Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
P H donner

Anticondensfolie

Recommended Posts

Anticondensfolie

Onze anticondensfolie heeft speciale eigenschappen waarmee condensvorming aan de binnenzijde van ramen en deuren wordt tegengegaan.

Dit kan erg van belang zijn voor bijvoorbeeld supermarkten en bepaalde groothandels. Supermarkten en versgroothandels hebben meestal vrieskasten en/of koelvitrines, die met regelmaat geopend worden, waarbij zich dan condens vormt op het glas aan de binnenkant.

Dit doet zich vaak voor in: supermarkten, slagerijen en vishandels, wijnhandels en ijswinkels, hotels en restaurants, snackbars en lunchrooms, ziekenhuizen en verzorgingshuizen en in benzinestations. Ook kan deze folie voor condens in voertuigen (bedrijfs auto’s, busjes en vrachtwagens) de oplossing bieden.

Voorkoming van condensvorming bespaart u en uw medewerkers en klanten het ongemak en de ergernis. Indien u het tot nu toe oploste met verwarming van de vitrinedeuren, dan kan het u ook nog eens een energiebesparing opleveren van honderden euro’s per vitrine per jaar!

De voordelen van anticondensfolie op een rij:

•uw ‘condensproblemen’ (incl. de ergernis) zijn verleden tijd

•snel te monteren; geen uitval van het betreffende apparaat

•het werkt verkoopstimulerend door betere inkijk

•geen glassplinters bij ruitbreuk (HACCP)

•energie besparend (ontwasemen kost geld)

•milieuvriendelijk (vermindering Co2-uitstoot)

•het verhoogt de veiligheid in het verkeer (autoruiten) http://raamfoliewebshop.nl/winkel/condens-folie/anti-condens-folie/

Share this post


Link to post
Share on other sites

sory maar in de versgroothandel's (zoal de greenery ) vind je geen deuren die open en dicht gaan met glas erin, zijn alemaal vliegdeuren van zijl, of hangende flappen,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn we weer positief.

 

PH mooi product man, niet goedkoop, maar kan je een hoop ellende besparen en dan dus wel goedkoop. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is idd een mooi product als het werkt met zoveel vocht als dat de planten verdampen .Op mijn werk zijn wat voertuigen ter test voorzien van folie. Ik weet (nog) niet welk merk dat is maar vond het wel interessant. Zal zeker bij de mensen die er over gaan nog eens binnen lopen hoe de test verlopen is ;) En ehhh in een echte grote stad :P zijn er anno 2014 geen plastic flappen meer Meneer growweed.

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is idd een mooi product als het werkt met zoveel vocht als dat de planten verdampen .Op mijn werk zijn wat voertuigen ter test voorzien van folie. Ik weet (nog) niet welk merk dat is maar vond het wel interessant. Zal zeker bij de mensen die er over gaan nog eens binnen lopen hoe de test verlopen is ;) En ehhh in een echte grote stad :P zijn er anno 2014 geen plastic flappen meer Meneer growweed.

 

niet? ilk ben al 1 jaar weg uit die handel, zou kunnen hoor, maar de echte grote stad versta je onder ? als je nu rotterdam zeg ga ik lachen ;)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotterdam! :)

 

Het lijkt mij wel een interessant product al heb ik er niet veel mee te doen want mijn zolder heeft geen ramen die kunnen beslaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P allee ramen hier zijn met zwart folie afgeplakt,

al door de vorige bewoonster aleen het grote raam niet maar daar is altijd het gordijn dicht

en word er gewoon geventileerd door 3 klap ramen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Donner. Weet niet of dit product wel geschikt is voor onze hobby. Zoals je zelf waarschijnlijk hebt gelezen staat onze hobby niet tussen het lijstje van toepassing door de fabrikant :o

 

Nu even serieus: Als het werkt is dit een super oplossing voor veel kwekerts! Thnx 4 sharing!

 

Btw. Kun je die tags niet nog een beetje wijzigen? Ik vind hem zo niet op zoekfunctie en is wel een handig topic om te kunnen vinden met de zoekfunctie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...