Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thiborito

Second time Frisian Dew

Recommended Posts

Beste WF'ers,

 

vorig jaar heb ik voor de eerste keer een wietplant gezaaid, verzorgd en geoogst en dat viel best goed mee! Had toen 3 zaadjes gekocht waarvan ik één zelf heb gekweekt, één heb weggegeven en één dit jaar zal opvoeden. Vorig jaar een aantal beginnersfoutjes gemaakt waardoor er wat vertraging was in de groei maar ze is uiteindelijk toch nog een ruime 2 meter geworden in deze pot.

 

Heb er toch nog zo'n 75 gram droog aan heerlijke wiet van afgehaalt ondanks iets te vroeg geoogst omwille van tijdgebrek en niet zo mooie weersomstandigheden. Het is geen dagelijks rokertje maar wel erg speciaal in een postieve zin. Vliegt er wel door zo'n eigen kweekje, hehe! :smoke

gallery_36977_15349_90049.jpg

 

gallery_36977_15349_67337.jpg

 

Ben dit jaar wat vroeger begonnen omdat ik een interessante lamp had gevonden waar ik het nieuwe leven gerust onder kan groot brengen tot de zomer aanbreekt!

 

 

Even een mening van jullie, ze groeit echt snel, eventueel toppen? Weet wel dat ze nog buiten gaat als het eenmaal warm genoeg is.. De dode stukjes die je ziet zijn van te dicht bij de lamp staan. Als ik dan iets te lang niet thuis was groeide ze er gewoon tegen wat dan te warm was.. Maar dat stoort haar blijkbaar niet, nu week 3-4.

 

gallery_36977_15349_2033260.jpg

 

gallery_36977_15349_2899352.jpg

 

Groetjes!

 

Thiborito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...