Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonBone

Hoekje dr240w rev2 secret jardin tent

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

ik wilde net de dr240w op een gloednieuwe locatie opbouwen en mis helaas 1 hoekje. Gelijk op de vernieuwde site van desjop.nl gekeken en die hebben hem wel, maar welke moet ik nemen, er staan echt een stuk of 8 maten en vormen maar helaas allemaal zonder foto :S dus weet iemand hier welke er bij hoort?

 

Alvast bedankt,

 

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ff bellen, weet je het meteen en kan je hem meteen bestellen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn al gesloten, heb wel mail gedaan, maar dacht als iemand hier het nu weet kan ik hem online nog snel bestellen kan die maandag nog op de bus en is tie dinsdag aanwezig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de site van secret jardin kun je losse hoekjes kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de site van secret jardin kun je losse hoekjes kopen.

jup en bij de sjop ook alleen heb secret jardin er destijds een stuk of dire verschillende maten in gemaakt.

 

Dus een 16 en 19mm en een 30mm uitvoering, bovendien kan je kiezen uit y en t hoekjes (this left me www.confused.org.bz.co.au)

 

dussssss kiezen maar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

rev 1 was 19 (slag dikker dan de dr60 buis) als ik het me goed herinner en met de rev. 2 versie zijn de buizen dikker geworden en andere coating is wat ik merkte bij de nieuwe opgestelde tentjes in de GS, ik heb geen SJ meer in nieuwere uitvoering dus kan het niet ff voor je nameten maar 16 is het zeker niet.

 

Zelf hoekstuk bestellen waar SJ/GS je zsm een (juiste maat) nieuwe levert omdat hij ontbrak in de (verder afgetapede) doos?

 

Apart :rolleyes:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik had het netjes opgeborgen, dacht ik :P

 

pakte het zakje waar de hoek en verbindings stukjes in zaten en slechts 7 hoekjes terwijl je er 8 nodig hebt. echt balen, kost me nu weer een vrije dag opnemen :@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak is een foto ik heb nog een hele hoop van die dingen liggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ff sms gestuurd dat ie een foto schiet en mailt, zodra ik hem heb zal ik hem posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k als iemand er ooit nog naar zoekt, je moet de corner handling 19mm hebben, 3 euro per stuk, heb hem net besteld.

 

iedereen bedankt voor de antwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die dingen van plastic of metaal? zijn ze een beetje stevig?

Ik heb namelijk een nieuwe tent zonder merk maar zonder de buizen en koppelstukken..

Nu ben ik van plan om bij de gamma CV buizen van 15cm doorsnee te gaan halen en dan deze corner handling van Secre Jardin te gebruiken (maar dan die van 16mm)

Deze 8 belangrijke hoeken is het enige wat ik miste.. ik heb me verrot gezocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

plastic,

 

@topic, ik heb uiteindelijk op aanraden de 19mm binnengekregen maar die blijkt (LOL) 3 mm te grote gaten te hebben :P dus ik gaat vandaag creatief met duct-tape worden ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...