Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Wietbestrijding grenst aan waanzin!

Recommended Posts

Graag ontopic blijven!

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

At your service chef. :rolleyes: It's all about money.Met dit filmpje tegelijkertijd kijken naar de situatie in de UK.Ook daar bij de mensen thuis worden nog steeds deuren ingetrapt als ze een paar plantjes hebben.Wiet staat nog steeds ingedeeld in schedule 1 & dat 598 euro spuitflesje onderhand ingedeeld in schedule 4.

 

http://youtu.be/ynzETDw1AE8

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, 1949 moet wel een heel goed jaar geweest zijn.

Ik heb dinsdag net een vaporizer gekregen, als cadeau voor mijn optreden in Nederwiet-de moevie. Ik vind het een fantastisch apparaat.

Mijn artikel is ook met belangwekkende links op de VOC site geplaatst. http://www.voc-neder...st-aan-waanzin/

Dan was onze tijd -de zeventiger jaren- die van Q65 en Cuby and de Blizzards. Ik heb nog met Wally Taks van Q65 een joint gerookt: ik zat te blowen tijdens een optreden -dat kon toen nog- en Wally kwam in de pauze naast me zitten. Maar ik vermoed dat vele forumleden deze bands niet kennen, laat staan er ooit een nummer van hebben gehoord. Trouwens, draai jij je joints ook nog steeds op de ouderwetse manier met drie vloeitjes? Aan die dunne lange vloei heb ik nooit kunnen wennen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag ontopic blijven!

 

Groetels

Torsti

 

Hoi,

 

@xtreme, geld ook voor jou 'Opa',..ha,ha..... :whistle:

 

mzzl,wsteb

 

p.s; inderdaad Q65. Zelf was ik wel gek op Focus, Alquin, Supersister en natuurlijk niet te vergeten the Bintangs die ik zelf vaak bezocht heb op een concert. De sfeer was altijd top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>Ben je Brainbox niet vergeten? Het nummer Hocus Pocus van Focus vind ik nog steeds beregoed. Ook was ik fan van Jethro Tull, wellicht je ook nog bekend: Aqualong en Locomotiv Breath draai ik nog vrij vaak van vinyl. Overigens is "on topic" blijven in "Overigens en zo" vrij lastig.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede , zoals gewoonlijk ;prima stuk ! duidelijk en beargumenteerd.

Ik hoop dat het wordt geplaatst.

@extreme : Wally Tax was toch van de Outsiders volgens mij, niet Q65, maar geeft niet hoor , ik vergeet ook nogal eens wat naarmate de jaren vorderen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was geen buikschuiver. Ik had een Puch, maar die kon je niet goed opvoeren. Maar ik had ook een Kreidler Florett, die ik wel opvoerde. Het 50cc motorblokje verving ik door een 100 cc blokje. Ik monteerde een grotere carburateur en een grotere cilinder hierop, waarvan ik de in- en uitlaatpoorten alsmede de spoelpoorten uitvijlde en de kop afvlakte om de compressieverhoudingen te verbeteren. En uiteraard andere tandwielen. Dat zal je vader ongetwijfeld bekend voorkomen.

ja mij zegt dat alles. 6.3 tje erop 18 mm carb en een bosuitlaatje. Blazen maar,ding liep over de 100. prachtig en levensgevaarlijk bij nader inzien. Ik heb nu zelf 2 jongens . Maar dit heeft alles niks te maken met dit forum natuurlijk. maar wel een leuke zijweg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na extra mail, artikel ''Wietbetstrijding grenst aan waanzin'''(http://www.voc-nederland.org/2014/02/doede-de-jong-wietbestrijding-grenst-aan-waanzin/Artikel) met mooie foto van wietplant, geplaatst in de Leeuwarder Courant van vandaag (5mrt.)

18 mrt.moet ik bij de reclassering verschijnen omdat de officier van justitie extra informatie over mijn persoon en omstandigheden wil.

Hij kan mij ook even googelen, dan weet hij meteen hoe de vlag er bij hangt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die wiet kweek naar de reclassering sturen onzin.

Bij binnen komst gelijk een dikke paf draaien zou ik zeggen weten hun ook gelijk hoe de vlag erbij hangt.

Word tijd dat deze zaak opgehelderd word oftewel de verdraaide feiten toegegeven worden.

Justitie laat wel merken door het gedraai dat ze goed fout zitten.

En ben van mening dat mensen die zo met het vertrouwen gegeven door het volk omspringen verwijderd moeten worden van die functie.

Veni vidi vici zal voor jou klinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij vindt, dat het passend is, als je ergens op bezoek gaat, om een dikke paf te draaien dan spoor je volgens mij niet helemaal. Het is een goed gebruik als je ergens gast bent -zelfs al is het de reclassering- om je aan de huisregels te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms moet je schijt hebben aan domme regels Xtreme. Maar soms is je aan de huisregels houden een betere oplossing voor het tijdelijk probleem waar je je in bevind. In de gevangenis kom je ook vaak eerder vrij als je je goed gedraagd, vervroegde vrijlating wegens goed gedragd zoals dat heet.

Eenmaal buiten de poorten kun je weer lang leve de lol je gang gaan.

 

Ik zie TBS klinieken als menselijke test laboratoria waar de mensen als proefkonijnen worden behandeld.

Een effectieve manier om menselijke proefkonijnen te rechtvaardigen is hen te nemen die zware strafbare feiten hebben gepleegd zoals sexueel (kinder)misbruik en/of moord en dat soort delicten. Niemand zal erom kraaien als dit soort mensen volgepropt worden met medicijnen die nog niet zijn

goedgekeurd door de daarvoor bevoegde instanties. Vooral word daar veel geleerd over de psysche van mensen en hoe deze om te vormen naar een denkwijze die in de samenleving past. Zei leren daar ook welke medicijnen daar het beste bij helpen.

Er zit meer kwaad achter dan je denkt.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Kwam dit nog tegen, misschien een optie om daarvoor te gaan

 

Als je tabak teelt voor eigen gebruik en je ouder bent dan 18 jaar, dan is het volgens de wet toegestaan tot een maximale afmeting van 1 are. Dat is een oppervlakte van 100 vierkante meter en daarmee ruim voldoende om jezelf helemaal blauw te roken.

 

Met de opbrengst en het bezit van tabak wordt hier geen rekening gehouden, dus sla ik weer even aan het rekenen en kom daarbij uit op zo'n 30 kg droge tabak oftewel om en nabij de 30.000 sigaretten.

 

Voor een grote jongen in de tabaksbranche is dat misschien wel een druppel op de gloeiende plaat, maar voor mij als hobbyteler zou dat betekenen dat ik per dag legaal en accijnsvrij een kleine 100 sigaretten tot mijn beschikking heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 11 april moet ik mij in een rechtzaak tegen de criminele organisatie van het O.M . verdedigen. Zij willen mij voor maximaal 525.171,71 euro aanslaan.Wat volslagen kletskoek is. Het is de wraak voor het meewerken aan ''Nederwiet-De moevie''.

Ik hoop dat de rechters beseffen dat het de hoogste tijd is om stelling te nemen tegen deze ondermijning van de rechtstaat. Hun positie, die steeds meer uitgekleed wordt, is ook in het geding. Zij dienen zich niet langer in een spagaat te laten drukken. Het zou verstandig zijn als ze zich achter mij opstellen in mijn politieke strijd voor vrijheid en opheffing van het verbod op cannabis of minimaal legalisering.Ik ben een handvat om uit de impasse te komen.

Het zal absoluut leiden tot zelfrespect !

Ik moet verschijnen voor 3 rechters. Ik wil dat het gefilmd wordt en dat het ook op internet uitgezonden gaat worden.Ook tv. Fryslân en de N.C.R.V.zijn op de hoogte gebracht.

Ik zou het op prijs stellen als zoveel mogelijk mensen bij de zitting aanwezig zijn om mij te steunen ! Deze is dus op 11 april, om 13.30 uur in de arrondissementsrectbank te Leeuwarden op Het Zaailand (centrum).

We moeten af van de repressieve aanpak in het algemeen en in bij deze zaak in het bijzonder.Terug naar de dialoog waar je een stuk verder mee komt en her recht op zelfbeschikking respecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom moet je voorkomen?

 

ga je dit jaar weer kweken in de kas?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

11 april is al snel, kijken of we aanwezig kunnen zijn.

In ieder geval wens ik je succes met je strijd tegen deze bezopen overheid.

Ben benieuwd naar de uitspraak.

 

mzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

had graag gekomen, spijtig dat het zover is voor mij en heb geen auto ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het aan de andere kant van het land is (3,5 uur rijden) en ik met werk zit anders was ik absoluut gekomen.

 

Succes in ieder geval Doede mijn zege heb je!!

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

had graag gekomen, spijtig dat het zover is voor mij en heb geen auto ....

 

Daarom ga ik ook met de trein. Zo moeilijk is het leven niet hoor!

 

En nou een kaartje kopen en broodjes smeren! We zien je daar wel...

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Meneer is van België Mitsz

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

had graag gekomen, spijtig dat het zover is voor mij en heb geen auto ....

 

Daarom ga ik ook met de trein. Zo moeilijk is het leven niet hoor!

 

En nou een kaartje kopen en broodjes smeren! We zien je daar wel...

 

Ik kan je verzekeren dat zonder geld het leven hier wel degelijk moeilijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Maar besloten om vrijdag richting het noorden te gaan.

T'is wel een reis zowat om de wereld maar dat heb ik er wel voor over.

Doede is ook in het belang voor mij bezig in de discussie met onze rechtstaat, over hoe krom en bezopen bepaalde zaken geregeld zijn omtrent Cannabis.

En daarom wat support is wel het minst wat ik dan kan doen...

Treinkaartje hoeft ook niet te veel te kosten (als je het tenminste missen kan), 23 euro dagkaart heel nederland.

http://www.treinkaartkorting.nl?ref_id=5564212

Ik hoop dat ik nog vele mede-forumleden mag begroeten in het hoge noorden.

 

mzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede,

 

Jammer dat het tussen mijn nachtdiensten zit anders had ik er bij geweest. Maar heel veel succes gewenst en laat het OM maar een poepie ruiken daar.....als je Doede Demminck had geheten had je de hoogste gerechtelijke bescherming gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...