken dan met aarde. In het kleine tentje is het idd iets teveel geklooi maar op zich wel te doen mis je wat meer met je kwwek bezig wilt zijn.

 

Van de uiteindelijke opbrengst krijg ik het niet echt warm tis uiteindelijk maar 234g geworden... Het ruikt en rookt wel een stuk lichter dan gekweekt in aarde/bio, het is een iets fruitigere geur en smaak. Bij het roken merk je dat de hydro gekweekte elmonstre minder vol/zwaar van smaak is dan aarde/bio gekweekte elmonstre. Merk wel een verschil in plakkerigheid, de hydro gekweekte plakt een stuk minder dan de bio gekweekte terwijl het verschil in witheid minimaal is.

 

Plaatje van het gedroogde product.

 

Elmonstre

gallery_20993_16847_1020399.jpg

 

Na de zomer gaan we een nieuwe RFX ronde draaien.

 

Gr,

 

Worm

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was toch met een 400watt IR? (rare reflector?)

 

Dan is die opbrengst toch nog helemaal niet slecht.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die snap ik niet racker

 

wil je zeggen dat het ir armatuur slecht is?

 

worm, boost je ook heel de ronde op 440? jammer van de opbrengst maar toch nog een lekker rokertje zo te zien :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racker

 

Ben deze ronde begonnen met een 400w IR die ging kapot in de eerste week 12/12 . Heb een paar dagen met een 250w ir gedraaid en dag 11 12/12 een gavita kappie en 400w enhanced bulp in de tent gehangen.

 

Opbrengst hield niet echt over maar heb genoeg om mij weer een tijdje suf te

 

@miami

 

Zo lang de temp het toe laat boost ik de hele ronde. JbxBK is niet echt een heel goede opbrenger maar het wietje wat eraf komt is echt sweet.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...