Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

Female seeds voor <2 €

Recommended Posts

Zoals gezegt zou ik nog navraag doen over die betaalbare female seeds.

Goed nieuws : 100 stuks voor nog geen 200 euro !!! moeten er wel 100 of meer zijn,dat is de voorwaarde . Op dit moment zijn ze niet meer voorradig (logisch voor die prijs) , maar ik wordt er over geïnformeerd zodra ze weer beschikbaar zijn . Kan dus zeer interessant zijn om gezamelijk in te kopen .

Het betreft de volgende rassen:

 

Valley Queen , Everest queen, Summer Queen, dit zijn indoor rassen .

 

Gewone zaden hebben ze ook ,en die zijn nu wel voorradig bv K2 special : 250 stuks voor 187 euro !!

 

Zaden zijn trouwens goed te bewaren in de vriezer . Dus op die manier heb je altijd verzekerd zijn van ongedierte en ziektekiem vrije planten ,op elk gewenst moment. Wanneer je vrouwlijk zaad gebruikt duurt een kwwek niet eens langer als met stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wel , maar eerst waren ook hun zaden een stuk prijziger . En aangezien de meesten hier niet in één keer zoveel zaad willen kopen dacht ik aan een gezamelijke inkoop .

 

er zijn overigens genoeg mensen die niet weten dat vropuwlijk zaad ook zo goedkoop kan zijn . High quality seeds vraagt een complete staatsbegroting aan geld voor een zakje met 11 vrouwlijke zaadjes. Toch een heel opmerkelijk prijs verschil , letterlijk 10 keer goedkoper!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook wel 10 zaden dan betaal ik 20 eu mee..

Dan 2 verschillende soorten en van die allebij 5 zaden alleen ik weet niks over die planten heeft iemand foto's of info over die planten..? :smoke

 

Als meerdere mensen dit nou doen komt het wel goed :blink: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bekender is de Santa Maria,maar die hebben ze alleen in normaal zaad . Het betreft dan de gewone Santa Maria (250 stuks voor € 250)of de F4 versie (250 stuks voor € 312,5)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel veel dat je ineens moet kopen, zelf als er een paar kandidaten zijn, alee allesinds voor een amateur zoals ik ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ze toch in de vriezer bewaren , dus dan vind ik het zeker niet veel . Ook wanneer er niemand mee betaalt ,zal ik ze zelf aanschaffen . Ze zijn immers nog goedkoper als stekken,en die kun je niet bewaren .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt ze toch in de vriezer bewaren , dus dan vind ik het zeker niet veel . Ook wanneer er niemand mee betaalt ,zal ik ze zelf aanschaffen . Ze zijn immers nog goedkoper als stekken,en die kun je niet bewaren .

ben bereid om mee te doen voor 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen nou een beetje duidelijk aangeeft hoeveel diegene wil dan kunnen we een lijstje maken...

Het lijst is als volgt...

 

Atmosphere - 100..? :whistling

SicilianO - 10

Nova - 10

KroZ - 20..?

 

 

Plaats de reacties maar :whistling

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als iedereen nou een beetje duidelijk aangeeft hoeveel diegene wil dan kunnen we een lijstje maken...

Het lijst is als volgt...

 

Atmosphere - 100..? :whistling

SicilianO - 10

Nova - 10

KroZ - 20..?

 

 

Plaats de reacties maar :whistling

 

Greetz,

We zijn al boven ons objectief,

 

hoe zien jullie dat verder ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer als 100 kan altijd natuurlijk . 100 stuks is gewoon de minimum order.

 

Ik probeer nog ff de beste condities voor het bewaren uit te zoeken , ik las al ergens 3-5 graden , maar dat is geen invriezen meer . ik ga het uitzoeken !

 

Het is echt zeer handig om nie tmeer afhangkelijk te zijn van de aanwezigheid van stekken , en toch zeker te zijn van vrouwtjes. En je weet ook zeker dat er geen ongedierte of ziektes in zitten . Als dat wel het geval is dan weet je zeker dat je het zelf hebt veroorzaakt en niemand anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
boven ons objectief hoebedoel je..? :whistling

Je moest er ten minste 100 hebben, als ik nog goed kan tellen hebben we er nu 140,

 

als iedereen echt meent wat hij moet hebben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het om de female zaadjes voor binnenkweek gaat:

 

count me graag in voor 20 stuks! (het liefst dan natuurlijk 2 verschillende soorten :whistling )

 

 

p.s. als je het niet haalt, of misschien sowieso een idee voor inkoopacties.net (daar valt het makkelijk te organiseren en is de betaling enzo beter geregeld)?

 

 

Dan is het lijstje nu zo (?):

 

Atmosphere - 10/100..?

SicilianO - 10

Nova - 10

KroZ - 20..?

WOpz - 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden combineren , een goede vraag ja ik zal eens mailen .

 

Zet mij maar op 100 zaden , want iemand moet toch beginnen met de inkoop ervan. En van die 100 kunnen jullie er weer kopen . Alleen moet ik nog iets bedenken waardoor jullie zeker weten dat je ze ook echt krijgt . je gaat tenslotte niet zomaar geld naar een onbekende (ik in dit geval) opsturen.

 

Hoe werkt dat bij inkoopakties.net ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zet mij maar op 100 zaden , want iemand moet toch beginnen met de inkoop ervan.  En van die 100 kunnen jullie er weer kopen  .      Alleen moet ik nog iets bedenken waardoor jullie zeker weten dat je ze ook echt krijgt .  je gaat tenslotte niet zomaar geld naar een onbekende (ik in dit geval) opsturen.

 

Hoe werkt dat bij inkoopakties.net ?

Hoe werkt dat bij inkoopakties.net ?

 

Ik ben niet echt een inkoopacties.net-guru, maar heb er wel eens meegedaan als deelnemer.

 

Het komt erop neer dat je vrij eenvoudig een inkoopactie kunt organiseren, m.b.t. welk product je maar wilt.

 

Alleen moet ik nog iets bedenken waardoor jullie zeker weten dat je ze ook echt krijgt .  je gaat tenslotte niet zomaar geld naar een onbekende (ik in dit geval) opsturen.

 

Jep, dat is zo mooi aan die site, je geeft de producten waarop de inkoopactie betreking heeft op, de datum tot iemand op kan geven mee te doen en de datum tot wanneer er betaald kan worden. Dan wordt dit als het goed is automatisch door die site bijgehouden. Dat betalen kan allemaal online, via dezelfde site. Op de site is dan ook te zien wie er allemaal mee doet, wie er allemaal betaald heeft en wie er allemaal nog moet betalen. Voor de initiatiefnemer is dat dus overzichtelijk, maar ook de andere deelnemers hebben een soort van overzicht / "bewijs" dat ze betaald hebben.

 

En dat alles is dus als het goed is gratis te organiseren op deze site, maar kijk anders zelf even op de site, daar zal het ongewijfeld allemaal uitgebreid beschreven staan :whistling

 

Misschien heb je er iets aan, ik weet de gang van zaken niet helemaal precies, alleen globaal zoals hierboven zo'n beetje beschreven. Heb zoals gezegd alleen als deelnemer meegedaan, maar daar wel goede ervaring mee..

 

De site is non-profit dus het kost iig niets extra :D

 

Tot zover mijn spam voor deze site :whistling :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi komen er ook van die acties van 100 vrouwelijke zaden voor 200 euro van buiten planten want ik kweek nml alleen buiten

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ k.d.a.f. de summer queen van no mercy kan ook buiten.

 

@atmosphere doe mij maar 25 female seeds als je het zover hebt.

 

laterzz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou kunnen denken ; waarom zijn deze zaden nou zo goedkoop ? zijn het dan slechte?

 

De hoofdpersoon bij nomercy heeft een eigen methode ontwikkeld om female seed te maken ,met als hoofd doel het aan de man brengen van vrouwlijk zaad tegen kloon prijzen . In een highlife artikel van een aantal jaren geleden geeft hij dit in een interview al aan . Hij wil een doorbraak in de nederlandse stekken cultuur omdat hij de wiet uit zaad veel beter vind .

Bovendien vragen bedrijven als high quality seeds veel te hoge prijzen , omdat ze maar op 1 ding uit zijn , Poen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...