Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Waarom je fruit het beste bij zonsopgang kunt eten

Recommended Posts

Geen idee, zolang je water geeft en het leeft niet nodig toch? en ja die text was misschien vaag het komt ook uit 1944 ofzo, niet iedereen snapt het, omdat het slechts een deel is uit iemands levenswerk dus je mist de vorige bladzijde zeg maar :P maarja je kan nog eens kijken daar, zie je meteen wat de schrijver , een man van 1.50 groot in zn uppie gedaan heeft. ( www.leedskalnin.com)

 

P.s orgonite zou evt wel kunnen helpen met growen.. ik zie veel resultaten waarbij de plant met orgonite toch anders is, of dit elke keer op keer toeval is, god knows.

 

BleSsUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn alu hoedjes? Kun je die over temp sensor hangen?

Edited by racker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh? :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dit niet snapt Rackert dan is het waar. Jij woont in een kweekhok en je enige verbinding met de buitenwereld is WF? Heb jij soms zelf zo'n hoedje op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een bullshit, als ik al zo ver gezonken was had ik wel een loden helm of een kroon geregeld... lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punt is natuurlijk wel dat als je niet zo'n ding op hebt dat het dan al te laat is :innocent:

 

Maar goed, ik zal morgen maar weer eens wat fruit gaan eten bij zonsopgang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet je alu hoed niet, en je fruit voor het raam te zetten voor je erop uit gaat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een banaan koop pak ik me sleutel en snij de tape door van een biologische tros bananen en pluk er daar eentje vanaf.

Die word dan gewoon afgerekend als normale banaan. Niet omdat het me 2 cent scheelt maar omdat ze me beter smaken

en biologisch schijnen te zijn.

 

En ja, als ik er eentje wil eten dan koop ik er ook 1. zo eet je het verste fruit.

 

 

Als ik een banaan eet dan neem ik tegenwoordig alleen nog de schil. De rest staat me niet aan.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom is een banaan krom, anders past de schil er niet omheen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat zijn alu hoedjes?

 

Benaming die sommige mensen gedaan worden wanneer ze door bepaalde topic onderwerpen kortsluiting krijgen in hun bovenkamer omdat dat botst met hun eigen dogmatische theoretische kennis die ze op dat moment hebben.Helaas gaat een wietje daarbij niet helpen maar zou een combinatie van een kuur Ayahuasca met er achteraan Iboga misschien nog verbetering kunnen brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, na de ayahuasca weet je wel wat fear is :P daarna ben je mijn inziens niet meer para.. alleen die iboga wortel er achteraan ? :P misschien iets voor ivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja laten we vooral pretenderen dat die bullshit echt een bewijs is dat GMO mais een exact gelijkende plant oplevert aan "gewone" mais, maar dan met 0,1% van de voedingswaarde. En er nog trots op zijn ook ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn alu hoedjes?

Benaming die sommige mensen gedaan worden wanneer ze door bepaalde topic onderwerpen kortsluiting krijgen in hun bovenkamer omdat dat botst met hun eigen dogmatische theoretische kennis die ze op dat moment hebben.Helaas gaat een wietje daarbij niet helpen maar zou een combinatie van een kuur Ayahuasca met er achteraan Iboga misschien nog verbetering kunnen brengen.

 

Nou ik had gister een wwtje die was me ook een partij verruimend in de bovenkamer. Wie weet,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is de truc. Een simpel feitje (met een oplossing hoe daarmee om te gaan) en de alu hoedjes sites komen met "bewijs" dat er vrijwel geen enkele voedingswaarde in de producten zit. Complete bullshit natuurlijk. Maar goed, het past in je straatje dus oppikken en napapagaaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zou maar om je hart denken, je avatar geeft het al aan, maar uh ga jij lekker spuiten van de zomer & je bent ook vrij om GMO voedsel te consumeren, zo lang ik het niet hoeft te doen.

 

jf-2012-02436u_0005.jpg

 

Example of “yellow flash” in GR soybeans sprayed with glyphosate in Illinois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb sinds een week een slow-juicer, dit kan ik iedereen aanraden merk veel verschil! ;) ( stuk energieker!) :)

 

Per ongeluk neem ik het al s ochtends dus...

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er mis met mijn hart? Ik eet geen GMO. Bijna niemand in de EU trouwens. "Niet biologisch" wil nog niet zeggen dat het dan roofbouw of gmo moet zijn.

 

Alu hoedjes bullshit is overigens veel schadelijker voor de volksgezondheid. Mensen die niet logisch na kunnen denken en niet doorzien dat het bullshit is doen domme dingen zoals hun kinderen niet vaccineren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Aloha waar denk je dat de sojabonen (Argentinië) & mais vandaan komen.

 

Nederland importeert ruim 8,7 miljoen ton soja per jaar. Voor het telen van deze hoeveelheid sojabonen wordt 3,1 miljoen hectare

landbouwgrond gebruikt, vooral in Zuid-Amerika. Dit landgebruik komt overeen met bijna het gehele landoppervlak van Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft blijkbaar toch hooguit 0.1% voedingswaarde dus ze kunnen er niets mee :innocent: Gaat ook vooral om veevoeder (dat is dan wel echt zo).

 

Maar goed, hoe is dat relevant voor het eten van fruit bij zonsopgang? O zelfs voor de discussie over biologisch telen tegen niet biologisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En goed kauwe, dat is belangrijk, goed kauwe hè, dat je ete gelijkmatig in je bloed komp. Goed kauwe is je halve ete...

 

...kijk, ete is geen kuns, dat kenne we allemaal wel, ete, maar verantwoord ete...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gaat ook vooral om veevoeder (dat is dan wel echt zo).

 

Niet alleen in veevoeder, indirect ook in je voeding zoals citroenzuur, vitamine C, maltodextrine, sojalecithine, ketjap, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja laten we vooral pretenderen dat die bullshit echt een bewijs is dat GMO mais een exact gelijkende plant oplevert aan "gewone" mais, maar dan met 0,1% van de voedingswaarde. En er nog trots op zijn ook ...

 

GMO Mais is niks anders dan normale Mais, alleen dat je er onvruchtbaar van word..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

en dat je darmbacteriën een eigen leven gaan leiden.Je lever gaat er ook geweldig op doen.:rofl

 

Grote aanrader voor de fruitpap 's ochtends of om Arepa te maken :whistle:

 

harina_pan_amarilla.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...