Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

CureTheClown en P.I.C Guerilla 2014: Circustime in het bos...

Recommended Posts

Gisteren begonnen met planten van de autoflowers De blue diesel fem, de northern light fem en de blue widow regulier allemaal goed ontkiemd na 2 dagen op 2 zaadjes na, de white widow reg. nog maar 1 mini kiempje van de 10 dus die zal wat meer tijd nodig hebben.

 

Spot BB2 waar we vorig jaar met succes geoogst hebben stond nu helemaal onder water :( er maar een paar cocopeat bricks in gegooid om te kijken of het nog wat wordt, groot verschil met vorig jaar, en.. had ik net in het vorig bericht gepost dat we daar nog nooit iemand zijn tegengekomen werden we nu verrast door een zooi herdershonden , met baasjes die gelukkig een heel end achter de honden aan kwamen. De blue widow reg. is inmiddels geplant op AFR2, en nu maar snel kijken of BB2 nog te verhelpen valt snel of dat we een alternatieve spot kunnen vinden.

 

Foto update binnenkort

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gewoon zorgen dat je altijd een back up hebt ,dat doe ik ook altijd ,en altijd op zoek naar iets nieuws ,natuurlijk ,wel bezig blijven hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 thnx.. ja de speurtocht naar goede spots stopt nooit,

De autos inmiddels allemaal in de grond, de helft van bb2 was goed opgehoogd door de cocos dus het daar maar opgegokt, inmiddels nog een stuk of 12 herijuana gold aan het ontkiemen, waarvan de helft inmiddels al ontkiemd en in potjes staan.

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi :spliff:

Vandaag ff een rondje gedaan met p.i.c.

Helaas slechts een paar fotos kunnen maken, batterij was leeg van de camera.

 

De autoflowers fem. op bb2 en de zaadkweekbak op bb3 doen het goed, de plantjes op afr 1 en afr 2 blijven wat achter, staan erg droog.

 

Autoflowers op BB2 (hier staan de blue diesel fem, en de northern light fem.)

gallery_36969_17164_53780.jpg

 

gallery_36969_17164_1300166.jpg

 

Spot BA, de spot met de bambis.. Hier hadden we 3 mistyck pot en 5 purple typhoon geplant, De purple typhoon had al wat vraat sporen de vorige keer en toen ook al een man geruimd nadat we hem van zijn zaad hadden ontdaan. Nu stond er slechts nog 1 purple typhoon, end ei stond er ok moio bij maar helaas ook een man dus geruimd. Dus inmiddels 0 Purple Typhoon op BA en 5 lege gaten. Die gaten vullen we op met de Herijuana Gold die ik thuis aan het opgroeien ben , en dan maar met een rondje gaas er om :P

 

De 3 mistyck pot op BA staan er zeer goed bij en schijnen bambi resistent te zijn :likken: Vanaf het begin van alle soortjes die we hebben heeft deze plant zich het mooist en snelst ontwikkeld onder de zelfde omstandigheden als de purple typhoon en de hollandse hoop. in die zin zou het een blijvertje kunnen zijn, maar eerst maar eens afwachten wat ervanaf komt. Stiekum hoop ik op een mannetje er tussen zodat we in elk geval wat zaad kunnen kweken aangezien ik deze soort verder nergens meer gevonden heb. De mooiste en de grootste Mistyck Pot.

 

gallery_36969_17067_459706.jpg

 

Dat was weer even voor nu, de volgende x vast meer fotos als de batterij weer vol is.

 

Grtz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het ook, dat je een mannetje hebt...

ik heb mijn 5 midystyck zaadjes laten ontkiemen en geen één is ontkiemt

ook geen enkele opgekomen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Daily das balen... en verder kan ik ook niets meer te vinden van dat soortje dus idd hopen op een man of niet al te lekkere wiet :P

Maar de groei die hij nu doormaakt ziet er prima uit, en hij schijnt erg vroeg klaar te zijn wat hem ideaal maakt, plus het feit dat hij rootbound is dus nog eerder kan afbloeien als je hem in een pot doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah had ik blijkbaar overheen gelezen :) ben benieuwd hoe de purple zich bij jouw ontwikkeld, ik heb dara nu dus nog maar 2 van op GV staan, waarvan 1 getopte, en beide nog erg klein, ook ngo maar 1 Torup Highland, ook nog vrij klein maar wat zijn dat stinkers zeg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ben benieuwd wat die auto's gaan doen.

 

 

Heb je nou nog steeds geen gaas gezet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny, nop tijd en mogelijkheden zijn beperkt, maar gaat wel komen als we de nieuwe plantjes gaan planten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze lijken wel echt hun voorkeuren te hebben ofzo, die bambi's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

cure the clone ware blijven de updates , :rtfm: hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 lol :)

 

ff in sneltreinvaart er doorheen dan, helaas geen fotos:

afr 1 en afr 2 (de reg. autoflowers) helaas volkomen uitgedroogd, r.i.p.

BB2 (de fem. autoflowers) nog een handjevol van over, hebben het ook erg zwaar gehad

GV: 2 goede hollandse hoopjes, en meerdere hh die aangevreten zijn geweest door insecten bambis en ander egspuis zijn zich aardig aan het herstellen,maar wel zon groeiachterstand dat ik daar niet te veel van verwacht. De 2 Purple Typhoon op GV staan beide in de bloei, een mannetje en een vrouwtje, de grootste (vrouw) is nog geen 30 sm schat ik :( De enige Torup Highland die er staat, staat er nog mooi bij. alleen groeit niet zo hard.

 

BA. de 3 Midstyck Pot doen het goed nog steeds. Weer een stuk gegroeid, ok al verschilt de odnerlinge lengte wel ebhoorlijk. De grootste is zon 1m 20, de andere 2 zitten nog onder de meter schat ik. Alle drie dames, en 1 van de drie dames had 3 mannelijke stuifmeelballen aangemaakt. De drie baleln verwijderd (en bewaard) en laten we hopen dat het er niet meer worden. Thuis staan nu 13 herijuana gold en 7 heribei, die over een week of 2 buiten gezet kunnen worden, onze laatse hoop zeg maar :P

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste hoop? Nee joh! Er komen toch nog meer autoflowers? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon wat auto's zetten pik! :D

wou dat ik ook een guerilla maatje had :(

succes met jullie kweek

zo zie je maar dat de deense echte overlevers zijn :)

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Alle drie dames, en 1 van de drie dames had 3 mannelijke stuifmeelballen aangemaakt.

De drie ballen verwijderd (en bewaard)"

 

waarom heb je deze ballen bewaard? is dit dan geen hermastuif?

 

gewoon nog even doorknallen, je hebt nog een een paar weken de tijd om nog wat nieuws uit te zetten.

herijuana gold lijkt mij trouwens een enorm mooi soortje, enig idee hoelaat deze ongeveer afbloeit?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LTGS geen flauw idee wanner die klaar is.. kruising tussen Guerilla Gold en Herijuana dus iets vroeger als Herijuana is de logische verwachting :icecream: Zet in elk geval een paar apart voor een zadenkweekje.

 

De 3 ballen bewaard aangezien dat het enige zaad van de MP is dat we hebben. Zaden zijn niet meer vindbaar en tot dusver is het een interessant soortje, Maar nog geen flauw idee wat eraf komt natuurlijk. Kans op hermastuif is zeker mogelijk en logisch gedacht. Ik heb me ooit laten vertellen (of gelezen) dat als je een herma hebt, maar de totale ballen is slechts 5% ten opzichte van de vrouwelijke knoppen, je heel grote kans op fem. zaad als je een andere vrouw er mee bestuift.. misschien waar, misschien onzin geen idee, maar zolang het de enige mogelijkheid is om deze plant te behouden is het wellicht de moeite waard om er straks 1 takje proberen mee te bestuiven. Baat het niet dan schaadt het ook niet :P

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Alle ballen verzamelen ,de volgende keer wel foto,s he . :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon wat auto's zetten pik! :D

 

 

Gaan we ook doen. :)

Ze zijn al onderweg! :verrygood Maar zijn niet gefeminiseerd ofzo, dus we gaan er niet superveel afhalen. Maar hopelijk wel wat zaad. Hebben we volgend jaar in ieder geval autobossen! :smoke

En een maatje heeft wel zeker voordelen ;) Wel aan vakantiespreiding doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik doe alles alleen ,dan krijg ik ook nooit ruzie ,alleen met mijn vrouw omdat ik zoveel naar de dames moet . :jump: :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 mss moet je het juist samen doen met je vrouw? :likken:

Voor mn vakantie (ja ik heb ok een vrouw die soms aandacht wil:) ) maar even een paar foto updates.

 

We beginne met GV de plek van de hollandse hoop, 2 pruple typhoon en 1 torup highland, en ok de plek van de bambis en de stampertjes :verryangry:

 

8 Hollandse hoop(jes) staan hier nog, allen getopt maximale hoogtes tot nu toe 50 cm, nog geen bloei verschijnselen.

 

gallery_36969_17239_167623.jpg

 

 

gallery_36969_17239_103235.jpg

 

gallery_36969_17239_69431.jpg

 

gallery_36969_17239_8188.jpg

 

gallery_36969_17239_144532.jpg

 

 

 

een hh met dorst :)

gallery_36969_17239_3997.jpg

 

 

 

 

 

deze is helemaal kaal gevreten geweest is onderaan nog goed te zien

gallery_36969_17239_72232.jpg

 

 

Helemaal kaal gevreten hh plantje die zich wanhopig probeert te herstellen.

gallery_36969_17239_115295.jpg

 

 

Twee purple typhoons, beide in de bloei, 1 mannetje 1 vrouwtje, vrouwtje zon 40 cm mannetje nog kleiner

 

vrouw

gallery_36969_17239_178147.jpg

 

man

gallery_36969_17239_91583.jpg

 

1 Torup Highland, lijkt eerste bloeiverschijnselen te vertonen wat duid op een vrouwtje, maar om het zeker te weten moeten we nog even geduld hebben, maar met haar 40 cm hoeven we geen wonderen te verwachten :)

gallery_36969_17239_83715.jpg

 

 

 

Op spot BA staan nog de drie Mydstick pot. Alle 3 dames, bij ons vorige bezoekje 3 ballen verwijderd bij 1 plant, daar zijn geen ballen meer bij gekomen

 

de kleinste van de 3 , rond 1 meter of zo dacht ik

gallery_36969_17240_649984.jpg

 

ietsje groter maar niet veel nr 2

gallery_36969_17240_555104.jpg

 

en de grootste inmiddels zon 1m50

zonder flitsgallery_36969_17240_1106992.jpg

 

en met flits

gallery_36969_17240_49074.jpg

 

zo dat was de update van BA en GV, weinig soeps maar beter dan iets zeg maar...

 

hoop van het weekend nog fotos te plaatsen van BB2 de mislukt autoflower spot (staan e rnog 2 van) en inmiddels staan daar nu een stel herijuana gold en heribei

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ze gaan langzaam de hoogte in ,mooi om te volgen altijd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hopen voor je dat ze nog flink gaan doorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 en Johny thnx en idd dat hoop ik ook, hoewel de getopte ws meer de breedte in zullen gaan, we zullen zien hoe ver ze nog komen... morgen weer op pad dus hopenllijk morgenavond nog tijd voor een fotoupdate van bb2 / bb3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...