Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

Welke Sterke Buitenplant 2014

Recommended Posts

Beste growers en blowers

 

De zomer staat weer voor de deur en ik sta weer te popelen om te planten. Ik ben een fan van Dutch-passion zaden omdat zij (als ik het goed heb) een van de eerste merken is die met feminized zaden is gekomen. Nu heb ik een paar plantjes in mijn hoofd en ik ben benieuwd welke jullie mij aanraden? Ik had de volgende in gedachten omdat deze sterk en schimmel/meeldauw bestendig zijn. Snowbud, Twilight, Hollands Hope, Frisian Dew en Mazar. En welke is het leukst volgens jullie om mee bezig te zijn want ik doe het hoofdzakelijk voor de lol. Opbrengst en een sterk effect is ook leuk natuurlijk dus dat zou ik ook graag willen weten maar dat komt als 2e.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

 

Greetings in de name of the Most High Jah Rastafari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoeld dat je nieuwsgierig bent naar Dutch Passion's zaden, als je er fan van zou zijn betekend dat je er soortjes van gekweekt hebt met een goed resultaat naar wensen.

 

Voor buitensoorten kijk je hier.

 

www.hybridsfromhell.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen maar auto flowers gekweekt van Dutch-Passion dus ik ben ook benieuwd naar de normale soorten! De AutoMazar en AutoBlueBerry maar dat is ook weer een tijdje geleden. Ik ben ook niet meer zo actief met kweken als ik voorheen was. Dus alles wat ik wist is een beetje vaag, ik probeer toch weer wat vaker wietforum te checken want het was hier wel altijd leuk om te lezen.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>

Je bedoeld dat je nieuwsgierig bent naar Dutch Passion's zaden, als je er fan van zou zijn betekend dat je er soortjes van gekweekt hebt met een goed resultaat naar wensen.

 

Voor buitensoorten kijk je hier.

 

<a href='http://www.hybridsfromhell.net' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>www.hybridsfromhell.net</a>

</p>

 

Lekker Deense fluf kweken jonge. :D

 

 

Kijk ook eens in de Canadese richting, over het algemeen stabieler dan deense genetica.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn zeker niet allemaal fluf Johnny ,je moet natuurlijk wel opletten welk soortje je neemt.

Edited by pietjepuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dus als ik het goed begrijp zijn die Deense soortjes vooral fluff? Suggesties zijn welkom dan kan ik een beetje peilen wat ik volgens jullie het beste kan planten.

 

Een van de volgende soortjes lijkt me ook intressant snowbud, twilight, trance, hollands hope, pamir gold en puple #1

 

Guidance And Raspect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker Frisian Dew zetten! :dribble:

Blijft mijn favoriet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet alle Deense genetica is fluff achtig maar er zit veel variatie binnen de soorten. Zitten dus wel leuke pheno's bij maar ook mindere. Als je pech hen staat je veldje vol met fluff planten.

 

Maar een soort als wildsuper07 x danish gold schijnt wel leuk te zijn. Maar daar zit ook Canadese genetica in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wordt hier niet echt wijzer van. Integendeel het wordt steeds moeilijker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frisian Dew zou ik nemen.

Zeker ook omdat je nog niet veel kweekervaring hebt (is helemaal geen verwijt) moet je zoeken nr een makkelijke plant.

 

Hollands Hoop........ wordt als outdoor topper omschreven,, maar ben nog steeds geen mooi afgebloeide tegengekomen.

 

De andere soorten ken ik niet...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daan ga ik denk ik voor Frisian Dew en nog een ander soortje. En hopen dat het dan minimaal fluff wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik ben op een feest iemand tegen gekomen die aan gratis zaden kan komen van Royal Queen Seeds dus ik ben naar een goed buiten soortje van dat merk aan het zoeken. Ik zit te denken aan de Fruit Spirit, OG Kush, Sour Diesel of Pinapple Kush te denken. Iemand nog tips?

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...