Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

Female seeds voor <2 €

Recommended Posts

Yup daar heb je gelijk in...

Maar Ik woon in Lelystad en jij ergens ver weg waarschijnlijk maar dan doen we het zo.. Jij besteld ze en Krijgt ze Thuis en stuurt ze in een lucifer doosje op naar mij en de verzendkosten krijg je vergoed van iedereen.. :whistling ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ver staan we daar nu mee?

 

Potten staan al klaar ..... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb white widow female (10 stuks) gekocht voor 37euro s :) Is dit duur :whistling

laat me het snel weten dan kan ik de koop nog stoppen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb white widow female (10 stuks) gekocht voor 37euro s :) Is dit duur :whistling

laat me het snel weten dan kan ik de koop nog stoppen :whistling

Dit is op zich niet zo duur hoor , meestal zijn de female seeds nog duurder .

 

De female seeds waar ik het in dit topic over heb zijn wel veel goedkoper ,maar ik moet er dan ook op wachten ,omdat ze niet meer voorradig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi

 

Atmosphere, weet jij of dit zaad normaal voor de buitenkweek gebruikt wordt? (ook omdat het nu op is) en ze hebben het er op de pagina veel over buiten.

 

Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van de drie is geschikt voor de buitenteelt las ik ergens , zal nog ff zoeken .

 

Het zijn wel soorten die over het algemeen vrij groot worden,omdat ze nog geen lange tijd in de binnenteelt gebruikt zijn . Binnen moet je die krengen flink in toom proberen te houden , dus zo vroeg mogelijk in de bloei, veel licht , veel ventilatie ,en een niet te hoge temperatuur .

 

Ik heb nog wat vragen gesteld aan Cees met betrekking tot de temperatuur in het medium , deze speeld ook ee nbelangrijke rol in het wel of niet sprieten van de plant als ik het goed begrepen heb . Ik wacht nog op antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongend jullie willen 100 vrouwelijke zaden voor 200 euro

waarom haalt niet iedereen zijn eigen zakje van ni mercy seeds

10 voor 25 E ze hebben 2 binnesoorten ook santa en een buitensoort nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ze per 100 veel goedkoper zijn, voor onder de 2 euro heb ik hier eerder gezegt . En dan nam ik het nog ruim met die prijs . alles bij elkaar(paar extra kosten zoals verzenden ) komt het waarschijnlijk maar op 1.5 euro per zaadje uit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ff opgezocht en het volgende gevonden:

 

Summer Queen :

Everest # Northern Light Extra.

The strain to get a “herb highâ€

 

Like all queens a plant that gives you a lot of quantity.

 

To keep it under control ... use it outdoors !

2-3 meter plants are possible with the right soil and fertiliser.

 

10 weeks flowering time

 

Taste : sweet and like a herb

Effect : high like a butterfly

 

----------------------------------------

 

Everest Queen :

K-2 crossed with a Shiva # Special.

The mother of all No Mercy Supply female seed.

 

It was the mother from this plants that was pure XX.

 

A fast, strong and very good outdoor plant.

 

For indoor you need minimum 80-90 cm space between the plants and the lights.

 

Maximum 8-9 weeks flowering.

 

Taste : strongly like a herb.

Effect : more high as stoned.

 

----------------------------------------

 

Valley Queen :

Everest Queen # Silver Pearl

A crossing that did surprise us.

 

Fast…lot of quantity and a lot of quality

 

Lots of resin and real white buds.

 

9 weeks maximum….very good outdoor plant.

 

For indoor an extremely good plant if the lights are on top of them.

 

A very strong plant.

 

Taste : sweet

Effect : no smoke for daytime.

 

----------------------------------------

Het lijkt mij, dat de Valley Queen het meest geschikt is voor de binnenkweek, dus als ze vrouwelijke zaadjes daarvan hebben, dan wil ik er wel 50 proberen.

 

Groetjes Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die valley queen heb ik er een keer 10 van gekocht, heb het lege zakje weer terug gevonden dus nu weet ik weer om welk ras het precies ging.

 

Wat "harry 1967" over de Valley queen heeft gevonden komt overeen met wat ik heb ervaren met die plant . "For indoor an extremely good plant if the lights are on top of them" : Dat ging zeker op voor de valley queens die ik toen had, wat een groei potentie ! in de bloei periode zelfs . Ze begonnen heel laag en breed waardoor ik dacht laat ik nog maar ff doorgroeien en m'n 600 watt lamp vervangen door een 400 watter om ze wat hoger te krijgen want het leken wel kroppen sla . Maar dat had ik beter niet kunne doen ,want ze werden uiteindelijk 1,5 m hoog !

 

Dus de volgende keer gooi ik ze snel in de bloei,zodra het kan en hang de lamp laag met veel ventilatie . Op deze manier moeten ze onder de meter kunnen blijven. Ik zou er in de zomer niet aan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou niet van planten van een meter hoog....die passen niet lekker in me kastje en het knippen vind ik nix met grote planten.

Ik probeer juist mijn planten zo laag mogelijk te houden, met een zo'n dik mogelijk stammetje, de laatste oogst waren de grootste zo'n 40cm hoog toen ze klaar waren om te knippen en de opbrengst was hetzelfde als toen ik nog planten van 80/90 cm had.

 

Het nadeel is wel dat je meer steks nodig hebt op deze manier

Het voordeel vond ik het knippen (geen enkel klein topje) en de tijd, voorheen koste het altijd wel 10 weken totaal, de laatste duurde 9 weken van poten tot oogsten (beide dezelfde soort K2)

 

En nu weer ontopic:

Denk jij dat het mogelijk is om op 1,2 vierkante meter 36 zaadjes te zetten en ze 40cm hoog te laten worden zoder dat het echt een oerwoud wordt waar niet meer doorheen te komen is? :whistling

Indien mogelijk: hoe lang denk je dat ik dan moet voorgroeien vanaf dat ze boven de grond zijn?

 

Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij lijkt everest queen en summer queen de beste voor outdoor. ik ben opzich dan wel geintreseert maar wanneer wouden jullie die gaan bestellen, rond de maand januari ofzo? ik heb aan 10 zaadjes zat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hou niet van planten van een meter hoog....die passen niet lekker in me kastje en het knippen vind ik nix met grote planten.

Ik probeer juist mijn planten zo laag mogelijk te houden, met een zo'n dik mogelijk stammetje, de laatste oogst waren de grootste zo'n 40cm hoog toen ze klaar waren om te knippen en de opbrengst was hetzelfde als toen ik nog planten van 80/90 cm had.

 

Het nadeel is wel dat je meer steks nodig hebt op deze manier

Het voordeel vond ik het knippen (geen enkel klein topje) en de tijd, voorheen koste het altijd wel 10 weken totaal, de laatste duurde 9 weken van poten tot oogsten (beide dezelfde soort K2)

 

En nu weer ontopic:

Denk jij dat het mogelijk is om op 1,2 vierkante meter 36 zaadjes te zetten en ze 40cm hoog te laten worden zoder dat het echt een oerwoud wordt waar niet meer doorheen te komen is? :whistling

Indien mogelijk: hoe lang denk je dat ik dan moet voorgroeien vanaf dat ze boven de grond zijn?

 

Groeten Harry

40 cm lukt wel met een voornamelijk Indica plant , maar met de drie soorten van het vrouwelijk zaad van no mercy wordt dat erg moeilijk denk ik .

Of je moet de normale zaden nemen ,zijn ook erg goedkoop . K2 bijvoorbeeld ,blijft aardig kort , 250 zaden voor 187 € .

Stekken hebben meer de neiging in de breedte te groeien dan zaden, dus je kunt meer zaadplanten kwijt op een bepaald oppervlak. Het voorkomen van een oerwoud doe ik zelf door de grotere bladeren steeds te verwijderen .

 

Lange planten hoeven niet vol met kleine topjes te zitten aan de onderkant. Ooit had ik 1 plant met een lengte van 90 cm , met één aaneengesloten top van bijna 60 cm ! . Waarom deze plant zo makkelijk te knippen was en 35 gram droog leverde weet ik nog steeds niet . Het toont voor mij in ieder geval aan dat een langere plant zeer rendabel kan zijn.

 

O ja , je kunt ze al na 10 dagen vanaf dat ze boven de grond zijn ,in de bloei zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het volgende van Cees ontvangen via mail

 

"We gaan je z.s.m. op de hoogte houden en je staat op de lijst voor

geinteresseerden.

Onze prijs hiervoor zal niet omhoog gaan...maar besef svp dat het niet zo

simpel is als vaak aangenomen."

 

 

Attention: “orders less € 500 will be charged € 10 extra, for additional administration cost!â€

Orders over € 3.000 will be send free of shipment costs in Europe except of soil.

 

De female seeds kosten 125 € voor 100 stuks ,(ze zijn verpakt per 10 stuks) daar komt dus nog 10 euro extra bovenop . Ik heb ook gevraagt naar de specifieke eigenschappen van de elk van de drie female seeds die ze hebben. Ik wil zelf namelijk ook weten welke de meest geschikte is voor de binnen teelt. Als er wordt gereageerd laat ik het hier weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer we alle drie de soorten willen , zullen we dus van elk ras 100 stuks moeten nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ze precies klaar zullen zijn heb ik niet bij hem kunnen ontfrutselen.

 

Dit heeft hij wel gezegt:

 

"We gaan je z.s.m. op de hoogte houden en je staat op de lijst voor

geinteresseerden.

Onze prijs hiervoor zal niet omhoog gaan...maar besef svp dat het niet zo

simpel is als vaak aangenomen."

 

Ze zijn dus nog in de maak . Dus we weten in ieder geval zeker dat het verse zaden zullen zijn . In z'n laatste mail gaf hij nog aan dat het mogelijk een ander ras is als de 3 soorten 'queens ' female seeds die op de site staan. Als dat het geval is zal het zeker een beter ras zijn, aldus Cees .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...