Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik sluit mij aan bij Sensi....iedereen zijn manier van growen. Sommige mensen eten hun steak graag bleu andere saignant en nog andere bien cuit. Smaken verschillen.

UG is alles behalve een groentje in het growen....Ik heb de haasjes van UG al gerookt en ik vond ze geweldig.

 

 

Maarja anders zou er geen discussies meer zijn en dan is dit geen forum maar een statische pagina. :)

Ik kijk graag hoe ze verder groeien...dus UG updatje??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar goed ook dat we niet allemaal in een lijntje achter elkaar lopen...

 

Is dat goed of is dat een gebrek aan professionalisme in de kweek?

 

Denk je dat in de tuinbouw de methoden ook 360graden uit elkaar lopen? Nee, daar weet men namelijk wat men doet en weet men wat werkt en wat niet. Natuurlijk zijn daar ook verschillende manier en heeft een ieder zijn eigen truukjes. Maar verschillen tussen kweekstijlen zoals ik het in deze branche zie is gewoon een gebrek aan kennis/professionalisme. Maar goed, neemt niet weg dat ik dit topic wel blijf volgen. Foto's graag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat een Ledspaarlampensetuptruuk?? Wat een gelul meneer Jansen! Zo erg heb ik het op ,kan ff niet op zijn naam komen,in geen tijden gelezen. 3 literpotje met een HPS er op moet zo droog staan........maja met zo min mogelijk lampen uren en dan de plant het werk laten doen?? ben je dronken ofzo??.. :rofl .. Zal een giga gewicht brengen :whistle: Als je nou eens wat speciaals te melden hebt ,onder bouw het eens of laat het zelfs eens zien??

 

Ik lees hier al heel lang mee, zonder veel te posten maar damn hier lopen een paar dikke zeikerds! Die ALLE wijsheid in pacht hebben en dat HUN manier de enige is... Heel irritant!

 

PS: uiteraard respect voor de Amnees die je kweekt he Donner, maar damn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap aanhalen discussie van eerder niet, die was toch al klaar en we gingen met zijn allen wachten op wat er met een week of 7 te zien was (en in die tussentijd hopelijk ook nog af en toe een inkijkje?

 

Bashen is nergens voor nodig in een kweekverslag.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar goed ook dat we niet allemaal in een lijntje achter elkaar lopen...

 

Is dat goed of is dat een gebrek aan professionalisme in de kweek?

 

Denk je dat in de tuinbouw de methoden ook 360graden uit elkaar lopen? Nee, daar weet men namelijk wat men doet en weet men wat werkt en wat niet. Natuurlijk zijn daar ook verschillende manier en heeft een ieder zijn eigen truukjes. Maar verschillen tussen kweekstijlen zoals ik het in deze branche zie is gewoon een gebrek aan kennis/professionalisme. Maar goed, neemt niet weg dat ik dit topic wel blijf volgen. Foto's graag...

 

 

ik vind dat goed! je onderschijden van de rest...

en of dat nu goed of slecht is kan nu niet gezegd worden

kan je van iemand zeggen dat hij slechte tomaten kweekt zonder zijn tomaten te proeven?

 

het is hier ook geen proffesioneel forum maar een hobbyforum cityboxer

en 360graden loopt het ook helemaal niet uiteen, hij gooit de boel enkel wat vroeger om, dat is 1 dingetje anders ;)

 

on topic:

 

benieuwd naar de foto's idd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Maar verschillen tussen kweekstijlen zoals ik het in deze branche zie is gewoon een gebrek aan kennis/professionalisme.

 

Is meer een vorm van innovatie dan een gebrek aan kennis/professionalisme.Het product wiet heeft meer weg van wijn dan van de groente die in Westlandse kassen geteeld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaat dat rap, ziet er prima uit ik blijf deze kweek volgen :rolleyes: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snelle groei :wub: zou haast verliefd worden op je ruimte...

 

er zijn meer soorten wiet dan soorten tomaten , paprika en komkommer bijelkaar

daarnaast is wiet erg adaptief

er kan dus niet een enkele manier zijn.

sommigen willen optimaal geld verdienen , anderen willen een concessie doen omwille van kwaliteit van het eindproduct . zo is meer voeding niet perse beter voor de smaak.

als iedereen dezelfde ,ruimte ,dezelfdestek en hetzefde doel voor ogen had, dan zou er daadwerkelijk een suboptimale en een optimale manier zijn.

dit is niet het westland

dit is een allegaartje van zo mogelijk alle denkbare configuraties van variabele waarden.

de bekende wegen die allen naar Rome leiden....

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vele discussies hier, tja...ieder op zijn eigen manier! En zo is het, ze staan er prachtig bij UG, en knallen doen ze idd zeker die haasjes in de volle grond, mooi hoor!

 

Gaat een mooi toppenveld worden straks, heb ze bij mij laten gaan deze ronde, zonder te toppen (Silver Haze dag 38 12/12) Maar de volgend ronde wordt er toch wel weer getopt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MeneerJansen,

 

Meer soorten wiet dan kom / tom / papr bij elkaar? Nou, ik zeg 't niet snel met 100% zekerheid. Maar dat is 100% niet waar :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ondertussen 50 namen voor 1 soortje, maar de productie van aromatische stoffen bij Cannabis zit een heel stuk ingewikkelder in elkaar dan bij een tomaat of een komkommer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine 16000 soorten wiet schijnen bekend te zijn ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij onbekend. geen gok ik.op de mediwiet van Bedrocan na dan gok ik , de rest mag niet eens bestaan officieel

 

 

maar ervan uitgaande dat elke wietsoort , heirloom of niet, een eigen terpenenprofiel heeft is dat voor mij elk individueel een soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heirloom is dat een naam voor landras of "oer" wiet?

 

@ UG: jdie s5jes gaan als raketten man!!! :dribble:

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe staan ze erbij hier? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx mannen !!

 

nu maar weer eens een pica update ...

 

vanavond krijgen ze de laatste groeivoeding , das nummer 2 .

en dan rustig opbouwen met de bloeivoeding das kannetje nummer 3.

 

dag 16 12/12

 

gallery_29692_16790_191111.jpg

 

gallery_29692_16790_66904.jpg

 

gallery_29692_16790_160130.jpg

 

gallery_29692_16790_24456.jpg

 

gallery_29692_16790_89832.jpg

 

 

:)

 

edit:1 foto ff bewerken..

Edited by urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie kleur groen.. ziet er veel belovend uit :bier

 

edit: prik je die bamboe stokken aan de zijkant van je pot?

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes hoor! ;)

gaat hard daar!

 

check je inbox eens, heb je al massa's pm gestuurd....

heb je ff nodig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier

 

die stokken prik ik lukraak in de aarde ..(aardebak) en bij potten doe ik het bij kleine plantjes al en dan idd langs de randen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het hok zit al lekker vol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...