Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

mooie pics van blowsterke

 

heb je evt ook info over thc waardes week 7/9 en wat zou het procentueel ongeveer aan gewicht schelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 weken lijkt me wat vroeg, zit zelf op dag 20 met s5 en verwacht niet dat ze binnen 4, 5 klaar zijn. Maar jij zult het wel weten dus ben benieuwd.

 

Ik laat ze zelf denk ik wel 10 weken staan omdat er maximaal uit moet komen ivm afbraak van het hok na deze ronde. Dat moet wel schelen in gewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_3645_2134_408668.jpg

na 4 weken drogen

 

gallery_3645_2134_274471.jpg

 

fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dag 67 is het wel zo'n beetje bekeken.

Toon vd wiet verandert ook iets, je krijgt als je haar tot echt ruim 10wk laat staan geen spearmint, wel diepe kersengeur.

 

Na 5wk zijn de toppen hier echt nog niet hard, dan gaan ze net naar de 2e internode bloei toe en begin ik de voeding op te voeren want ze zijn klaar vd start (zo behandel ik ze in ieder geval al jaren, net als een indica).

Share this post


Link to post
Share on other sites

UG! ten eerste.. :tu weer een verslagje van jou!!!

mooie fotos van blowstereke ook nog eens!

 

nu mijn ongezoute zeik mening:

 

de silver/amnees is toch eigenlijk geen haze te noemen lijkt me?

eerder een naar haze smakende hybride.. 7 tot 9 weken is gewoon een snelle opbrenger met de smaak van....

(in mijn ogen)

een "normale haze" ging bij mij gewoon 12+ weken en alleen maar fluffy fox-tail...

 

neemt natuurlijk niet weg dat de kwaliteit meer dan goed kan zijn...

blijft raar dat je iets verkoopt als een haze (langbloeier waar de prijs ook naar is) en uit eindelijk geen langbloeier is!

 

gelukkig ben ik nooit met de hype mee gegaan, wetende dat door het hoge aanbod aan amnees er tegenwoordig geen hoofdprij smeer voor te krijgen is...

 

al is het wel een van de lekkerste wanna be sativa rokertjes ooit... (net als S5/kali-mist enz)

 

maar niet te vergelijken met een mexican haze 11+ weken..

 

uiteraard wens ik je aller beste met deze ronde!

 

7weken en het dan haze noemen vind ik ook beetje raar :P

(komt het dan omdat je alles optimaal hebt? qua klimaat/voeding etc dat de plant binnen zo korte tijd optimaal presteert of juist ui gebrek snel alles wil geven?)

 

maar zou een moord doen voor een 7 weken "haze" stek

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jullie horen wat t per gram opbrengt ... en HOE knetter stoned je er van word .. snap je t hele verhaal .

 

tot op de BBQ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bbq? lekker rokertje? PM?

wil uiteraard zelf zien om te geloven :D plus gezelligheid..

i'm in! :verrygood:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pm zal volgen ..

 

Tune verwoorde het zeer mooi , The proof of the pudding , is in the eating.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker waar! makkelijk oordelen vanachter mn pc'tje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook Tune heeft m gesmoked op de meeting in Limburg aan de grensmaas ...

 

en zo veel meer mensen op WF .. ik kijk uit naar de BBQ!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat je 0,0 inhoudelijke info geeft wat betreft je keuze om t na 7 weken te kappen

 

geeft mij aan dat je niet weet wat je eigenlijk doet maar t wel best vind om dat t stoned is en de prijs die je ervoor kriijgt t zelfde is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je nu eens tegen een wel afgebloeide aanlopen kom je ineens tot heel andere conclusies mbt de s5 maar dat weet je dus pas als je het hebt mogen proeven en zo te lezen wordt die kans voor velen steeds kleiner met de redenatie: 7wk tjakka net zo hard als 9.5wk waar hier het tegendeel al jaren blijkt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb altijd geleerd dat de laaste 2 a 3 weken er nog een hoop % bij komt en in de praktijk is dat ook zo. Dus ja maar het blijft een reken som over het totale plaatje natuurlijk. Zou zelf geen half afgebloeid product willen verkopen maar dat is persoonlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Is dit een indica in een sativa-vermomming mbt de beschrijving van knetterstoned??? :rolleyes2: Van de oude Haze werd ik altijd super high :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige hybrides zijn bij hoge hoeveelheid watt per m2 wel degelijk in staat om fantastische rookwaar af te leveren

wel belangrijk om voeding ook even aan te passen , zodat de plant ook leeg is bij oogst

 

de toppen zijn verhoudingsgewijs vaak best compact , en het thc gehalte is idd hoger.

had een kennis die ook zo kweekte , en alles altijd vroeg oogstte , op de piek van de kracht

had ermee te maken dat ook de harsklieren nog niet volledig afgerijpt zijn

 

mits goed belicht ( overlappende lichtinval) wil dit prima

 

ik zie dus geen enkel probleem in deze setup

 

bedrocan oogst vroeg omdat ze de watergift volledig afgestemd hebben op hun soorten, en ook doordat ze de plant van alle kanten belicht.hun planten ontwikkelen ook erg snel

Share this post


Link to post
Share on other sites

een "haze" met de snelheid van een top44...

Om welke soort gaat het nou hier dan ,zie de s5 voorbij komen maar ts heeft dit toch nog steeds niet bevestigd..?

en hoe ga je hier dan met de topvormer om gaat die in week 4 / 5 al mee dan? een beetje haze begint hier pas week 3 / 4 goed te bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

white gold van sensi seeds heeft een lichte haze smaak

die kan in 7 weken geoogst- al is dat ook aan de vroege kant..

de truuk is dan om gewoon op een 3 liter potje te planten , half om half lightmix/volbemest

en niets behalve pk/13 geven, itot twee weken voor oogst

alle pk's zijn dan op , en door gebrek aan stikstof ( pk 13/14 trekt aarde onevenredig leeg) ben je dan precies op 7 weken klaar..soms 2 dagen donker extra

 

als ze te hard geel wegtrekken nog voor je herfstkleuren wilt , kan je wormenmest als topping toevoegen ( of een thee ervan trekken)

dat is nooit te heet voor de wortels, en kan net het groene erin houden , zonder dat je buffer stikstof te groot wordt

 

 

tis dus kwestie van zo goedkoop mogelijke kweek middelen gebruiken , zo min mogelijk lampuren erin steken , en de plant het werk laten doen

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat een Ledspaarlampensetuptruuk?? Wat een gelul meneer Jansen! Zo erg heb ik het op ,kan ff niet op zijn naam komen,in geen tijden gelezen. 3 literpotje met een HPS er op moet zo droog staan........maja met zo min mogelijk lampen uren en dan de plant het werk laten doen?? ben je dronken ofzo??.. :rofl .. Zal een giga gewicht brengen :whistle: Als je nou eens wat speciaals te melden hebt ,onder bouw het eens of laat het zelfs eens zien??

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Sommige Amerikanen doen het in een vergrote koffiebeker met 40 g als resultaat onder een 1000 watter CMH.

 

gallery_16467_4905_84822.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die benutten de ruimte goed zeg...

 

Het is natuurlijk gewoon een verhaal van een goede haze prijs krijgen in 7 weken maar een hybride haze soortje is dan echt niet goed afgebloeid maar in een jaar ga je wel meer centen in de zak steken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee donner, je verbouwt me hele uitleg

er zijn meer wegen naar rome

behandel een hybride als een indica,en zie wat er gebeurt

harde toppen die goed te roken zijn.

maar gewoon hps gebruiken hoor

de leds die toppen opleveren zoals hps zijn er nog niet

en ik had het ook niet over droog kweken

planten op kleine pot hebben niet zo snel de neiging tot lang doorbloeien

veel kleintjes op deze manier is rendabel..weinig voorgroei , wel toppen, snel doorschuiven

niet elke hybride heeft zoveel groeikracht .\dat zulks efficient is/en niet elke kweker durft het aan

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou UG, je bent niet bang om een statement te maken. Het gaat veel opbrengen en een sterkwietje worden. En je hebt nog een geheel eigen stijl zo te zien. Ik ga mij niet mengen in de discussie p het moment. Maar ik schuif wel aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelooflijk die koffiebekers wat een vette toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke discussie zeg :P 7 weken, 9 weken whatever :rolleyes:....

 

Zover zijn we nog niet dus kom maar op zou ik zeggen UG ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

begrijp heel de discusie ook niet goed....

 

als hij het zo doet, en er goede resultaten mee boekt (wat ik kan beamen na het roken van een ug's s5),

dan zal hij wel weten met wat ie bezig is zeker :tu

 

ieder heeft zijn eigen methode, en maar goed ook dat we niet allemaal in een lijntje achter elkaar lopen...

 

is de mooiste, lekkerste en heavy'ste s5 die ik oooit geknald heb!

 

ik de us houd zo goed als niemand zich bezig met de amber-trichroom-methode, wat wij hier wel doen....

hun wietjes zijn meestal beter en straffer met meer thc%!

 

heb zelf ook eens wat vroeger geknipt met een amneesje ( niet gewacht tot amber) en ik was hier hheel aangenaam verrast door!

 

gooo ug !:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...