Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
obiwan

Duitsland: Cannabis gevaarlijker dan gedacht

Recommended Posts

De Duitse tv berichtte er ook over. Het is wel waar, en geen broodje aap verhaal. Men wil nu onderzoeken of bepaalde personen extra risico lopen. En er werd duidelijk gezegd het sprookje dat cannabis vrij onschuldig is is definitief voorbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Duitse tv berichtte er ook over. Het is wel waar, en geen broodje aap verhaal. Men wil nu onderzoeken of bepaalde personen extra risico lopen. En er werd duidelijk gezegd het sprookje dat cannabis vrij onschuldig is is definitief voorbij.

 

En jij gelooft in die propaganda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een wetenschappelijke reportage met ook de slachtoffers in beeld. Normale jonge gezonde personen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

En jij gelooft in die propaganda ?

 

Niet om het een of ander,maar ik krijg een melding dat de bovenste link in je handtekenig een geblokkeerde phishing site is.in firefox.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duitsers lopen al een verhoogd risico vroeg te sterven,

door met hoge snelheid over de autobahn te razen,

en gigantisch grote consumptie van varkensvlees.

Die kunnen ook maar beter geen cannabis gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gigantisch grote consumptie van bier

Die kunnen ook maar beter geen cannabis gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawohl,

Am Samstag geht's los!

 

biercarnaval-default.jpg

 

Völlig losgelöst

von der Erde

schwebt das Raumschiff

völlig schwerelos.

 

Die Erdanziehungskraft

ist überwunden,

Alles läuft perfekt -

schon seit Stunden.

 

Wissenschaftliche

Experimente,

doch was nützen die

am Ende

denkt sich Major Tom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik begrijp is hart infarct van wiet roken ..... duits is niet meer wat het geweest is :)

 

Het zou me niet verbazen dat het door het wiet roken zou komen

Als ik al zag wat voor rotzooi er hier tussen de wiet zit die je op straat koop ...

Wat mij opvalt is dat ze weten dat het door de wiet komt maar nergenst enige info over de wiet ...... of heb ik daar overheen gelezen

 

Lijkt mij wat vreemd als er 2 dood neervallen door wiet te roken dat er geen onderzoek van de wiet is ,ligt het aan een stom toeval van omstandigheden ....

Ko gaan van een bong gebeurd ook 1ste nooit gerookt dan puur doorknallen op virgin longen ..... zou kunnen

maar ook dan zullen ze een bong vinden en wiet in de buurt

 

Helaas wat ik tot nu toe heb gezien is het was door de wiet ,wel was het dan de wiet of de shit die erin zat .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

gevaarlijker dan gedacht

 

Hoe gevaarlijk dachten ze dan eerst dat het was?

Hebben ze dat gemeten?

En denken alle Duitsers dat opeens?

 

Alsof men altijd precies weet hoe er wordt gedacht.

 

Een voorbeeld:

Deze BMW is groener dan wij tot nu toe dachten...

 

De anti-propaganda neemt grotere vormen aan dan ik tot nu toe had gedacht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan 1 ding kan ik al zien dat het schijt is

plaatje met tabak, geen onderschijd

wat voor andere dingen hebben de mannen gedaan (geen onderschijd)

und mein deutsch ist sehr schlecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

He obiwan. wijsneus we zijn niet van gisteren hier @ wietforum

 

Mzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn inderdaad mensen allergisch voor cannabis.

Net zoals je allergisch kunt zijn voor een bijen of wespensteek of bepaald medicijn (ik dus)

Je huid zwelt op.

Bloeddruk daalt.

Kan in shock raken.

Hart stopt ermee.

Tegengif acuut nodig.

 

Maar er kan ook synthetische cannabis gebruikt zijn in het verhaal en dan wordt alles totaal anders. Pure propaganda dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de meeste mensen met ernstige psychische problemen doen er ook goed aan om niet te smoken en geen alcohol of andere drugs.

 

Het is dus weer een propaganda bericht want 90 % van de mensen die blowen voldoen hier niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

99.9 Johnny :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he obiwan, gebruik die duitse krant maar voor de openhaard of onderin de kattenbak

 

 

Greets!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het originale paper van de wetenschapsmensen zegt dat een van de twee doden is "aan een onbekend oorzak overleden". En bij die andere waren andere oorzaken onderzocht maar er was niets gevonden dus zeggen ze in het paper dat het "misschien" door het wiet kwam. Of die het met tabak gerookt had zeggen ze niet. En een van de auteurs - zeker geen goede wetenschapsmens - zeg dat ie zeker weet dat het van het wiet kwam. Maar ja - zijn eigen paper zegt dat niet! En ervan maakte een krant (ik denk de "Bild") een vette kop "eerste wiet doden nagewezen". En alle andere kranten hebben het 1:1 overgenomen. Net als de story van Phillips en hun leveringen van "LED" Lampen naar wiet kwekers: Een krant schrijft het, dan overnemen het alle. Er was zelfs een interview met de Philips chef waar ze het met de LEDs hadden. Alleen maar het in het bericht van het Nederlandse TV die ze allemaal als bron noemden was er geen sprake van LED. En nu is het hetzelfde met de wiet doden. In hun referentie staat nergens dat het nagewezen kon worden maar iedereen schrijft dat en noemt dezelfde bron waar het dus niet staat. Maar de mens is niet helemaal dom. De lezer commentaren onder alle deze artikelen zeggen duidelijk dat iedereen en zijn moeder al weet dat het domme propaganda is. Een commentaar was zeer grappig: Iemand zeg: "Het zijn al de doden nummer 2 en 3, naar Hank!" Je moet weten: Hank is een fictieve dokwerker uit Rotterdam in een liedje van de groep "Joint Venture". Hij overleed in dat liedje van hash - omdat een container uit Marokko op zijn kop valt. "Hank starb an einer Überdosis Hasch" http://www.youtube.com/watch?v=KePBh1wtN0o

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige Duitse mainstream krant die ik kon vinden met een betere recherche is Die Zeit:

 

 

 

Kiffen ist keine Todesursache

Tödliche Droge? Zwei Männer rauchten einen Joint. Kurz danach starben sie. Rechtsmediziner aus Düsseldorf vermuten einen Zusammenhang. Der lässt sich aber nicht beweisen.

 

bron: http://www.zeit.de/wissen/gesundheit/2014-02/cannabis-kiffen-tod-marihuana-rechtsmedizin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze het weten schappelijk zouden kunnen onder bouwen dan zou van opstelten al op een driewieler met een megafoon door de straten trappelen met dat bewijs

Heb er nog zelfs geen engelse versie van gezien ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke dwaas denkt er trouwens dat drugs gezond zijn of niet schadelijk ??

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor sommige mensen is het moeilijk,

om te relativeren, wat gebeurt er dan?

zwart wit -> in dit geval slecht-goed

vooral bij bevooroordeelde mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...