Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

al green

Tv. optreden van mij (Doede) in ''Altijd wat''.

Recommended Posts

Wat ik mij afvraag;

 

Overdenkt het V.O.C. weleens of Doede de juiste persoon is die men 'naar voren schuift'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom vraag je je dat af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

doede de public relations afgevaardigde van kwekend Nederland :D

 

succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik mij afvraag;

 

Overdenkt het V.O.C. weleens of Doede de juiste persoon is die men 'naar voren schuift'.

 

Gast ga alsjeblieft weg met dat geflame naar doede, begint nu wel een beetje iritant te worden.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al Green, let je op je woorden, Johny is geen boy. Het is niet Doede die naar voren geschoven wordt, http://www.voc-nederland.org/2014/02/reactie-voc-in-de-volkskrant-beter-gereguleerde-wiet-dan-clandestiene-wiet/ Derrick is ook goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta niet (meer) achter de visie van Doede. Ik zal eerlijk vertellen waarom. Ik heb geen enkel belang bij legalisering. Legalisering kost mij veel meer dan het oplevert. Dat is voor veel rokers niet zo tof om te horen, en klinkt vast erg egoistisch. Kan ik helemaal inkomen. Ik was (lang geleden) ook een roker. Toen keek ik heel anders naar wiet en legalisering.

 

Maar... Ik denk dat Doede wel de man is om "naar voren te schuiven". Hij weet zijn standpunt duidelijk over te brengen. Hij komt over als een aardige kerel. Hij heeft een zeker charisma. Helemaal vergeleken met veel andere "voorvechters" die toch wat hippie en zweverig overkomen.

 

Ik ken Doede vooral van de documentaire "Nederwiet". Die man heeft passie voor de plant. En voor legalisatie van de teelt daarvan. En dat pakt ie toch goed aan. Beter dan wie dan ook.

 

Ik schrijf wat ik denk.

 

Tot nu toe schrijf je niet echt veel.....;-)

 

laat het achterste van je tong eens wat meer zien....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Varg

Niet slecht bedoeld; tussen de regels door heb je allang kunnen lezen wat mijn gedachte is.

"Een goed verstaander heeft maar en half woord nodig..""

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat doe je dan in zo'N topic?

heel fijn dat er andere meningen zijn, maar begin dan toch je eigen topic

ipv die van een ander te vervuilen

en strax weer met beledigingen te komen

hopend op een slotje

 

ik zei je al eerder: de modjes zijn niet gek.

 

zoek een hobby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weetje

Weetje ik beledig helemaal niemand, heb ik ook geen enkele behoefte aan

En een slotje?

Dan gaat het op propaganda lijken.

 

Maar even off-topic

Jij bent toch diegene die belooft had dat de jaarcijfers op de website geplaatst zouden worden.

Dus wat 'Al bla bla'

Kom je woord na .. en roep anders geen dingen wat je niet hard kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik schrijf wat ik denk.

 

Slechte hersenstofwisseling dan :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal het ongetwijfeld zijn...By the way, ik mis je plaatje erbij

Share this post


Link to post
Share on other sites

al green schrijft wat hij denkt, althans dat zegt hij zelf. De meeste mensen denken na en bepalen nadien of het wijs is te zeggen of op te schrijven wat ze dachten. Dus Doede, probeer je te conformeren aan mijn lijfspreuk: "Wat geeft de adelaar om het gebalk van een ezel". Al green is oud en wijs genoeg om beter te weten: dus genezing lijkt uitgesloten. Veel sterkte toegewenst met de komende procedure.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als dhr Green een agent zou zijn, dan is ptss waarschijnlijk de oorzaak van zijn gedrag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al Green. Ik vroeg bewust waarom je zei wat je zei. Tot nu toe geen antwoord behalve dat een goed verstaander een half woord nodig heeft? Dat geldt waarschijnlijk alleen in het geval van een goed gesproken half woord wat in jouw geval zeker niet het geval is. Ik wilde gisteren al zeggen wat Johnny zei maar wilde je eerst nog een kans geven je te motiveren. Tot nu toe lijkt hetgeen je doet heel erg op bewust zwartmaken van de persoon Doede. Mijn gevoel zegt dan jaloezie. Populistisch gezegd gedraag je je als een ' hater' (als dat woord al bestaat). Juist omdat je niet de kans die ik je geef om jezelf te verduidelijken aangrijpt.

 

Je geeft trouwens wel een leuk opzetje voor een nieuwe forum-naam voor jezelf in je vorige post. Ipv Al Green, Al Bla Bla Bla. Je speelt veel op de man, niet op de bal en ik heb nog geen goed argument gehoord. Ook in de vorige discussie omtrent de VOC niet.

 

En begrijp me niet verkeerd. Voor mij geldt hetzelfde als voor Varg. Voor mij persoonlijk is het geen voordeel als wiet gelegaliseerd wordt (drooglegging VS verhaal). Toch ben ik voor legalisering vanuit een moreel standpunt en ik denk zeker dat Doede een goede ambassadeur voor deze legalisering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cityboxer

Jij hoeft mij geen kans te geven en jaloezie is mij onbekend. Waar moet ik nou jaloers op zijn.

Op een Doede die honderden jawel honderden planten neerzet met waarde van tonnen en een aantal malen gepakt wordt, hetgeen ik niemand toewens en gaat roepen dat ie recht op zelfbeschikking heeft?

Recht op z'n zakken vullen bedoeld hij. Denken dat ie boven de wet staat.

Rot toch allemaal op als je ook zo denkt.

 

Waar ik groot respect voor zou hebben is wanneer hij 50 planten neerzet voor mensen welke afhankelijk zijn van medicinale wiet en dit niet kunnen betalen.

Die 50 planten oogsten en uitdelen en/of olie laten maken. Wil ik wel betalen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote woorden Johnny boy

Ik schrijf wat ik denk.

 

Ik deel voor het grootste gedeelte je mening optrend legalisatie en denk ook niet dat de voc zoden aan zal zetten. Lobbyen moet je aan een lobbyist overlaten. Toen ik nog een bedrijf had betaalde je aan een brache organisatie die iemand inhuurde met contacten binnen de politiek. Zo iemand betaal je niet met donaties.

 

Maar wat jij doet is op de man spelen, al heeft mijoenen verdient met z'n kas hij heeft teminste het lef om zijn hoofd boven het maaiveld uit ze steken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij steekt zijn hoofd niet boven maaiveld uit...riekt meer naar anarchie.

 

En jouw gedachte omtrent inhuren van.....kan ik geheel mee instemmen en is ook de weg om iets te bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook gaan we dinsdag allemaal kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
honderden planten neerzet met waarde van tonnen
Dus toch jaloezie...

 

Als het toch strafbaar is, 5 of 500 planten, dan is het onnozel om niet het maximale er uit te halen. Je loopt het risico toch al. Maar jij vindt dus dat de ambassadeur van de VOC halfslachtig te werk had moeten gaan. Hij had 10 planten neer moeten zetten. Als hij half werk verricht had was het wel zielig en dan was hij wel een goede ambassadeur?!?! Ik bemoei me niet meer met jou, jij bent zo'n typisch geval van een zesjes mentaliteit, gedoemd om te mislukken. Zoals Doede al zei, je bent de aandacht niet waardig. Richt je eigen anti-VOC topic op of misschien een eigen anti-Doede hotline?

 

All you gotta do is pick up the phone and just dial up this number

It's 1-800 I'm a dick sucker I love to suck a dick

And if someone picks up you can talk all the shit you want about me

Just type in your number back and follow it by the pound key

 

Maar laat de man zijn topic met rust als je geen meerwaarde kunt leveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amen!

 

en laten we nu dit topîc houden waarvoor het bedoeld is...

en maak anders je eigen verslagje aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder doet het mij goed als mensen mij waarderen om mijn inzet. Ik zal jullie laten weten wanneer de rechtzaak gaat plaatsvinden.

Ik zou het super vinden als er zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn. De rechtzaak gaat gefilmd worden en ik wil hem op internet uitgezonden hebben (waarschijnlijk mag alleen audio).Wij proberen hem ook op de tv.( tv. Fryslân of de N.C.R.V.) te krijgen.

 

Weet je waar het wordt gehouden die rechtzaak? Ljouwert?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...