Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tabacca

Heribei ?

Recommended Posts

Ik heb via een pm van knutsel vernomen dat ze er eind volgende week weer zijn! Mooi optijd dus :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk das mooi, wilde er namelijk nog wel een paar bij hebben. De soort is onderhand standaard outdoor uitrusting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mede kwekers

 

ik heb vandaag me best gedaan om de zaden uit de nog niet helemaal drogen toppen te halen en dan is het verschrikkelijk ... werk.

Dus de nieuwe heribei zaden zijn bijna weer in de winkel

Ze moeten nog even drogen en dan pas ontkiemen ze goed .

Daarna nog even een kiemtest doen en als die goed is dan zijn ze dus over een weekje weer in de winkel "vers"

Ik heb bij de bestuiving van de heribei moeder ook de chem dawg vrouw 2 er bij gezet en ze was dus ok mee bestoven .

De zaden die daar van af zijn gekomen die geef ik weg als freebee outdoor ( Chem Dawg x Heribei feminized )

Er zijn niet erg veel van deze zaden dus ik denk alleen voor dit buiten seizoen

Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben we hebben nog tijd zat om voor buiten te planten .

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn deze ook paars knutsel of nu wel kans op witte pheno's?

 

Zou erg mooi zijn als er een witte herbei zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi canabusiness

 

Ik hoop dat er bij zitten die paars zijn , dat staat zo mooi buiten in de volle grond of op je guerrilla spot :dribble:

Maar merendeels zou gewoon groen zijn , met dikke compacte toppen en 80 % is klaar laatste week sept

De Mazzels maar weer en kweek ze

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knutsel: bestaat basic seeds nog?? heb de eigenaar ooit nog via FB proberen te benaderen, nooitmeer antwoord gehad, las wel wat minder leuke berichten op zn profiel, over ziekte etc...

 

de ierdbei van basic seeds die omstreeks 2009 bij sannie te koop was is echt een pareltje voor het buitenseizoen!

 

http://en.seedfinder...F3/Basic_Seeds/

 

 

 

en ik ben erg blij met mn stash ierbei f4 zaden :P

 

en met de kaya gold x ierbei f3 (home made) aka BWS

 

2012 http://www.wietforum...ost__p__1066180

2013: http://www.wietforum...ost__p__1209984

 

 

 

zit er aan te denken de ierdbei ditjaar met een MAF Mighty Amstel Freezeland te kruisen

 

en een f2 van de kayagold x ierdbei...

 

en misschien wel weer de ierdbei x ierdbei = f5?

 

ik maak mn zaden voor buiten dan ook altijd buiten...stukje aclimatisatie wat volgens mij belangrijk is.

 

 

k heb de jackberry x heribei freebee gekregen... ben benieuwd of ze net zo vroeg klaar zijn ;)

 

als het een beetje uitpakt zoals gepland

wil ik wel een deel van mn aankomende zadenkweek beschikbaar stellen als freebee, weet niet of dit entzo makkelijk is gedaan als gezegd? lijkt me leuk eens iets "terug" te doen :)

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gister heribei zaden besteld kan niet wachten haha, hopen dat er wat moois uitkomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

@ Skunkmonster

Ik zou niet weten of basic seeds nog bestaat maar hij had inderdaad top buitensoorten voor nederlandse begrippen

De jackberry x heribei kruising is juist een topper voor buiten in nederland

De jackberry selectie vrouw is een vroegbloeier en is snel afgevloeid bloei +- 8 weken

En dan de vroegbloeiende heribei vrouw als bestuivende vactor , dat maakt een top buiten soort voor in nederland dus van daar dat ik de zaden nu uitdeel aan ieder die heribei besteld zo lang de voorraad strekt en die is niet zo groot

veel plezier dit jaar allemaal met je heribei kweek

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...