Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

roadkill

slechte hash

Recommended Posts

Ik heb hier een klompje van 150gram bagger-hash liggen.

 

het smaakt opzich niet beroerd, maar het effect is uitermate teleurstellend :verrygood

 

(ik schat dat ik zeker 5x zoveel moet gebruiken voor het effect van een gemiddelt coffeeshop-hashje)

 

 

nu ben ik benieuwd of ik het op een of andere manier sterker kan maken ofdat ik het de eerste de beste vijver ik kan gooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter maken kan volgens mij niet, maar vijver, waar woon je, ik iwl het wel tegen kleine vergoeding komen halen als je niet te ver woont.....(jij krijgt de vergoeding.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had eerst ook best slechte hasj, maar als je er sterke halen van wilt, gewoon in een pijp gooie.

ik gooide gewoon een gram of 3/4 in een pijp en zette er zon aansteker met blauwe vlam op, hard zuige en je word echt wel goed knetter.....probere waard iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had laatst iets gelezen waardoor je verontreinigingen uit je hash kon halen.

 

Weet helaas niet meer waar. Was iets met water de THC kristallen zonken naar de bodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakte eigenlijk wel gebruik van dat principe. Het stond geloof ik ergens op overgrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hash ice-o-laten gaat denk ik niet meer werken, olie van maken ws ook niet.

In beide gevallen extraheer je nl. de hars. maar die heb je al, en jou prob is dat er heel weinig thc in de hars zit.... :whistling

 

veel roken, of verkopen aan Dusk dus. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het is niet hash ice-o-latoren.. Het maakt alleen gebruik van het principe dat hars in water zinkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had laatst iets gelezen waardoor je verontreinigingen uit je hash kon halen.

 

Weet helaas niet meer waar. Was iets met water de THC kristallen zonken naar de bodem.

u mean this one: ? :whistling http://www.overgrow.com/growfaq/1330

(gewoon op overgrow zoeken op hash. zo heb ik m ook gevonden.... Dan staan er ook nog leuke recepten die je mss kan gebruiken om wat leuks te doen met je shit :whistling )

Edited by GreenGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je gooit het in wat alci en filterd het dan, dan weer laten indampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hash ice-o-laten gaat denk ik niet meer werken, olie van maken ws ook niet.

In beide gevallen extraheer je nl. de hars. maar die heb je al, en jou prob is dat er heel weinig thc in de hars zit.... :whistling

 

veel roken, of verkopen aan Dusk dus. :whistling

Ice-o-lator manier is geen extractie methode hoor ,maar gewoon een andere scheidingsmethode. Exraheren is het scheiden van 2 stoffen ,waarbij je gebruik maakt van het feit dat 1 van de 2 stoffen oplost in een bepaalde vloeistof . Harsen lossen niet in water op .

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know. had geen zin om t uit te leggen, en het komt praktisch op hetzelfde neer. T was extraheren geweest als bladafval wel oploste :) Scheiden was een beter woord geweest. :whistling

Maar wat ik bedoelde, THC en hars scheiden lukt met geen van beide. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat inderdaad nooit lukken . Er zit een hele reeks canabinoïden (of zoiets) in de harsen , echt een hele waslijst .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gooi al die sjit in de Gas-O-later kan je er heerlijke THC olie van maken...

weet jij toevallig waar je die gas olator ken kopen greetz knipketel......

 

I know. had geen zin om t uit te leggen, en het komt praktisch op hetzelfde neer. T was extraheren geweest als bladafval wel oploste :( Scheiden was een beter woord geweest. ;)

Maar wat ik bedoelde, THC en hars scheiden lukt met geen van beide. :bier

maar ken je dan niet juist door die olie er bij te gooien toch een compacte blok krijgen of toch niet alvast bedankt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...