Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

Na 1 maart 2014 geen huiszoekingsbevel neer nodig

Recommended Posts

@ Xtreme:

De eerste fiets, de boneshaker, kwam in 1870 op de markt.

in 1866 voer er al een boot, aangedreven door een verbrandingsmotor.

De fiets was dus volgens jou al achterhaald voor hij werd uitgevonden.

 

Overigens waag ik te betwijfelen of jij in 1866 al een mening had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan pas ik mijn mening in die zin aan: de uitvinding van de fiets als vervoermiddel was volstrekt overbodig, omdat er al een verbrandingsmotor bestond. Overigens heb ik nergens aangegeven dat mijn mening al in 1866 is ontstaan. Conclusies achteraf over fenomenen ver voor onze geboorte, zelfs al zijn ze onjuist, zijn niet indicatief voor de leeftijd van de persoon die tot de conclusie kwam. Ik hoop dat je de laatste volzin begrijpt, want dan vermoed ik dat de overige leden op dit forum dat ook doen. :likken:

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beide uitvindingen zijn prima te combineren, xtreme.

 

model-oto-62-67.jpg

 

En dat idee is nog lang niet achterhaald.

 

Een verbrandingsmotor is geen vervoermiddel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik zeg allemaal verzamelen in den haag op 14-03-2014!

 

Gaat niet worden ivm nucleaire top 10 dgn later.Rond die tijd is al alles in paraatheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mensen dit nog accepteren. Oh maar alles gaat onder de mom van terrorisme/criminaliteit bestrijding dan doet het volk er wel makkelijk over. Tot het hun zelf zal treffen. Dit zijn gewoon Nazi praktijken.

 

Ik denk dat de criminaliteit hierdoor alleen maar erger zal worden, ze zijn zelfs van plan om vaker informanten te gebruiken. Dan weet je wat voor maffia liquidaties we hier gaan krijgen. Echt zo een Amerikaanse systeem is dit. Fuck de USA en al haar schoothondjes. Van mij mag Rusland de wereldmacht nemen. Al die zogenaamde revoluties die nu plaatsvinden in landen die anti-USA zijn, dat is toch geen toeval?

 

Kan ff iemand er een bom gooien in Den Haag? Je zou er in ieder geval 1 iemand heel erg blij mee maken.

Ik maar oppassen met zoiets als wat jij hier typt, je weet zelf hoe erg ze kunnen overdrijven. Dadelijk zien ze je als een terrorist :whistling Hebben ze dan weer een rede om een leugen te verzinnen "Terroristen verdienen aan cannabis" Haha

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivo wrijft in zijn handjes kan ik je vertellen.

 

Hier word sowiso misbruik van gemaakt, onder het mom van "wij verdenken van illegalen die uw hennepplantage verzorgen".

 

Dit zijn gestapo praktijken, jagen op mensen die de ellende ontvluchten opzoek naar een beter bestaan.

Geen mens is illegaal.

 

Ik hoop dat er grof/dodelijk geweld word gebruikt tegen deze gestapo.

Eindelijk kan ik als begeleider Van vluchtelingkinderen jouw de hand schudden

Meeste afgaanse vluchtelingen momenteel hebben jeugd trauma's waar je u tegen zegt

9vd10 zijn voor hun 12 levensjaar geronseld voor de Taliban en de verhalen gaan alemaal ongeveer zo

"Op een dag kwamen er 3 Mannen met wapens naar ons dorp,

Ze zetten de dorps oudste op een rij en schieten ze achter elkaar neer,

En alle kinderen moesten met die mannen mee naar een trainings kamp,

Waar we 3 maanden werden getraind, en vervolgens werd voor ons de keus gemaakt, hier heb je een ak je heb geluk (je mag evt geschoten worden) de andere overgrote deel krijgt een bom gordel, (hun hadden pech hebben we nooit meer terug gezien)"

Of

"Ik word over 2 maanden 18 dan verloopt mijn vergunning en word ik uitgezet naar afganistan waar ik nogsteeds gezocht word omdat ik geschoten heb voor de Taliban op 13 jarige leeftijd"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de uitvinding van de verbrandingsmotor vind ik de fiets als vervoermiddel echt achterhaald. :likken:

En ik de verbrandingsmotor sinds de uitvinding van de magneetmoter

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef ze dan ook meteen even de regio code brussel door

Belgie meteen verlost van wat overtollige regering :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er stiekem wel om lachen, Timmermans zeikt tegen de Russen aan omdat ze volgens hem mensenrechten schenden. En wat doen ze hier in Nederland met ons?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk land schendr op een bepaalde manier rechten, rusland

Misschien iets meer, maar ze zijn er wel open over

America nederland belgie duistland etc

Ook alleen het gebeurt achter de schermen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet zitten de Amerikanen achter de NSA, dat lijkt mij al erg genoeg. USA is er gewoon mee weggekomen, Hiroshima atoombom zijn ze ook mee weggekomen, Irak oorlog dat ging zogenaamd over de chemische wapens; waar zijn die dingen dan? Hebben ze die echt niet kunnen vinden? Vandaar dat ik eerder schreef fuck the USA en haar schoothondjes.

 

En dan lopen ze te zeuren over homo acceptatie. Als ik hier een agent voor homo uitmaak dan word dat gelijk als een belediging gezien terwijl ze zeggen dat het normaal is om homo te zijn. Kijk dat is pas scheef toch? En ik zeg het nog een keer: Fuck the USA en haar schoothondjes :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet zitten de Amerikanen achter de NSA, dat lijkt mij al erg genoeg. USA is er gewoon mee weggekomen, Hiroshima atoombom zijn ze ook mee weggekomen, Irak oorlog dat ging zogenaamd over de chemische wapens; waar zijn die dingen dan? Hebben ze die echt niet kunnen vinden? Vandaar dat ik eerder schreef fuck the USA en haar schoothondjes.

 

En dan lopen ze te zeuren over homo acceptatie. Als ik hier een agent voor homo uitmaak dan word dat gelijk als een belediging gezien terwijl ze zeggen dat het normaal is om homo te zijn. Kijk dat is pas scheef toch? En ik zeg het nog een keer: Fuck the USA en haar schoothondjes :likken:

in amerika is zelfs een staat die een anti homo wet aangenomen heeft, allen door een vrouw die haar veto gebruikte is het niet doorgegaan

zullen vast ook wel

ouders (in enkele extreme gevallen, rednecks etc.) hun kinderen slaan als ze weten dat ze lesbi of homo zijn, maar dat komt dan niet in het nieuws

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gaan die S-400 raketten nu richting Brussel??? Zoja, dan hoeven die parlementariërs ook niet meer voor 300,- per dag in te checken. :P

 

Binnenkort vismeeting bij Poetin thuis?? :lol:

 

gentsmarkenjort.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah ;-) geweldig , BlessUP.. Hmm.. Nou ze hebben in iedergeval de s500 ook nog (zogezegd nog in concept, RIGHT ;-)

Maar als dit al is wat ze zo laten zien, dan hebben ze ook nog wel een s1000 en s2000 oid ;-) lol..

Maargoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag nergens naar, ik zie dit als bedreiging. Niemand die zo ff aan mij of spullen komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen communist.

Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;

ik was immers geen sociaaldemocraat.

Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;

ik was immers geen syndicalist.

Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;

ik was immers geen Jood.

Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen katholiek.

Toen ze mij kwamen halen

...was er niemand meer die nog kon protesteren.

 

~ Martin Niemöller ~

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag nergens naar, ik zie dit als bedreiging. Niemand die zo ff aan mij of spullen komt.

Jij wel maar ik weet vrijwel zeker dat de gemiddelde Nederlander zal antwoorden met "als je niks te verbergen hebt.....blablabla".

 

Nazi Nederland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...