Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

verkiezingen 2014 belgie (cannabis)

Recommended Posts

ik ben het er helemaal mee eens dat de burger de macht heeft en er voor moet uitkomen, doe ik en vele andere ook!

maar dan nog moet er ook een algemene verandering komen in de samenleving!

 

als morgen iedereen er voor uitkomt en een de wever of een of andere gek blijft aan de macht, vergeet het dan maar...

 

ik besef zelf ook dat het een stunt is van spa omdat ze stemmen te kort komen en hier wel eens wat stemmen mee zouden kunnen ronselen, ik zeg ook helemaal niet dat ik voor hen stem ofzo...

wil hier alleen maar duidelijk maken wie voor en wie tegen is, heb wel het idee dat dit van pas kan komen bij de (juiste) keuze

 

vroeg of laat gaan ze zeker iets moeten doen...

ik weet van mijn neurologe dat er congressen aan de gang zijn of waren in de medische wereld die over de negatieve en positieve effecten van cannabis gaan en de medische toepasingen hiervan bij medicinale gebruikers gaat, dat heb ik het niet over recreatieve...

 

zei is heel erg te spreken over het cannabis gebruik in verschillende neurologische ziektes, en staat volledig achter mijn beslissing.

is er dus iets aan het gebeuren op vlak van regularistie? ja ik denk het wel!

ik heb ook contact gehad met jan tytgat(toxioloog en criminoloog) jullie kennen hem wel, 1 van de 3 professors in BE die voor de legalisatie is en niet achter dit belachelijke beleid staat.

en ook van die kant hoor ik positieve dingen, het word enkel allemaal tegen gehouden door een paar onweten en onervaren mensen, dat soort mensen van: is er een psychose, dan zal het wel van de wiet zijn...

 

maar ik denk zeker dat er iets aan het veranderen is!

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een man die volgens mij veel meer zou moeten te zeggen hebben en die wil duidelijke antwoorden klaar heeft en ook achter de legalisering staat

http://partijrossem.be/content/programma-een-notendop-0

• Legalisering cannabis en hypocriete gedoogbeleid stoppen. - See more at: http://partijrossem.be/content/programma-een-notendop-0#sthash.N6wa3aNQ.dpuf

 

deel over cannabis in het filmpje op 13 minuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

halveer de gevangenis straffen :withstupid:

komt goed dan, nog meer buitenlanders lokken om hier hun slag te slaan...

 

ik had de partij van van rossem hier ook al vermeld

 

als je die laat doen zijn er binnen 2 jaar geen blanken meer in belgie, enkel nog hoofddoek-mensen

hij komt zo hard op voor de dieren (zelf harder dan gaia naar zijn mening)

maar ritueel alle schapen op brutale wijze afslachten met het schapenfeest moet perfect kunnen....?

 

die man zit raar in elkaar!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nu al duidelijk op wie we kunnen stemmen i.v.m. pro legalisering cannabis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, pvda en piratenpartij.

Dat zijn de enige 2 partijen die voor een legalisatie van cannabis zijn.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

over piratenpartij hoor ik ook veel de laatste tijd!

maar kan nergens vinden dat zei voor legalisatie zijn....

http://piratenpartij.be/

 

van waar heb je die info AG13?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gevonden op hun website en effe in rood gezet...

 

 

Verslavingen

 

Verslavingen betekenen een gevaar voor het individu en de maatschappij. De Piratenpartij wil dan ook aandringen op een systeem waarbij mensen met een verslaving geholpen i.p.v. gecriminaliseerd worden.

 

De Piratenpartij is geen voorstander van een puriteinse samenleving die plezier verwerpt. De Piraten pleiten voor de mogelijkheid tot bewust en recreatief middelengebruik, en voor de keuzevrijheid van het individu. Geniet maar met mate.

 

Het ideaal van een drugsvrije samenleving is onrealistisch. De Piraten promoten het gebruik van drugs zeker niet. Wel willen we de hypocrisie rond het onderwerp aanklagen. De demonisering van drugs en een repressief beleid maken drugs enkel aantrekkelijker. Ze werken een cultuur van romantisering en verheerlijking in de hand. Het is belangrijk om mensen te wapenen tegen groepsdruk.

 

Verslavingen kunnen niet bestreden worden door verslavende middelen te bannen. Daarom moeten we aan preventie doen en trachten om verslavingen te voorkomen. Burgers hebben het recht om grondig geïnformeerd te worden over de effecten van drugs, zowel de goede als de slechte. Het gebruik van verslavende middelen is bijna altijd een slecht idee: ze zijn ongezond en hebben op lange termijn effecten die niet onderschat mogen worden.

 

Naast aandacht voor drugs, willen we ons ook toeleggen op andere verslavende middelen of handelingen: gok-, seks- of koopverslavingen bijvoorbeeld. Ook de verslaving aan medicijnen of andere legale drugs zoals alcohol, sigaretten en koffie horen thuis in dit rijtje.

 

De Piratenpartij wil een realistisch perspectief bepleiten en focussen op preventie. Daarom stellen we de volgende maatregelen voor:


  • Drugsbeleid moet focussen op het voorkomen van verslavingen en op het helpen van verslaafden, niet op het bannen van verslavende middelen en op de criminalisering en bestraffing van verslaafden.

  • Drugs van slechte kwaliteit verhogen het gezondheidsgevaar. Het is belangrijk om kwaliteitscontroles mogelijk te maken, zodat de gebruiker weet wat hij of zij koopt.

  • Publiciteit voor verslavende middelen moet verboden worden.

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een mailtje naar TUP gestuurd, kreeg dit terug:

 

 

Zie

voor ons stemadvies. SP.A is inderdaad onduidelijk, die partij moet precies nog 15 jaar wachten voor ze anders begint te denken..

 

Dus Groen, Pvda of Piratenpartij lijkt een veiliger optie..

 

Beste groeten

 

Joep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle partijen zijn tegen SP omdat alle partijen zowat voor de banken en multinationals zijn en SP er voor het volk is.

 

Politiek bestaat voor 90% uit bedrijfslobbyisten en 10% volksvertegenwoordigers ongeveer

 

In de EU heb je ook maar 751 parlementsleden waarvan groot deel ook bedrijfslobbyisten zijn tegenover zo'n 20.000 ongekozen lobbyisten.

Zij kunnen enkel voorstellen doen en een ongekozen commissie beslist vervolgens wat er door komt en wat niet.

 

Hier 2 filmpjes die het wel duidelijk weten uit te leggen:

 

Europe - the theft of democracy:

 

Europa, toen nu en straks in 3 minuten:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben Barosman, lijsttrekker van De Stonerspartij. Wij houden van wiet dat maakt ons blij. Meer vrijheid en minder laplazerij. Stem op mij stem op De Stonerspartij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waren het niet de 'groenen' die ergens in 2000 de discussie hebben opgestart om cannabis voor eigen gebruik uit het strafrecht te halen? ( welk hun ook gelukt is)

 

lijkt me dus duidelijk als je actie wil op dat gebied op wie je moet stemmen.

ze hebben trouwens laten uit schijnen dat ze mee willen in de coalitie dus gaan ze ook paar van hun punten kunnen doordrijven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee, er komen laatste tijd wel verdomt weinig mensen opdagen bij de verkiezingen en volgens mij zijn er best veel mensen die cannabis gebruiken in Nederland.

Misschien helemaal niet zo'n gek idee om een partij te starten die pleit voor legalisatie.

Iedereen die lid word gratis wietzaadjes toesturen, wel onder het mom van ''souvenir'' natuurlijk die ze eventueel mogen uitkweken zodra de partij wint en wiet gelegaliseerd word.

Misschien dat smokers er het nut in van zien en massaal op de partij stemmen toch? :)

 

Natuurlijk ook gewoon een website met partijprogramma en standpunten en bij elk standpunt een vorm van referenda waar leden op mogen stemmen voor ultieme democratie onder de leden van de partij.

De Cannabispartij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een levensgevaarlijk standpunt: diverse professionele hobbykwekers zijn mordicus tegen legalisering. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conclusie verkiezingen: NVA grootste partij, wij dus fucked (zoals voorspeld)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_16219_14788_4226.jpg

 

onbegrijpelijk!

opstelten toestanden nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ge nu ne Jean-luc, nen Elio, nen Yves of ne Guy of nen Bart hebt... ik merk bitter weinig verschil.

 

straks zit hij mss zelfs niet in de regering. Sterker nog, met de Belgische voorgeschiedenis, het heden en het recent verleden zou het mij verbazen moest bdw WEL premier worden.

 

Ze verdelen die postjes onder zich, ongeacht de uitkomst van de verkiezingen, en niet alleen in Belgie maar heel de EU

 

Think about it...

 

We gaan terug naar 2007... het onvermogen regeringen te vormen... den deze formateur en deze formateur... den deze dit postje en dan weer dit postje... zelfs het premierschap wordt zomaar 'voor eventjes' toegekend... en dan heb je plots Gollum als Europees President, niet via de achterpoortjes van de democratie maar recht door de voorgevel, met het nodige vertoon uiteraard...

 

Do I NEED to say more?

 

Dus ik maak mij geen zorgen om het beleid en blijf gewoon kweken zolang eer ne geweten het toelaten, dus zelf-voorzienende hobbykweek, geen 12x600 watt. Een kleine quote van the moody blue lijkt wel toepasselijk:

 

And if we did the things, we would know to be right;

left, would we, the childish fears, the dangers in the night;

Nothing Changes.

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vind ik knap verwoord.

Politici pretenderen voor de verkiezingen de wil van het volk uit te voeren, maar zodra ze op het pluche zitten, zijn al hun loze beloften nog minder waard dan het papier waarop ze zijn geschreven.

Onze premier Mark deed een aantal beloften:

-elke werkende krijgt een belastingvoordeel van 1000 euro;

-aan de hypotheekrente wordt niet getornd;

-er gaat geen cent meer naar Griekenland;

-de Minister van Justitie die Volkert van der Graaf vervroegd in vrijheid stelt kan naar een andere baan op zoek.

Geen enkele van die beloftes heeft hij waargemaakt.

Dat heet platvloers: de boel verneuken.

Maar in België zal het wel niet anders zijn dan in Nederland.

In mijn contreien luidt een adagium: "Veel beloven en weinig geven, laat een zot in vreugde leven".

Share this post


Link to post
Share on other sites

vvd is dan ook de kleur waar de meeste en beste beroeps leugenaars zitten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.destaatsschuldmeter.nl/

 

Alles gaat vroeg of laat sws naar de kanker, moeilijk voor mensen elkaar te respecteren dus al die egotjes moeten weer boksen.

 

Als mensen nou eens massaal aan de Ayahuasca zouden gaan komt het misschien nog goed.

Dan begrijpt de meute misschien dat het niet zo afhangt van je materiële bezittingen en dat geld geen god is.

De wijsheid is te vinden in plantjes en schimmeltjes, hebben we geen heilige boekjes voor nodig.

Hooguit een hubble telescope om het te bevestigen dat wat je meemaakt in de trips ook wel dergelijk bestaat.

 

 

DMT The Spirit Molecule FULL DOCUMENTARY

 

https://www.youtube.com/watch?v=CiqzHzAx4ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

begrijp nog altijd niet goed waarom er op nva gestemd werd.

zijn mensen echt zo dom dat ze meegaan in die media hype?

kan misschien 1 van de nva stemmers even verwoorden welk hem/haar verwacht van een regering de wever?

(buiten veel in de media uitgespeelde drama)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 vd stemmers...

 

1 op 3 in antwerpen is NVA, maar niemand die ik het gevraagd heb geeft het toe, en omdat de stemming geheim is kan je niets bewijzen...

welja...

ik kan bewijzen dat ik geen NVA heb gestemd, want ik heb een blanco, onafgestempelde stembrief liggen hier. Ik ben niet gegaan. Ik begrijp hoe het hele systeem werkt en heb betere dingen te doen dan de staat met mijn schaapachtige aanwezigheid te verheugen om de schijn van democratie hoog te houden.

 

En dan mogen ze opperen dat het mijn burgerplicht is om te stemmen maar die vlag gaat niet op,

want in een belegerde natie is mijn eer, moed en plicht voor de Democratie en het Volk, niet voor de (ongerechtvaardigde) machtshebber.

En het is mijn burgerplicht NIET te stemmen wanneer ik tot voorbij enige twijfel weet dat de stemming en het gevolg niet democratisch en vrij zijn!

 

als de bezettende macht mijn stem wilt, of vergelding voor het uitblijven van mijn stem, dat ze mij dan komen halen,

en dat ze dan maar notie's maken,

van hoe een Echte Klootzakkenroller zijn Staal proeft!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...