Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snuffeltje

weekmakers tapijt..

Recommended Posts

Iemand ervaringen of problemen gehad met ruimtes met tapijt? voor dat ik de hele vloer eruit ga slopen, ik heb genoeg problemen gehad met vinyl in het verleden vandaar de vraag :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het enige veilige tapijt die met canvas onderkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foamrug tapijt kun je vergetem, synthetische rug kan misschien maar zit je weer met ondervloer of gebruikte lijm kit.

 

Tapijt is kut, wordt het nat gaat het al snel broeien en broedplaats voor allerlei wat je niet wilt weten, zo glad en strak mogelijk qua hygiene werkt beste (laminaat kan maar water.. of een project gebruik vinyl wat geen zachtmakers (slaapkamer vinyl) heeft om het warm en comfortabel aan je blote voetjes te laten aanvoelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het tapijt uiteindelijk maar gewoon verwijderd en de lijmresten geprobeerd af te schuren met een parket-veger-machine (werkt voor geen meter trouwens)

Daarna ouderwets vijver folie eroverheen, meisjes staan nu 2 weken in de bloei en zien er goed uit, dus geen problemen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je reinste troep die weekmakers idd.

Heb er zelf ook verdomde last van gehad, en nadat ik doorhad dat het door t vloerzeil moest komen was het probleem snel verholpen..

Waar ik me echter veel meer zorgen over maak is hoe het zit met het effect van die troep op onze gezondheid??

Heb er dikke 5 jaar met mn neus boven geslapen verdammpt.

 

Denk daar dus aan bij aanschaf van een budgetvloertje..;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...