Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

Opticlimate dual-room

Recommended Posts

stelletje gekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou willen dat ik iets minder knap was

 

Picture or it didn't happen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen jullie als Gavita promo team ook gratis Gavita producten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk. We hebben aandelen!!

 

(ook al gaat dit topic totaal niet over gavita, maar dit terzijde)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen jullie als Gavita promo team ook gratis Gavita producten?

 

Volgens mij is Opticlimate van Airsupplies. En ik ben inderdaad altijd fan geweest van Gavita en heb nooit Dimlux gehad (zie mijn kweekverslagen). Dus voor je kritiek uit, doe je huiswerk.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo serieus City. ;)

 

Al noemen sommige posters de naam van bepaalde producten zo vaak dat je bijna zou denken. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe gewoon mijn best om iedereen te voorzien van alle info die mij veel tijd heeft gekost om te verwerven. Helaas kon ik het niet gewoon hapklaar van het forum halen. Als ik in dat proces overtuigd ben van de kwaliteiten van een bepaald product en ik deel die mening op een onderbouwde manier met jullie dan is het zeker zeer demotiverend om dan vervolgens als poster-boy van een bepaald merk uitgemaakt te worden. Hoe kan ik dat dan niet serieus nemen?

 

Ik laat het product zichzelf verkopen, ik geef alleen mijn mening omtrent het product op basis van het product zijn specificaties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen jullie als Gavita promo team ook gratis Gavita producten?

jup, tshirts, zonnebrillen, pennen, kalenders, visitekaartjes, je kan het zo gek niet bedenken of het is er wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik post al bijna 10 jaar op dit forum en heb zo veel verschillende hypes gezien op het forum. Van kweektonnen tot evsa's toen die net en opkwamen en bijna altijd bleek dat diegenen die hun mond vol hadden over een bepaald product ze ergens een lijntje hadden met de producenten of een verkooppunt.

 

Het is gewoon een ervaring city en ik noem ook geen namen. Maar jij voelr je toch aangesproken hmmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De opbrengst is ook flink omhoog gegaan bij de mensen die die producten gebruiken, als je dat vergelijkt met 10 jaar geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sommige dan...... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij wie niet dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Maar jij voelr je toch aangesproken hmmm.

 

Ja natuurlijk voel ik me aangesproken :dribble: :dribble: :dribble: Ik en Racker zijn de enige twee die iets zeggen over een specifiek merk in dit topic. Dat was overigens niet eens Gavita maar Airsupplies (get your facts straight). Racker is de enige die nog iets zegt over technische specificaties. En daarna komt er zo'n post van jou. Aangezien Racker meer bekend staat als Dimlux man dan Gavita is het logisch dat je mij bedoelt. Of is het misschien omdat ik iets meer weet over de producten dan jij? Zal ik je eens iets vertellen? Ik ben in mijn leven 2x bij PUK geweest, verder kom ik niet bij andere GS of coffeeshops en ken ik geen grow guru's personlijk. Ik heb niks te maken met Gavita, noch Airsupplies en heb geen persoonlijke banden met niemand. Alles wat ik weet is hard werken, vragen stellen en informatie zoeken. En op het moment dat ik mijn best doe om het te delen zodat jullie neit hetzelfde hoeven doen krijg ik kritiek?

 

Ik heb altijd Gavita lampen verdedigd. Toch heb ik net in een ander topic alle voordelen van de nieuwe Dimlux full fixtures verteld en loop ik al maanden de mini-opti te verkopen. Hoe verklaar je die discrepantie dan?

 

Voor iemand die 10 jaar post op dit forum kom je toch niet echt over als iemand die anderen probeert te helpen en loop je vooral overal overdreven kritisch te zijn.

 

Als je geen nuttige bijdrage kunt leveren aan het WF of iets positiefs kunt zeggen; zeg dan maar niks. Kijk en observeer; als je oplet kun je nog iets leren...

 

Ps.

Als je nog iets te zeggen hebt doe me maar een PM want hier heeft niemand iets aan.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woeps :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha de 1e keer dat je bij puk kwam kreeg je meteen hun complete voedingslijn gesponsord? Aardige jongens daar.

 

Dat is 1 van de redenen waarom ik een vermoeden heb dat jij en anderen er ergens belang bij hebben of hadden om bepaalde producten in een positief daglicht te zetten.

 

Dat je mijn manier van posten vervelend vindt moet je zelf weten, heb ik echt poep aan.

 

Als je dit topic vervuiling vindt dan had je maar meteen mij een pm moeten sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dit niet begonnen, maar ik maak er graag een einde aan.

 

Haha de 1e keer dat je bij puk kwam kreeg je meteen hun complete voedingslijn gesponsord?

 

Nee, tweede keer dat ik er was kreeg ik dat. Dat krijg je als je een goede klant bent en direct 8-10ruggen in een hokje stopt van nog geen 5m2. Alles wat ik weet en heb op dit forum en in deze hobby heb ik zelf bereikt, zelf opgezocht, zelf verdient. Niemand in mijn kring heeft me iets geleerd en ik heb geen GS waar ik regelmatig kom. Binnen nu en een maand ga ik voor de 3e keer naar PUK. PUK is ook 220km rijden voor mij. Voor mijn genetica rijd ik nog verder. Als ik iets wil bereiken stop ik niet voordat ik het heb, dat is wat mij onderscheidt van jou. Oogkleppen op, wil om te winnen. Zoeken naar perfectie, discipline. De reden dat jij mij verwijt dat ik geholpen wordt door mensen en een verborgen agenda heb is omdat je niet kunt geloven dat ik nu al kan wat ik kan en weet wat ik weet. Dat is waarom mensen me PM sturen met vragen over hoe dingen aan te pakken terwijl ik maar 1/4e van jouw tijd bezig ben met deze hobby. En daarvan nog maar 4 rondes serieus en met toewijding. Alles door hard werken, zonder hulp, zonder politiek.

 

Laat me het zeggen zoals jij het begrijpt, in het verlengde van jouw woorden:

heb ik echt poep aan
En dat is precies de reden dat jij je gedraagt als een jaloers meisje. Populistisch gezegd zou je vallen onder de noemer hater.

 

Denk je dat ik ook gesponsort wordt door Sannie omdat ik zijn lijn in een kweekverslag heb gebruikt? Oh nee want ik kwam achter het PHC verhaal en heb dat ook direct gedeeld met mede-forum leden. Als er een ding is waar ik me niet mee bezig houd is het politiek. Respect hecht ik wel waarde aan.

 

En oh jah; er zijn nu vier oplossingen:

1. Je zegt hetgeen je wilt zeggen via PM.

2. Je gedraagt je als een kerel en neemt je verlies.

3. Je blijft hier posten over mij, dan doe ik hetzelfde.

4. De admins verwijderen onze :offtopic: onzin en lossen daarmee ons probleem op.

 

Ik stop niet als jij niet stopt, met valse beschuldigingen ga ik niet akkoord, juist omdat het enige doel in mijn informatievoorziening omtrent de techniek is: mensen helpen.

 

Rest mij slechts te zeggen dat ik hoop dat je meer hebt geleerd in die 10 jaar hier rondhangen dan belangen en mensen inschatten.

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_20993_7287_486766.gif Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, leuk bedacht Worm. Al heb ik het liever niet zo.. Maar als we dan toch toepasselijkheden van het internet plukken dan heb ik er ook nog wel 1:

 

I want you to doubt me, I don't want you to believe

Cause this is something that I must use to succeed

And if you don't like me then fuck you!

 

 

My skin is too thick and bullet proof to touch me

I can see why the fuck I disgust you

I must be allergic to failure, cause everytime I come close to it I just sneeze,

I just go atchoo then achieve!

 

 

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en leerzaam dit topic, maar wat nou als je een kamerafmeting hebt van 160x160 en je wilt investeren om de perfecte klimaat na te

bootsen? Is het dan nog steeds rendabel en efficiënt genoeg om de Dimlux ballast en controller aan te schaffen? Ik wilde investeren

in Gavita 1000 of 750watt icm de dimlux VSA en controller + maandelijks upgraden van de controller oa (camera en co2 sensor) tot ik

alles bij elkaar heb.

 

Ik ben echt een noob wat dat betreft en wil (eerlijk gezegd) zsm "rijk" worden zonder al teveel berekeningen te doen.

Het "rijk" worden betekend het maximale uit mijn ruimte halen he ;)

 

Lezen is allemaal leuk maar daar wordt ik niet beter van, ik ben een jongen van de praktijk. Wat ik nodig heb is een iemand die mij "het" laat zien en in "jip en Janneke taal" vertaald hoe deze shit werkt.... want ik lees veel, maar ik sla minimaal op!

 

 

Wie durft het aan :D

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johhny sack, beetje vreemd om city aan te vallen.

De man praat nooit over 1 product naar mijn weten.

 

En ik ben ook maar paar keer bij puk geweest en kreeg ook van alles en nog wat in mijn handen gedrukt.

Dus zo gek is het niet....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cityboxer wat zit je snel op de kast, Johnny_Sack, wat jij denkt te zien, dat valt wel mee, het is minder erg dan je denkt. Al zou je het soms denken. Dat City zich aangevallen voelt, heeft niks met jou te maken.

 

In de praktijk moeten we gewoon allemaal onze beurs trekken als we wat nodig hebben. Ik heb wel eens een fles Topbooster gekregen na een 1,5 durend gesprek met Jos van Aptus, en ondertussen duizenden euro's voeding voor de reguliere prijs via de growshop gekocht, ik heb ook eens een test gedaan met de 1000watt DE lamp van Gavita(en de 1e en enige keer in mijn leven 1 op 1 gedraait), en ik mocht hem naderhand houden! Helaas heb ik nooit meer een product gekocht van Gavita, maar ik geloof wel in hun producten! Ja heb triplestar kappen, maar icm Philips trafo merk je het verschil nauwelijks. Ook heb ik wel eens een growshop of leverancier bedankt via het forum, voor hun goede service, maar daar hoef ik geen kado voor te hebben hoor. dat is aangeven welke shop de moeite waard is om naartoe te gaan, omdat IK dat vind, niet omdat die shop dat zegt ik een fles ph- krijg voor elke post(ik noem maar iets) die positief voor hen is. Krijg wel korting maar dat krijgt iedere veelverbruiker toch? Ik vind de Opticlimate een geweldig apparaat, maar moet NOG steeds wachten op een monsteropbrengst, ligt dat aan mij of aan het apparaat? als je weet dat anderen met dat apparaat een kg/m2 kweken. Logisch dat zij Opticlimate praisen, zelfde bij Dimlux, zout, kratjes van de Hornbach, orfa folie, RFX, etc etc.

 

Eigenlijk zouden kwekers met beperkte info, zorgen voor minder wiet aanbod, waardoor de prijs omhoog gaat, waardoor het onlogisch is dat jij met je schat aan info over goede producten, de markt verziekt met Kwekers die na jouw aanwijzingen ineens hetzelfde halen dan waar jij 15 jaar voor gestudeert hebt. Maar hey, Mensen helpen zit in je of niet.

Edited by amnees
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...