Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
achterlijkeharry

Lidl tuin kas

Recommended Posts

Dat is toch een keurig kastje voor een paar auto's of vroegbloeiers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 'm van de Aldi gehad, gewoon meuk. Als je erin gaat staan en een scheet laat ploft ie aan alle kanten.

Koop er maar 2 voor als de eerste halverwege naar de klote scheurd, niet door de wind gewoon omdat die er staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker,heb er al leuke resultaten mee gehad.

Laatbloeiers kan ook,want ze staan droog. ;)

 

 

@CB

Met 15l potten kan je 16 potten kwijt (gevult met aarde natuurlijk he) zonder dat dat ding instort van het gewicht.

Aan de onderkant in elke hoek een stoeptegel en dat ding gaat nergerns meer heen.

Heb de kas al een paar keer gehad.

Hij gaat niet langer dan een jaar mee,maar ja wat wil je voor 50 eurie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n ding is inderdaad na een jaar stuk. Vergelijk het maar met die goedkope Bruinzeel slaapkamerkasten. Zodra je gaat verhuizen krijg je die meuk nauwelijks meer in elkaar geschroefd. Trouwens bij de Gamma of de Praxis koop je voor weinig euro's oranje touw. Span dat over dat kastje en bevestig dat touw met zelfgemaakte haringen -bijvoorbeeld op maat gezaagde rachels- in de grond. Dat is heel wat handiger dan stoeptegels op de flappen en nog steviger ook.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de gamma heb je zelfs gratis touw, ik trek altijd vele meters mee bij elk bezoek, ook ideaal om rotzooi op de aanhanger vast te binden en zulke zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar had ik ook al aan gedacht xtreme,om er touw overheen te doen om hem vast te zetten,maar helaas is de nok van de kas niet zo stevig.

Daarom leg ik stoeptegels in de kas op de buizen van het frame.op de grond natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er wel eens een gehad maar inderdaad voor 1 jaar en goed vast zetten aan een schutting of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leek me wel een goed frame om ipv doorzichtig folie, reflecterend tentdoek omheen te hangen. Dat dakje is perfect om een lamp in te hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel wat voor mijn balkon hoef ik niet meer met verduisteren de hele bende te verslepen, houd het wel een tentzeil denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga eens kijken bij de lidl maandag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is tie binnen.

De kwaliteit is wel beter geworden denk ik,3 jaar garantie sneeuw en uv bestendig.

Dat heeft nog nooit op de verpakking gestaan dacht ik.

Straks lekker knutselen in de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rij zo naar de lidl om te kijken of ze er nog zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier was hij al sinds 10 uur uitverkocht en aangezien ik moet werken dus niet kunnen halen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidl amstelveen hadden ze er een stuk of 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daar was ik ook. Zat voorraad. Al was het toen ik er geweest was dus wel eentje minder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hadden er achter nog meer staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand in de omgeving hoorn/alkmaar er een kan vinden pm me als je er 1 kan missen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 50€ koop je beter gewapend http://www.greenspan.nl/ folie

hier is mijn 2x 20x4m greenspan ook binnen! haha :evil:

:tu Uit de oude doos........ gallery_22925_12370_50475.jpggallery_22925_12370_131431.jpg Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaas contructie is best redelijk P H alleen ik ga voor PVC buizen, ik hoop dat ik ook van die leuke foto's kan plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus jij gaat buiten 160 vierkante meter wiet neerzetten?

 

Stoer, euh... ik bedoel slim om dat hier te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je een punt P.H alleen krijg ik ruzie met moeders de vrouw :rtfm: als ik zulke tunneltjes in de tuin zet.

Ja er zit een kale plek op mijn kop in de vorm van een vrouwelijke duim. :whip: als ik mijn haar zou laten groeien. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...