Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pietu80

HELICOPTER ?

Recommended Posts

Hallo ik heb een tentje van 120/120/180 1x600Watt Goeie koolstoffiler en mn tentje is 27,3 graden

 

Vraag : Er vlieg vaak een helicopter door onze wijk heen :thumbsdown: , maar ik heb mn twijfels om dat ik net een beginner kweker bent met 10 plantjes, Moet ik me zorgen maken off wat zeggen jullie ???? over die helicopter

Edited by pietu80

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Misschien heb je hier wat aan, vanaf ongeveer 14 minuten ligt die meneer uit hoe de F.l.i.r. cam's werken die in die helikopters zitten.

 

Voor zover ik er wijs uit kan worden hoef je alleen uit te kijken dat je uitblaas van warme lucht niet direct de open lucht of echt veel koudere ruimtes in gaat omdat ze dat kunnen zien, ze kunnen er niet mee door je daken heen kijken.

 

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn info echt uit het filmpje gehaald heb want ben zelf ook beginner dus ik kan het mis hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me toch zorgen beginnen maken, 27.3 is toch wel aan de warme kant voor je plantjes.... ;)

 

Dont worry

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me wel zorgen maken om de wijk waar je in woont als ze regelmatig met zo n ding voorbij komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak me er wel zorgen om...... :rtfm:

 

 

 

al die k*t helikopters vliegen van mijn belastingcenten over jou wijk heen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

achterstandswijkje zeker , vliegen ze om de twee tellen Ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nergens in de burt een groot project gaande (rijkswaterstaat weg aanleggen oid)

hier werd ik er helemaal gestoord van al die copters toen men bezig was met ene spoorlijn :whistle:

 

nu zijn het alleen nog maar vliegtuigen die ipv op Schiphol in flevoland landen en vaak zit ik in aanvliegroute landing en bromt en dreunt het lekker, gelukkig niet zo vaak als regio Schiphol maar toch.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

achterstandswijkje zeker , vliegen ze om de twee tellen Ja

Is zeker geen achterstadswijkje ik woon vlak bij een vliegbasis snapje Edited by pietu80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er een helikopter door mijn wijk zou vliegen, zou ik me ook zorgen maken. Voor je het weet, kom je er mee in botsing. Gelukkig vliegen bij ons de helikopters over onze wijk heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had t over een Heli , niet over een hele stel vliegtuigen die langs vliegen door je wijk heen

Edited by Boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isolatie van je huis telt ook enorm veel mee heb ik begrepen.

 

Glaswol enzo in je dak helpt goed.

 

Afvoer goed plaatsen en je tent ook. Midden in je kamer ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

om dat ik net een beginner kweker bent met 10 plantjes, Moet ik me zorgen maken off wat zeggen jullie ???? over die helicopter

 

Ik denk dat de helicopter het verschil niet ziet tussen een beginnend kweker en eentje die dat al langer doet.

En deze kweker ziet blijkbaar ook weinig verschillen tussen alle helicopters die er eventueel over zouden kunnen vliegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je helemaal paranoia bent plak je ook alle wanden/plafond van je ruimte met antidetectie folie. Maar ze zien het eerder aan je uitblaas behalve als je 20 lampen hebt naast elkaar dan is de hotspot wel erg sterk. Als je slim bent ga je afzuigen via een schoorsteen of iets. imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je huis verwarmen tot 30+ niemand die dat tentje nog ziet staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ga jij lekker je verwarming op dertig zetten spoor je wel? wat zijn dat voor adviezen

 

met 1 klein tentje hoef je je echt niet druk te maken gewoon niet rechtsreeks naar buiten uitblazen no worries mate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jullie advies is wel vermaak ;) waar is de popcorn nou als je het nodig hebt.

Antidetectie folie is een optie.

En als je nergens anders kan uitblazen dan kan je als nog je slang wat langer laten ( 8 meter ofso )

En eer de lucht dan buiten is dan is de temperatuur ook al een paar graden gezakt.

Als je tentje 27 graden is en je gebruikt 8 meter slang dan is de temperatuur rond de 23 a 24 graden eer die buiten is.

Dat lijken mij geen verdachten temperaturen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x600watt? Waar hebben jullie het over?

 

kijk eens wat je wasdroger naar buiten jaagt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...