Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
richard.

Site voor goedkope gefeminiseerde zaden?

Recommended Posts

Heb veel zitten rondkijken maar het 't idee kat het veel goedkoper dan dan bijv. wietzaadjes.nl...

Iemand misschien een goedkopere site voor buitenzaadjes die gefeminiseerd zijn?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshopmarkt mss?

daar is het goedkoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedkoop is duurkoop, al zijn er wel genuanceerde verschillen tussen de prijze. Van verschillende zaadbanken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens na hoeveel je van zo'n plant af haalt in waarde, dan is de prijs van dat zaadje niet zoveel.

 

Het is nou eenmaal zo dat de aantrekkelijke fem soortjes vaak wel ±12 euro per zaadje zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals hierboven al aangegeven is goedkoop vaak duurkoop...

Ik haal mijn zaden altijd bij wietzaadjes.nl of sannie.

Je kan wel 3 euro per zaadje betalen maar als dan de helft niet ontkiemd ben je alsnog net zo duur uit

en een je hele planning in de war...........

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt er maar hoe je de prijs en de kwaliteit benadert. Als ik bij McDonald's ga eten, flikker ik mijn happy meal halverwege weg. Eet ik bij Inter Scaldis dan eet ik mijn bordjes netjes leeg, terwijl laatstgenoemde toch significant duurder is. Daar heb ik niet de indruk dat ik veel (zonder s) te veel betaal en bij McDonald's wel.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet bij growercchoice gaan 1x en nooit meer 50 zaden church gekocht,minder dan de helft gekiemd.

met als gevolg dat ik mijn andere kant 1week achterloopt .

dan punt 2 het is niet eens allemaal the church.

ik weet wat pheno verschill is maar sinds waneer maakt indica sativablad:)

en na 2 weekjes voorgroei groeien de sativa achtige planten in de bloei bijna tot de lamp

terwijl de indica op een mooie hoogte blijft steken.

verder is de indica veel verder in ontwikkeling qua top op bouw dan de sativa.

conclusie ze hebben de zaden gewoon aangevuld met een andere soort nooit meer dat ik daar iets koop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nooit de goedkoopste fem zaden kopen. Daar kan je grote problemen mee krijgen. Had ik ook met de fem zaden van K.C. Brains, wat een rotzooi. Maar die waren goedkoop joh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekijk eens www.brutalseeds.com

Ik had daar 100 autoflower Blue Diesel besteld voor binnen voor 175 Euro. Geen geld. Maat van me had daar 100 Northern Lights besteld, Allen waren vrouwelijk en hadden een constante groei. Tis maar een tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic hoort niet in de guerrilla corner thuis dus deze word verplaatst naar outdoor vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wapwinkel vind ik wel een goede vendor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij www.brutalseeds.com hebben ze goedkope zaden voor €1,75,- per stuk. Ik heb daar 5 zaden vandaan. Alle vijf zijn ze binnen 48 uur ontkiemd. Gister hebben ze alle vijf hun koppie boven de grond laten zien en ze gaan lekker!

Edited by LibertyHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

die brutalseeds is echt heel goedkoop, hoe zit het met de service, levering etc.

Is deze ook snel?

 

Ze hebben wel weinig soorten precies

Share this post


Link to post
Share on other sites

die brutalseeds is echt heel goedkoop, hoe zit het met de service, levering etc.

Is deze ook snel?

 

Ze hebben wel weinig soorten precies

 

 

 

Ik heb van een vriend 5 zaden gekregen, dus ik ben niet bekend met de service en levering. Op het oog zagen de zaden er netjes uit. Binnen 48 uur waren alle zaden ontkiemd en op dag 4 hebben ze hun koppie laten zien. Het gaat om de: Amnesia AF, Northern Lights AF, Blue Diesel AF en twee keer de AK47 AF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel ik zal het je binnenkort kunnen vertellen want ik ga toch eens een poging wagen.

Voor die prijs wil ik wel een paar AF's aanschaffen en kijken wat het geeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het wel via wietzaadjes.nl besteld, moet zeggen uiterst betrouwbare site. Bestelling op woensdag besteld en de volgende dag in de bus. Plus nog twee white widow zaadjes gratis. Verder ook niks betaald voor de verzending.

Kortom, Ik heb geen klachten met wietzaadjes.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...