Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tuintjuh

Spannabis 2014

Recommended Posts

Langen haren en een vent met een bril beiden lurkend aan de verdamper ;)

omdat er natuurlijk geen coffeeshops zijn.

Ik was er verleden jaar en heb gewoon in div coffeeshops een wietje gekocht en gerookt dus wiet meenemen is niet nodig. Helaas ik kan geen verlof krijgen was al vergeven. Veel plezier daar gasten! Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit toevallig met een collega van mij die daar vandaan komt en er zijn daar echt geen coffeeshops waar je kunt gaan zitten blowen etc! Misschien dat ze ergens achteraf niet heel moeilijk doen maar gewoon rustig, legaal zitten roken is er niet bij, aldus de ervaringsdeskundige.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn genoeg plekken waar je gewoon kan blowen hoor!officieel mag je op de beurs ook niet roken maar er hangt toch een dikke mist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sitybxer, ga nou eerst zelf bv naar de Resin club=een van de vele!........http://www.wietforum...spannabis-2013/ gewoon roken en chillen in een (soort) shop!

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of jullie hebben gelezen wat ik schreef maar ik zei dat het inderdaad overal gebeurt, juist op straat in Barcelona nog meer dan in Nederland op straat omdat er geen coffeeshops zijn. Jullie zeggen precies hetzelfde, namelijk dat het niet mag maar wel gebeurt. Enige wat ik betwist is dat er geen coffeshops zijn waar je wiet kunt kopen en mag zitten roken. Ook dat gebeurt wel, net als dat er in de kroeg gerookt wordt op veel plaatsen in Nederland. Maar dat is eerder uitzondering dan regel. Maar goed, loze discussie :offtopic

 

Mag niet, gebeurt wel. Meer nog op straat dan in Nederland. Beurzen weet ik niks van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enige wat ik betwist is dat er geen coffeshops zijn waar je wiet kunt kopen en mag zitten roken loze discussie

 

-_- Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cityboxer wil je mee op cofeeshoptour?

het kan dus echt wel overthere

alleen moet je wel lid worden.

 

Ik zou juist in de meer touristiche gebieden

niet te prominent met en jointje rond gaan lopen.

 

greetz Weetje

 

ik heb geen blond, lang haar

en heb geen bril op

ik heb geen t shirt aan met dampende mannetjes

ik spreek erg goed spaans

ik duw je geen damper in je mond voordat je begint met praten

en ik heb geen olie bij me.

 

Dit alles in onwaarheid opgemaakt,

groet Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen moet je wel lid worden.

 

Jullie snappen natuurlijk wel dat als ik de discussie wil laten liggen maar jullie er over door gaan dat ik dan ook weer reageer en ik wil het topic helemaal niet vervuilen. Grappig dat jullie deze informatie hebben terwijl iemand die er woont zegt dat het absoluut niet zo gaat als in Nederland. Anderzijds geven jullie het zelf ook al aan, want als 'Lid' worden een voorwaarde is dan is het dus al niet zo als in Nederland. Mijn antwoord op degene die vroeg hoe het zat met roken etc in Barcelona was dat het kan en dat het misschien wel meer voorkomt op straat dan in Nederland. Dat was de boodschap. Niet of er op je via een clubje hier of daar toch nog ergens kon blowen in besloten kring. En toevallig valt Donner daar over terwijl dat helemaal niet de kern was van mijn verhaal. Los daarvan is het feit dat iemand die uit Barcelona komt vandaan komt dit niet weet en jullie wel zegt al iets over hoe 'besloten' de kring is.

 

Wat ik ook weet (niet van he said she said bron) is dat thuiskwekers minder actief opgespoord worden in Spanje dan in Nederland. Bovendien zijn de opsporingstechnieken minder geavanceerd en divers.

 

En bedankt voor het aanbod, maar als ik naar de beurs ga dan kom ik om te kijken naar hoe je het beste voor het plantje kunt zorgen en daarna op zoek te gaan naar het 'schoon' wat daar nog meer te vinden. En dat doe ik het beste nuchter (of met een beetje alcohol) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook.

Ik loop wel af en toe bij Weetje langs.

 

Groetels

Torsti

 

jou herken ik wel :tu

 

hopelijk treffen we elkaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen bouwen,

Whazzup was vandaag al in de weer, hebben ook een IETS grotere stand dan ons, heheheh

In de stad al door de nodige bekende gasten "herkend" :| ik lijk Evert wel, hehehehe

Iets zegt me dat het wel is een heel drukke beurs kon gaan worden, we'll see!!!!

 

Vorig jaar in 3 dagen ruim 400 gram gedampt,

gaan we dat evenaren????

 

Ik ben benieuwd wie er een dampie komt halen :vape: :vape: :vape: en een horky oliepijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mocht mij niet baten financieel, maar met dit weer alhier en nog voldoende te roken voor een paar dagen klaag ik niet. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

troost je dilago, hier ook niet!

had er graag wel wat rond gesjouwelt en kennis opgedaan!

 

volgende keer maar zeker... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die er wel zijn kunnen wel een paar foto's plaatsen van leuke dingen die ze hebben gezien in dit topic. Denk dat dat wel een welkome aanvulling zou zijn, voor de mensen die thuis moesten blijven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinsdagmiddag nog iemand op Schiphol betrapt met Gavita jas en tape om z'n koffer.... ;-)

 

Moest iedereen de groeten doen op W.F.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moest iedereen de groeten doen op W.F.
doe mijn tweelingbroer maar de groeten terug ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn koffer is te goed gesealed

daar vinden ze nooit wat in

 

t was weer een fijn vertoeven

van calamares en dampjes

en leuk om weer wat WFérs te ontmoeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandar is het wel fijn dat jij er 1 bijplaatst

is die meteen weer bruikbaar :whistle:

 

torsti zal zekers foto's platsen zo hoorde ik wel.

enne, ik hoorde dat en dubelganger van mij

dat vliegtuig an de grond hield...

da's alllemaal gelogen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De spannabis was weer leuk en nog beter georganizeerd het weer was super ik heb lekkere wietjes gerookt en er zat een soortje bij die wel heel erg lekker was :Diesel Mandarin

ook nog bij een cannabis club geweest was een fantastische ervaring en wil er graag weer heen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_7713_519_574881.jpg

 

Deze keer niet in het midden van de stad, maar in een klein dorpje

4 stops van de beurs, dus geen 2 uur reistijd per dag.

 

gallery_7713_519_3055486.jpg

 

Een zeldzaam rustig moment op de dag, en kleine stand deze keer, dus geen 6 pijpen maar 3 en een oliepijp.

 

gallery_7713_519_2966323.jpg

 

She is No pusher,

te gekke cana T shirts voor 15 euri, check it out!!

 

gallery_7713_519_672494.jpg

 

Je oogst wat je zaait.....

 

Sweet snow een eigen kruising, afgebloeit in spanje, buiten

altijd leuk om je kids terug te zien, en te roken, hehehehe

 

 

gallery_7713_519_3580956.jpg

 

 

Als we aankomen staat er meestal binnen 10 minuten een damper aan,

als we weggaan is dit het laatste wat in de flightcase terug wordt gestopt.

 

Supers, KJProducts, dat we weer fijn met jullie warme water mochten spetteren

Bedankt bezoekers, er is toch wel weer een slordige 400 gram doorheen gedampt :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude! zo awesome! ik wil daar ook naartoe! heb je dat niet ook in nederland ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zouden een huisje kunnen huren met een aantal leden? B) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee, ik ga 100% zeker maar heb nog niets geboekt of zo. Wil er dan even een weekendje tussen uit en wat is dan mooier dan naar de grootste beurs van Europa.

 

Vroeger 2 keer naar de highlife beurs geweest toen het nog mocht. Altijd wel leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook wel dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...