Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Goed bezig! ziet er lekker frosty uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die weckpotten moeten heerlijk ruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Snaip,

wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, wellicht een vers olietje maken.

 

Thanks DonBone,

frosty en potent is het zeker.

 

Baeky,

de potten vallen wel mee, maar wat er in zit meurt behoorlijk de tent uit. :whistle:

 

 

Even alles afronden.

 

Het eindgewicht is niet om over naar huis te schrijven, maar dat was geen verassing. Bij elkaar rond de 280 gram.

De beste URU bracht rond de 50 gram, en de andere toch een stuk minder.

 

Wel met een zakje van 120 Gram lekker knipafval en fluffies

 

De uitgegeven test-toppies zijn tot nog toe erg goed ontvangen, en de URU zaailing zou qua smaak en uitwerking hetzelfde zijn als de stekken. Daar was het dan toch om te doen.

Er ligt nog ergens een stukje URU te wachten om te proberen, misschien hoor je daar nog wat van..

Nog een verse poging wagen om te feminiseren ergens in de loop van het jaar zoals het er nu naar uitziet.

 

De Hazelib kan ik niet veel meer over zeggen dan dat het medisch proberen in progres is. Werkt voorlopig wel aardig, maar voor hier geen echte topper om in te slapen.

Een huisvriend (alleen een roker om stoned te worden) zonder echte smaak-mening vind het een erg lekker wietje waar hij erg stoned van wordt. Eerst commentaar over de open structuur van de toppen, maar na proberen geen klachten meer. ^_^

 

Hokje,

 

gallery_19177_16806_1417551.jpg

 

Nieuw speelgoed, voor een volgende keer.

 

gallery_19177_16806_1060936.jpg

 

En als afsluiting wat Uruzghani plaatjes, toch weer een fijn resultaat, in elk geval om naar te kijken.

 

gallery_19177_16806_1352598.jpg

 

gallery_19177_16806_1417677.jpg

 

 

Allemaal bedankt voor het volgen en de bijdrages hier en daar en tot de volgende keer.

Wie weet met wat voor lekkers dan.

 

Grtz,

Dj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vorige ronde was ook maar 0,6 gram/Watt, maar de kwaliteit is goed en dat vind ik belangrijker dan de kwantiteit. :smoke

Ligt ook wel een beetje aan welk soortje je hebt staan.

Met Santa Maria haalde ik met gemak 60 gram per plant, terwijl ik met Chucky's bride mijn handen al dicht mocht knijpen met 40 gram per plant.

 

De toppen zien er in ieder geval zeer smakelijk uit. :yummy:

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...